cowboy bob Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Å stjele alt er umoralsk, stjel gjerne snusen og sånn men kjøp da en brus mens du er der. Betal med kort. Lenke til kommentar
akselme Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Folk som har kjøpt seg kamera til flere tusen og begynner å skrive ''fotograf: blabla'' under hvert eneste snapshot bilde de har tatt som ikke er NÆRT bra engang. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Bare lakker en vannpistol sort, også viser du den når han ber om leg. Da pleier du som regel å få det du skal ha. Gratis. Skal du sprute på ham også? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 At rektangel-grandiosaen koster 100,-. 2 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Ja, mobiltelefoner suger. Anbefaler deg å sjekke ut http://www.phonebashing.com/ Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Ja, mobiltelefoner suger. Anbefaler deg å sjekke ut http://www.phonebashing.com/ Mangler tydeligvis et eller annet programtillegg for å se videoene, og jeg er for slapp til å gjøre noe med det... Men den skal bokmerkes allikevel. Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Burde lagt meg for lenge siden. Ødelagt døgnrytmen i helga... Lenke til kommentar
HOK Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Sjæl. Irriterende at jeg bare har skole to dager i uka, og har langhelg fra onsdag-søndag hver uke. Døgnrytmen blir aldri normal. For hvorfor skal jeg gidde å stå opp kl 09 når jeg ikke har noen planer for dagen? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Sjæl. Irriterende at jeg bare har skole to dager i uka Ja huff, det må virkelig være ille. Lenke til kommentar
HOK Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 På en måte er det irriterende. Da altså døgnrytmen. Jeg er så altfor glad i å sove lenge. På den annen side er det også veldig godt å ha mye fri. Og jeg må si det veier opp for ødelagt døgnrytme Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Moderne popblogging. Skjønner ikke hvorfor noen vil følge med på noe som stort sett bare er en haug med bilder og 2-3 linjer text. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Sjæl. Irriterende at jeg bare har skole to dager i uka, og har langhelg fra onsdag-søndag hver uke. Døgnrytmen blir aldri normal. For hvorfor skal jeg gidde å stå opp kl 09 når jeg ikke har noen planer for dagen? Hvorfor har du bare skole 2 dager i uka? Døgnrytmen min blir også automatisk forsyvet cirka 5 timer hver eneste fridag... Rart det der! Lenke til kommentar
HOK Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Er bare da jeg har forelesninger. Med unntak av enkelte gruppeoppgaver, så er mandag og onsdag de eneste dagene jeg er på skolen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 At klokken er 08.43 på en søndag, og jeg sitter og skriver matteoppgave. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Det irriterer meg at det er -20 grader ute, og at jeg om litt under en times tid må bevege meg ut i denne fantastiske kulden for å komme meg til bussen min.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Moderne popblogging. Skjønner ikke hvorfor noen vil følge med på noe som stort sett bare er en haug med bilder og 2-3 linjer text. "Kunst" . Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Dreamed. Hvis man oversetter den norske setningen "I mange år har jeg drømt om å skaffe meg et liv" til engelsk, så blir dette "In many years I have dreamt about getting a life". Hvorfor, i slike sammenhenger, skal enkelte folk uttale dette som "dreamed"? Det kan da ikke være lov å si eller skrive dreamed? Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Dreamed. Hvis man oversetter den norske setningen "I mange år har jeg drømt om å skaffe meg et liv" til engelsk, så blir dette "In many years I have dreamt about getting a life". Hvorfor, i slike sammenhenger, skal enkelte folk uttale dette som "dreamed"? Det kan da ikke være lov å si eller skrive dreamed? I Dreamed a Dream? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Humm. Finnes det kanskje bruksområder for ordet dreamed? Jeg vet i alle fall at dreamt er riktig å bruke. Mulig det bare er jeg som syns det høres teit ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå