Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte et par bluetooth ørepropper i fjor en gang. Når jeg skal bruke dem tar jeg dem ut av etuiet sitt, hører musikk mens jeg er på kollektivtransport eller noe sånt, slår dem av og legger dem tilbake i etuiet. 

Jeg klarer ikke å venne meg til at det etuiet er en "ladekrybbe", og at proppene faktisk tappes for strøm mens de ligger oppi der. Mulig det er noe feil, men nå skjedde det igjen at jeg tok dem ut for å høre musikk mens jeg reiste til byen, bare for å oppdage da jeg satt meg ned at de var tomme for strøm. 

Irriterende at alle mobilprodusentene har blitt kollektivt enige om å fjerne 3.5mm utgang!.. Hadde aldri sånne problemer med kabel. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:utakt skrev (49 minutter siden):

Jeg klarer ikke å venne meg til at det etuiet er en "ladekrybbe", og at proppene faktisk tappes for strøm mens de ligger oppi der. Mulig det er noe feil, men nå skjedde det igjen at jeg tok dem ut for å høre musikk mens jeg reiste til byen, bare for å oppdage da jeg satt meg ned at de var tomme for strøm. 

Etuiet skal jo fungere som en Powerbank som lader øreproppene. Kanskje er det noe feil med etuibatteriet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...