Auto Asmodeus Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden (endret) Plager meg ofte at statlige organer og media holder nynorsk kunstig i live ved å ha lovpålagt andel innhold. Gjør at jeg leser dette på forsiden på NRK og tenker: "Hva slags sone er det den amerikanske presidenten skal benåde? Og hvordan benåder man faktisk en sone? Hvorfor er benåding av denne sonen uheldig? Er det Eurosonen og derfor aktuelt for meg som leser dette i Norge? Og hvem er han mannen ved siden av?" Må jo klikke..: ÅJA - det er snakk om SØNNEN! Så skriv det da for faen. Sønnen!!!! Endret 20 timer siden av Auto Asmodeus 3 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden (endret) NAV har økt intektsgrensen min, uten at jeg har gått over nåværende maks inntekt. Som betyr at jeg vil få mindre fra NAv neste år. Skal endre inntekten min når planleggeren fungerer igjen. Endret 10 timer siden av Dubious Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden Noen som kan spå om når kronekursen vil gå opp? Har planer om å kjøpe noe dyrt til sommeren, så vil gjerne spare tusenlapper. Lenke til kommentar
Fantomtegningen Skrevet 1 minutt siden Del Skrevet 1 minutt siden Slurpereklamen på radioen fra CirckleK..... Den som synes at det var god reklame burde vært skutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå