Woff Skrevet 31. desember 2024 Del Skrevet 31. desember 2024 Zork skrev (1 minutt siden): vase rundt frem og tilbake! Som du sikkert har fått med deg benytter NRK disse skiftene til å dytte ut reklame. De sender da gjerne reklame før og etter på de aktuelle kanalene. Selv om de selvsagt IKKE skal sende reklame, de skal jo få alt de trenger av penger fra skattepengene de slurper inn... Er en av mange grunner til at NRK ikke er aktuell her! 2 Lenke til kommentar
Zork Skrevet 31. desember 2024 Del Skrevet 31. desember 2024 2 minutes ago, Woff said: Som du sikkert har fått med deg benytter NRK disse skiftene til å dytte ut reklame. De sender da gjerne reklame før og etter på de aktuelle kanalene. Selv om de selvsagt IKKE skal sende reklame, de skal jo få alt de trenger av penger fra skattepengene de slurper inn... Er en av mange grunner til at NRK ikke er aktuell her! Skulle gjerne svart deg, men nå må jeg f*** meg skifte kanal igjen for å få med meg resten av sjakken... brb. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 31. desember 2024 Del Skrevet 31. desember 2024 Et jævla bråk og blinking utenfor mens jeg forsøker å få med meg finalen i lynsjakken! 3 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet onsdag kl 02:12 Del Skrevet onsdag kl 02:12 Sjakk. Hva blir det neste spennende? VM i stigespill? Kjedelig……….. 1 2 Lenke til kommentar
^fmj Skrevet onsdag kl 12:55 Del Skrevet onsdag kl 12:55 https://www.nrk.no/stor-oslo/oslo-betalte-2-millioner-for-lysshowet-_-slik-ble-markeringen-1.17188813?index=0#album-1-17188813 Idioti. 1 Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet onsdag kl 13:06 Del Skrevet onsdag kl 13:06 ^fmj skrev (6 minutter siden): Idioti. Sikkert populært med fyrverkeri blant de som liker blanke skinnende ting, men denne varianten er uansett langt å foretrekke foran fyrverkeri, lys og/eller droneshow til de som liker den slags er helt klart best for resten av befolkningen, for det er jaggu ikke idiotene med lightern som rydder opp søpla de sprer overalt. 1 Lenke til kommentar
Nukleosid Skrevet onsdag kl 16:21 Del Skrevet onsdag kl 16:21 ^fmj skrev (På 31.12.2024 den 12.24): Crazy dyrefolk og klaging på fyrverkeri hvert ENESTE år. Jeg bruker ikke penger på fyrverkeri, men det er snakk om noen timer én dag i året. Det irriterer meg at man som dyreeier ikke legger til rette for at dyrene skal føle seg tryggest mulig. Jeg har to katter, med veldig forskjellig personlighet. Den ene er litt nervøs for flere ting, men selv når det går av et fyrverkeribatteri rett utenfor vinduet mitt (jeg bor i blokk), så er det så vidt de gidder å glippe med øynene. Jeg har også hatt mange katter i oppveksten, og jeg kan ikke huske at noen av de har vært så redde for fyrverkeri at det har vært en greie. Hvordan man selv reagerer på fyrverkeri har innvirkning på dyrene. Blir man oppjaget på et vis, så vil dyrene føle det. Jeg kikket ut når fyrerkeriet pågikk på det mest intense rundt midnatt, og så noen med en hund på plassen utenfor blokka. De skjøt selv opp fyrverkeri, og de hadde med seg en hund som virket rolig og trygg. Nå kan det virke som hunder er mer redde for fyrverkeri enn katter, og dyr er også forskjellige. Men det finnes mange løsninger. Blant annet støydempende hodetelefoner, og hvis man samtidig sitter med de på et rom som er så skjermet fra støy utenfra som mulig, så vil det løse mye. Gjør det til en hyggelig opplevelse med dyret fra det er valp/kattunge. Når det er sagt, er jeg skeptisk til fyrverkeri både med tanke på forurensning, ville dyr og andre årsaker, og har aldri kjøpt fyrverkeri i mitt liv. Men det er en annen side av saken. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet onsdag kl 21:35 Del Skrevet onsdag kl 21:35 skaftetryne32 skrev (8 timer siden): Sikkert populært med fyrverkeri blant de som liker blanke skinnende ting, men denne varianten er uansett langt å foretrekke foran fyrverkeri, lys og/eller droneshow til de som liker den slags er helt klart best for resten av befolkningen, for det er jaggu ikke idiotene med lightern som rydder opp søpla de sprer overalt. Det blir ikke noen færre idioter selv om kommunen kaster bort millioner. Penger som utvilsomt kunne kommet til mye bedre nytte. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet torsdag kl 12:11 Del Skrevet torsdag kl 12:11 ^fmj skrev (14 timer siden): Det blir ikke noen færre idioter selv om kommunen kaster bort millioner. Penger som utvilsomt kunne kommet til mye bedre nytte. Om alt skal styres av fornuft så ender vi bare opp uten offentlige midler til noen ting som er gøy eller kan være et snev utfordrende for minste felles multiplum. Jeg er hverken fan av fyrverkeri eller avant garde postmodernistisk kunst, men jeg vil mye heller tåle det enn å la bitterhetstyranniet sanksjonere hva "gøy" skal være. 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet torsdag kl 14:47 Del Skrevet torsdag kl 14:47 Den forbanna nettleieprisen. Vi er heldigvis skånet for de verste strømprisene her i midtnorge, men da skal vi flås av nettleie istedenfor. Noe med gjøres med hele systemet i dette landet. VI brukte 600kr i strøm i november, +1600kr i nettleie. 1 Lenke til kommentar
^fmj Skrevet torsdag kl 19:14 Del Skrevet torsdag kl 19:14 Gavekort skrev (6 timer siden): Om alt skal styres av fornuft så ender vi bare opp uten offentlige midler til noen ting som er gøy eller kan være et snev utfordrende for minste felles multiplum. Jeg er hverken fan av fyrverkeri eller avant garde postmodernistisk kunst, men jeg vil mye heller tåle det enn å la bitterhetstyranniet sanksjonere hva "gøy" skal være. Det er bruken av offentlige midler som irriterer når det er store behov for penger andre steder. Jeg syns det er fint med fyrverkeri og det kan være stilig med et slikt lasershow når det gjøres ordentlig. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet i går, 00:04 Del Skrevet i går, 00:04 (endret) Journalister som ikke evner å lære seg forskjellen på et og ett og én og en. Kan slenge på lang / lengre og lenge / lenger, ufattelig at de ikke lærer seg hva som er adjektiv og adverb. Endret i går, 00:07 av ^fmj 3 Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Magnus Carlsen, siste dealen med Saudi-Arabia var virkelig toppen av kransekaka. 1 Lenke til kommentar
Zork Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Carlsen har jo lenge vært litt sånn i grenseland mellom kul og usympatisk, men siste året har han virkelig vist hva han egentlig står for. Tøyset han holdt på med i hurtig/lyn-sjakk-VM i år og at han nå skal bli cheerleader for Saudi-Arabia gjør det rimelig klart at han gir f i alt annet enn seg selv/sine og penger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå