Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror det er stor sannsynlighet for at man får MER vondt i tennene ved å ikke dra til tannlegen. Er ikke noe glad i tannleger selv (hun jeg bruker nynner hele tiden - det er beroligende), men de er et nødvendig onde og har for meg en preventiv funksjon.

Jeg lå bak masse biler på lørdag som nok ikke burde vært ute og kjørt. Hvis det er å skummelt å kjøre når det er regnvåte(!) veier så må du nesten la bilen stå altså. Ikke nødvendig å ligge i 40 i 70-sonen fordi du har panikkangst for å skli av veien på vått føre..

Lenke til kommentar
1 hour ago, Auto Asmodeus said:

Jeg lå bak masse biler på lørdag som nok ikke burde vært ute og kjørt. Hvis det er å skummelt å kjøre når det er regnvåte(!) veier så må du nesten la bilen stå altså. Ikke nødvendig å ligge i 40 i 70-sonen fordi du har panikkangst for å skli av veien på vått føre..

Vet ikke hvordan forholdene ellers var der, men regnvåte veier på denne årstid er ofte noe man skal være svært forsiktig på.

Har man først vært ute for underkjølt regn så er ikke det en opplevelse en glemmer.

Lenke til kommentar
Zork skrev (1 time siden):

Vet ikke hvordan forholdene ellers var der, men regnvåte veier på denne årstid er ofte noe man skal være svært forsiktig på.

Har man først vært ute for underkjølt regn så er ikke det en opplevelse en glemmer.

Er ingenting som tilsier at man ikke kan kjøre i 70 på våte veier. Da er det enten noe galt med bilen eller sjåføren.

Hadde veiene vært oversvømt med fare for vannplaning, eller at det var fare for is/underkjølt regn, men når det er snakk om våte veier så er det fint om man kjører etter forholdene.

Lenke til kommentar
Auto Asmodeus skrev (12 timer siden):

Mulig det er jeg som er rar, men jeg har ingen problemer med at folk tar det rolig på vinteren. Vi hører jo stadig om at det ligger hundrevis av biler i grøfta når det er dårlig føre, og noe sier meg at det hovedsakelig ikke er de som tar det rolig. Så jeg tenker at det er de som drar ut så sent at de kun rekker frem om de kjører nøyaktig etter fartsgrensa som bør la bilen stå 😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Kjøleskap skrev (10 timer siden):

Mulig det er jeg som er rar, men jeg har ingen problemer med at folk tar det rolig på vinteren. Vi hører jo stadig om at det ligger hundrevis av biler i grøfta når det er dårlig føre, og noe sier meg at det hovedsakelig ikke er de som tar det rolig. Så jeg tenker at det er de som drar ut så sent at de kun rekker frem om de kjører nøyaktig etter fartsgrensa som bør la bilen stå 😊

Jeg har heller ikke problemer med at folk tar det rolig når føret tilsier det, som for eksempel på glatte veier eller dårlig føre som du sier. Men jeg har problemer med at folk kjører langt under fartsgrensen når forholdene tilsier at de ikke trenger det.

Lenke til kommentar

Vi kontakter deg da vi ser at du ikke har gjort et registrert kjøp siste 23 måneder og vi vil derfor avslutte ditt medlemskap hos oss. Ønsker du fortsatt å være medlem må det registreres et kjøp på medlemskontoen din innen 28 dager. 

Fra Europris. 
Har handlet der flere ganger de siste 2 årene, men har ikke kjøpt noe som det var noe vits å oppgi nummer.
Går heller ikke an å oppgi kortnummer i appen. 

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

@Dubious: Hvis du synes "bonussjekker" ikke er verdt all spam og overvåkning så kan du registrere deg for å få rabatt på et bestemt "medlemskjøp", få rabatten og aldri bekrefte medlemskapet via SMS-en. Da får du rabatten og de blir nødt til å slette all info om deg. Jeg gjør det noen steder.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...