Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Zork skrev (8 timer siden):

listhaug på Nytt på Nytt. Pleier kose meg med NpN hver fredag, men orker ikke det fryktelige mennesket så da ble det en uke uten.

Og selv om jeg synes listhaug er spesielt guffen så er det ikke bare politisk motivert - jeg synes de generelt burde holde seg til å invitere folk som faktisk er morsomme. Jeg tror ikke jeg kan nevne én eneste nåværende topp-politiker jeg tenker bør være med i det programmet - vedum-episoden for en del uker siden var en lidelse den også. 

En kan være morsom selv om en ikke er komiker av yrke, men når de skal ha med politikere og næringslivsledere og denslags kun fordi de er kjente for andre ting, så blir det som regel mer kleint enn morsomt. 

Nytt på nytt var i sin tid det beste programmet man virkelig måtte få med seg i løpet av uka. Gjestene har alltid vært hummer og kanari nivå på, noe som var litt av spenninga.  Drivkraften og sjarmen har forsvunnet i rykk og napp med nye programledere og stadig mer PK regi. Etter å ha fulgt med siden tidenes morgen så ga jeg opp å følge programmet slavisk for ca 2 år siden. Jeg har lidd meg gjennom noen få episoder etter det, men nei - programmet er nå strøket av min mentale tv-plan. Synd, for det var jo gøy for mange år siden.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...