Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Styrmann Smisk skrev (12 minutter siden):

Nei det var jo ikke noe outlet-tv vi hadde hentet for det stod ikke noe om det på datamaskinen, men det var derimot kanskje en tv de hadde pakket opp selv og kalibrert, så vi burde jo takke vår herre for dette. Dette var jo heller ikke skrevet noen steder på datamaskinen så for å kontrollere det måtte jeg skru på tven og sjekke fargeinstillingene. Som om ikke noen kunne endret instillingene i løpet av de 50 dagene de kunne bruke den på åpent kjøp? Nei det hadde de ikke noe bra svar på.

Elkjøp påstod at de kalibrerte hver enkelt pixel individuelt sist jeg var med noen som kjøpte tv der, så du ser det neppe på fargeinnstillinger 🤣
 

Styrmann Smisk skrev (16 minutter siden):

Han får valget om å enten gi oss bedre pris der og da, hvis ikke kom vi tilbake med hele driten så måtte de selge den som outletvare uansett. Selgeren valgte sistnevnte og det fikk han.

Den blir nok bare satt inn på lager igjen og levert ut til nestemann..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min TV er kalibrert, (ihvertfall klistemerke på esken som sa at den er det..) esken var hel, og ingenting var lagt på feil plass.

Jeg kjøpte den på tilbud/salg, på Elkøp.

Så lenge det er mulig så unngår jeg Elkjøp.
Får feilmeldinger når jeg bruker nettsiden, og de selger mye dritt fra 3dje parter. 

Lenke til kommentar

GPSn i bilen lar meg ikke taste inn bokstaver når jeg kjører, men det går fint å flytte kartet med fingeren, zoome in og ut, og trykke på hvor man skal..

Kan også trykke meg fram til favoritter, sorterst alfabetisk, og trykke på bokstaver der, men å trykke på bokstaver for å søke er farlig..

Lenke til kommentar
:utakt skrev (12 minutter siden):

Alle de brødhuene som tror det heter "svigersøster" og "svigerbror". 

Som et høyt aktet medlem av brødskalleklubben hva heter det da ? Svoger og svigerinne, ja, men er temmelig sikker på at både svigersøster og svigerbror er innafor.

https://sprakradet.no/spraksporsmal-og-svar/svigerbror-og-svigersoster/

Endret av skaftetryne32
Lenke til kommentar

Irriterer vel ikke helt grenseløst, men en slektning skal kjøpe seg "ny" bruktbil.

Jeg har sagt mitt tidligere om merker, årsmodeller osv det kan være lurt å være obs på i negativ forstand.

Hva gjør vedkommende? Tar med seg svigers for å se på nettopp en av dem jeg har advart imot, hen's svigers har 0 peiling på bil. Dette er bil nr 3 som mest sannsynligvis blir kjøpt inn på samme grunnlag.

Jeg skal sitte klar med "i hate to say i told you so". 🤦

  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Woff skrev (11 minutter siden):

Har en tremenning som er akkurat like idiot! Men irriterer ikke meg grenseløst dette, jeg bare koser meg når dusten går på ei sånn blemme! :evil:

Schadenfreude 👍🙂

Men vedkommende skal få høre det så fort det blir klaging igjen. 😅

Endret av Duriello
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Så var det igjen noen som skulle se på noe greier som skal gjøres her. Ringte en ok en som har vært her før og er en aktør med topp skussmål.
"Jada kommer og ser på det enten senere i dag eller i morgen!". Flotte greier. Men samme skjer som så ofte før, ingen dukker opp og jeg hører ikke et pip fra de. :shrug:det er vel en måned siden nå..
Hva er problemet med disse bransjefolkene, at de nesten aldri kan holde ord? Skulle være minste sak å notere sånt og hvertfall si fra? Kan være forferdelig stressende og irriterende. Der har du gjort klart for det og gått på vent i 2 dager til ingen nytte.
Har sluttet å purre på sånt lenger. Velger heller noen andre, men det er snart ikke flere igjen..

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Vi bestillte noe til hytta fra en som drev bedrift bare noen kilometer unna. Noe stort vi ikke hadde mulighet til å frakte selv.

I tre uker holdt vi kontakt, og han sa hver dag at han "kommer etter lunsj!", "kommer i morgen tidlig!", etc, etc. Til slutt bare avbestilte vi og krevde pengene tilbake.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde en flislegger som ga meg pris på jobb, valgt ut type fliser og avtalt at de skulle gjøre jobben. Maste og maste i ukesvis for å få en oppstartsdato. Ikke så nøye hvor tidlig de kunne komme, men ønsket en dato.

Til slutt fikk jeg bare beskjed om at vi aldri hadde skrevet kontrakt på jobben så de annullerte hele avtalen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tåpelige argumenter mot reising:

  • Hva er vitsen med biltur? Du kan jo bare se hvordan det ser ut på google maps
  • Hvorfor dra til Syden? Du kan jo bare ligge på stranda i Norge
  • Har du sett ett fjell så har du sett alle

Greit om du ikke liker å reise altså, men kom med bedre begrunnelser enn dette våset. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...