trikola Skrevet 20. september Del Skrevet 20. september 3 hours ago, Fantomtegningen said: At det kommer hull samme plass på alle T-skjortene i vask.... Sjekk kroppen din nøye på uvanlige utvekster på tilsvarende plass 😁 Lenke til kommentar
Woff Skrevet 20. september Del Skrevet 20. september Fantomtegningen skrev (4 timer siden): At det kommer hull samme plass på alle T-skjortene i vask.. Hvis problemet er nederst på forsiden av t-skjorta, nær midt på så KAN det være en forferdelig utvekst ja! Men normalt så sitter utveksten fast i buksa du har på deg og kalles glidelås. Har skylden i mange fordømte huller de.. Andre mulige alternativer KAN jo være halskjeder (de som er laget av motorsykkel-kjeder har en tendens til å slite mye..) Defekt(e) spiler i brystfangeren kanskje? Skjer dette SPESIFIKT kun ved vasking har du nok brukt vaskemaskinen din feil, ansett noen som kan ta denne vasken for hånd? Eller lur maskina og vask kun skjorter, gensere, bukser og alt annet enn t-skjorter og se om det blir noen huller da? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 20. september Del Skrevet 20. september Masse folk ute å går, de fleste i mørke klær, uten refleks. Bremset ned foran gangfeltene fordi det er jeg som får skylden om noen blir påkjørt, siden det ikke er påbudt med refleks for gående, og de holder på retten sin. Du ser de ikke før de kommer i lyset ditt, som er rett før de går ut i veien. 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september Ser på bokseeventet i Spektrum i kveld. Det er så cringe at jeg blir flau. Fikk gratis billetter, men fy faen så kleint at folk har betalt for å se tre tullekamper og nå «underholder» et russemusikktrio ingen har hørt om før med så dårlig musikk at folk buer og ber dem gå av. Bare Meek kan redde denne kvelden fra en totalt krise. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september Hackere. Jeg er ikke selv utsatt, men har en mor hvis FB-konto har blitt hacket og som sliter med å finne ut hvordan hun kan få fikset det da hun ikke er veldig teknologisk kunnskapsrik. Måtte alle hackere få vonde kutt og rifter hver gang de tar i/bruker skarpe gjenstander. 2 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september Når man betaler premium pris for et premium produkt med under 2% fett, åpner pakken og finner dette: 1 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 27. september Del Skrevet 27. september "De startet å fylle diesel for 16,94 kroner per liter. Plutselig så de på tavla at prisen var på 22,89. Det er en forskjell på nesten seks kroner." Feriefolket skal ranes. 1 Lenke til kommentar
Zork Skrevet 27. september Del Skrevet 27. september 3 hours ago, Dubious said: "De startet å fylle diesel for 16,94 kroner per liter. Plutselig så de på tavla at prisen var på 22,89. Det er en forskjell på nesten seks kroner." Feriefolket skal ranes. Det kan være en fordel å gi litt kontekst for innlegg. Hva mener du noen som leser dette skal få ut av det sånn i utgangspunktet? Et google-søk basert på sitatet ditt gir meg noen betalingsartikkler som, i overskriftene, forteller om Ricarda og Floyd som så prisen endre seg på tavlen mens de fylte. Så vidt jeg forstår så betalte de likevel prisen som var der da de begynte å fylle, så i så fall ser jeg ikke problemet. "Betalte prisen de trodde de skulle" er kanskje ikke like catchy, men virker likevel å være det som skjedde? 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 27. september Del Skrevet 27. september Det er kanskje den generelle irritasjonen over at prisen på drivstoff ikke bare varierer så mye, men også plutselig kan gå opp fra minimum til maks. Prisen går gradvis nedover, men økninger skjer tilsynelatende fra bunn rett opp til topp. Jeg fylte selv tanken for et par uker siden da dieselen kom ned i 16,88 eller noe sånt, senere på dagen var den oppe i 23 og noe. Den kunne i det minste gått opp igjen gradvis, i hvertfall hatt en økning på maks fire kroner på én gang. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 27. september Del Skrevet 27. september Måten drivstoffpriser går opp og ned er tøvete - jeg tror ingen andre enn de som tjener på dette vil være uenige i det. Men det må en jo bare forholde seg til (om en velger å kjøre fossilt) - så lenge en får prisen en ser, og godtar, når en begynner å fylle så må en bare godta det. Om noe, så burde jo disse turistene være glade for at de ikke begynte å fylle noen minutter senere da prisen gikk opp. Dette er jo nærmest en "vant i lotto"-sak. 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 28. september Del Skrevet 28. september Poenget er at de setter opp prisen til maks når folk skal på ferie. Når de ikke skulle på ferie så var det "normal" pris. Ingen andre som setter opp prisene i ferietider. Som regel er det motsatt. 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 28. september Del Skrevet 28. september (endret) Dubious skrev (18 timer siden): "De startet å fylle diesel for 16,94 kroner per liter. Plutselig så de på tavla at prisen var på 22,89. Det er en forskjell på nesten seks kroner." Feriefolket skal ranes. Feriefolk? Jeg så uansett en lignende sak i avisa iTromsø denne uka. Da viste reklameskiltet 16,xx mens pumpa viste 22,xx kr. Årsaken var at skiltet hadde hengt seg opp (mistet nettforbindelsen?). Nå er markedsføringsloven slik at bordet fanger. Dvs. har reklamen lovet noe, så er det selgers feil om kassa/kvitteringen viser noe annet. Med andre ord vil de som fylte for ~6 kr mer enn det reklamen viste, få tilbake pengene sine. Shell etterlyser ~57 personer som har fylt til feil pris og ber de ta kontakt så de får igjen det de har betalt for mye. Edit: Her er saken (jeg velger selvsagt en betalingsfri lenke) Endret 28. september av Simen1 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 28. september Del Skrevet 28. september Simen1 skrev (1 time siden): Feriefolk? Det er høstferie. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 28. september Del Skrevet 28. september (endret) Dubious skrev (38 minutter siden): Det er høstferie. I neste uke ja. Nærmere bestemt torsdag 3. oktober og fredag 4. oktober. Feilprisingen skjedde i Tromsø torsdag 26. september. En vanlig skoleuke i Tromsø. Endret 28. september av Simen1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 28. september Del Skrevet 28. september Ikea skriver at de har 0 kroner i gebyr ved henting i deres pakkebokser, som står på utsiden av varehuset. Med liten skrift står det "ved handler over 999 kroner" Så de tar altså 99 kroner for å samle varene og legge i boksen på utsiden. De tar 39 kroner for å levere pakken til mitt nærmeste hentested. Altså PiB. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 28. september Del Skrevet 28. september Til nye leiligheten har jeg vært å kjøpt en brukt sofa. Kostet i sin tid over 40 laken. Har tresmak i ræva etter en kveld på den. Er så 🤏nærme å bestille en Ekornes Stressless ... Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 28. september Del Skrevet 28. september Ekornes er kvalitet, men alt for dyrt. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 28. september Del Skrevet 28. september Har hatt lyst på noe sånt i tre-fire år snart. Tenker at en Ekornes som blir tatt vare på varer omså et tiår eller to. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 28. september Del Skrevet 28. september Ekornes er dyrt, men verdt det. SItter i en Stressless mens jeg skriver dette - den har jeg hatt i veldig mange år og mistenker den kommer til å holde livet ut. Og selv om den ikke skulle gjøre det, så er den allerede verdt det jeg betalte for den. Om man verdsetter kvalitet og komfort så er det ikke egentlig veldig dyrt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå