Constanse Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 At jeg merker at jeg allerede er blitt slightly snobbete rundt valgfagene mine, bare 1 1/2 år ut i videregående. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 At man ikke får kjøpt mindre enn 6-pack med hamburgerbrød på Rimi'n nedi gata. Ehm, samme her. minst 6-pack med hamburgerbrød. Selve kjøttet kommer i kun 4 eller 8 pack. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Reklame på TV. Haddet det vært en måte å betale for å slippe hadde jeg gledelig gjort det. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) Reklame på TV. Haddet det vært en måte å betale for å slippe hadde jeg gledelig gjort det. Kanalene med mest reklame er heldigvis de som sender mest drit, men jeg er enig, spesielt under filmer er det forbanna irriterende med reklame hvert 20 minutt. Kan heller ha 20 minutters reklame mellom hvert program. Endret 12. februar 2011 av bruno99 Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Jeg var i sverige, og fant ingen som kunne kjøpe snus til meg Lenke til kommentar
HOK Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 At man ikke får kjøpt mindre enn 6-pack med hamburgerbrød på Rimi'n nedi gata. Ehm, samme her. minst 6-pack med hamburgerbrød. Selve kjøttet kommer i kun 4 eller 8 pack. Og når man bor alene spiser man ikke fire burgere med tilbehør. Det er skikkelig irriterende. Lenke til kommentar
Mikaeru Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Jeg er ganske sikker på at alt ikke trenger å spises på en dag. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Brune folk. Dakar, var de teite bruningene slemme med deg igjen? 4 Lenke til kommentar
HOK Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Jeg er ganske sikker på at alt ikke trenger å spises på en dag. Det er irriterende å måtte spise det samme flere dager på rad bare fordi man MÅ kjøpe store porsjoner. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Legg burgerne du ikke steker i fryseren? Lenke til kommentar
HOK Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Har nesten ikke fryserplass. Nok en ting som er irriterende. Lenke til kommentar
Rgr00n Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Ikke spør meg hvorfor, men blir ekstremt irritert/kvalm visst jeg sitter på kino og hører andre i salen si "Naaaaaaaw! <3 <3 <3" for den minste ting som hinter om å være søtt. Blæh... Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Jeg var i sverige, og fant ingen som kunne kjøpe snus til meg Kjøp selv da lol trenger ikke å være så lat at du ikke engang kan gå inn i butikken Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Jeg var i sverige, og fant ingen som kunne kjøpe snus til meg Kjøp selv da lol trenger ikke å være så lat at du ikke engang kan gå inn i butikken Haha, ja, han ble eid. Jeg kjøper alltid selv. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Jeg var i sverige, og fant ingen som kunne kjøpe snus til meg Lol gammel er du? I Sverige er de langt ifra like streng som i Norge med leggplikt, jeg fikk kjøpt når jeg var der for 3 år siden, da var jeg 15. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Folk som snakker om ting jeg ikke aner hva er, som f.eks MGP artister. Lenke til kommentar
HOK Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Jeg var i sverige, og fant ingen som kunne kjøpe snus til meg Lol gammel er du? I Sverige er de langt ifra like streng som i Norge med leggplikt, jeg fikk kjøpt når jeg var der for 3 år siden, da var jeg 15. Du sier noe der. Jeg hadde glemt legitimasjon hjemme når jeg var i Sverige en gang, og klarte overraskende nok å snakke meg til å få kjøpt snus. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Hehe, jeg sa jeg hadde glemt bankkortet på hotellet så istedenfor spurte hun om fødselsdatoen, så jeg gjorde meg selv to år eldre. Skal sies at det var en jallasjappe da. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 FAEN! Black sheeps skulle vinne, din jævel! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå