Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

skaftetryne32 skrev (15 timer siden):

Så kanskje unngå programmer om kirurgi ? Og hvorfor prøver du å påføre andre mangel på matlyst om du mener det kan bli så ille ? Hva er konteksten egentlig ? 

 

Det der ser ut til å være fra en eller annen film/Tv serie? Garantert ikke ekte.

Endret av Delvis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
BadCat skrev (3 timer siden):

Ikke noe å vise en søndag kl 18 i alle fall.

Om det er en sci fi horror med aldersgrense 18 eller liknende så nei, om det er mer rettet mot informasjon så er det greit, om det er søndag eller onsdag eller hvilken som helst annen dag har egentlig fint lite med saken å gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

30 grader i dag.
Jeg beregnet opp mot 1 times arbeid, brukte nesten 2 timer. 
Hadde det vært 20 grader så hadde det gått under 1 time. 

Alt gikk så mye tregere i dag, så det ble 13 timer arbeidsdag. 
Jeg har timesbetalt og bestemmer selv hvor mye jeg skal jobbe.
Hadde blitt nærmere 18 timer om jeg skulle ha brukt 2 arbeidsdager.  (+5 timer kjøring)

Lenke til kommentar

Spotify "Smart Shuffle". 

For alle oss som lager spillelister, noen ganger vil du sette på spillelisten og høre gjennom sangene i tilfeldig rekkefølge. "Shuffle". Geniene i Spotify har laget noe de kaller "Smart Shuffle", som innebærer at de smetter inn "anbefalte, liknende sanger" i spillelisten din. 

Og det går ikke å skru av. Dvs. man kan "skru det av", men noe "bugger" med den funksjonen slik at det aktiveres automatisk igjen etter kort tid. "Bugger" i anførselstegn. Regner med at Spotify hadde klart å fikse det hvis de ville, så det er nok meningen at det skal være sånn. 

Jeg får lyst til å åpne tre bokser surströmning i lokalene deres. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skal for en gang skyld handle taco. 

12 forskjellige slag taco sause fra 4 forskjellige leverandører.

Begrenset utvalg chunky salsa som jeg trenger. Men all denne sausen skal de faen tute meg ha……..

Snart så jeg bestiller eget salsa opplegg fra nett ass.

Endret av Auto Asmodeus
Lenke til kommentar
Auto Asmodeus skrev (1 time siden):

Begrenset utvalg chunky salsa som jeg trenger. Men all denne sausen skal de faen tute meg ha……..

Snart så jeg bestiller eget salsa opplegg fra nett ass.

Salsa, chunky eller ikke er nok best å lage selv er min erfaring med det, oppskriftene er ikke veldig kompliserte, og har enkle ingredienser som man gjerne har grei tilgang til tomat, løk, litt valgfri chili for heten, jalapeno for smaken, hvitløk, lime bare juice eller hele greia inkludert skall, valgfritt, litt mer løk, litt olje(oliven), salt å sukker for balanse, rødløk og eventuelt noen andre valgfrie ingredienser, jeg liker selleristang, og litt ekstra løk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

At folk ikke bryr seg om sport lenger her på forumet.
 Ikke engang en tråd for OL??
Før i tiden var der tråder for alt. Merkelig..
Prøvde å opprette noen tråder litt tidligere for Håndball VM og sånt, men ingen gidder jo bry seg. Trege folk.. :shrug:
 

Lenke til kommentar

@Delvis Krigen i Ukraina er jo 10 000 ganger mer spennende enn "sport" og den har egen tråd med over 66 000 innlegg.

Jeg skriver sport i anførselstegn fordi konseptet har gått litt ut på dato. Det vil si utøverne er så kunstig optimerte og har så mye spesialutstyr, egne leger og meteorologer at det ikke er spennende lengre. Bare broilere på stereoider. Og tvilsomme regimer som sportsvasker (ikke nå i Paris da, men det er jo nok av dopingskandaler der selv om Russerne ikke er med).

  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
4 minutes ago, Delvis said:

At folk ikke bryr seg om sport lenger her på forumet.
 Ikke engang en tråd for OL??
Før i tiden var der tråder for alt. Merkelig..
Prøvde å opprette noen tråder litt tidligere for Håndball VM og sånt, men ingen gidder jo bry seg. Trege folk.. :shrug:
 

Mye annet som konkurrerer om interessen i disse dager - hjelper heller ikke at pengejaget dreper interessen sakte men sikkert.

Ikke bare må ha en ha en stor betalingsvilje for å følge sport i disse dager, men en må også ha vilje til å holde styr på et utall ulike tjenester som leverer det. Når en må ordne med X antall abonnementer og passe på hva som går hvor til enhver tid så skal en være mer enn middels interessert for å gidde.

For OL må en bytte mellom NRK, NRK Radio, TvNorge og skal en ha alt så må en skaffe seg Max, som er en sammenslåing av andre tjeneste som en tidligere måtte ha... hvem gidder holde styr på dette?

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...