Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
oOF skrev (30 minutter siden):

Logitech G HUB: Muligens noe av det mest kontraintuitive og ubrukelige programvaren som noengang er laget? Det er så ubrukelig at det er komisk.

Logitech var mye bedre før.
Har du prøvd iCue?  Logitech det også, for utstyr som har RGB. 
Ikke at det er noe bedre. 

Lenke til kommentar

Har en Logitech mus, synes G Hub funker ok til å sette macros, og endre keybinds på den.

Verre med Steelseries GG (Sonar), som konstant krasjer og ødelegger for virtual desktop vr. 

Har også roccat tastatur, men den programvaren ser ikke ut til å funk lengre. 

Irriterende med tre forskjellige apper bare for keybinds og lydinstillinger. 

Jeg pleide å gjøre slikt med autohotkey før, har ikke orka å sett det opp på nytt. 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Curuion skrev (4 timer siden):

Har en Logitech mus, synes G Hub funker ok til å sette macros, og endre keybinds på den.

Verre med Steelseries GG (Sonar), som konstant krasjer og ødelegger for virtual desktop vr. 

Har også roccat tastatur, men den programvaren ser ikke ut til å funk lengre. 

Irriterende med tre forskjellige apper bare for keybinds og lydinstillinger. 

Jeg pleide å gjøre slikt med autohotkey før, har ikke orka å sett det opp på nytt. 

Steelseries krever jo at jeg skal logge inn for å bruke alle funksjonene. Som den veldig gretne gubben jeg er gidder jeg jo ikke det. Bruker uansett Peace og Equalizer APO for EQ.

Lenke til kommentar
On 28.7.2024 at 2:03 AM, Deechon said:

Gjerrige venner.

 

Har en kompis som jeg vet har millioner på konto, men som alltid skal gjøre ting så billig som mulig. Hver gang jeg foreslår en bar eller et sted å dra ut så sier han alltid "nei, la oss dra til xx istedet, det er billigere"

 

Det er nesten nødt til å være en slags mentalsykdom når pengene sitter så klistret til henda.

Han er ikke gjerrig fordi han er rik, han er rik fordi han er gjerrig 😋

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Har 3 Logitech MX muser. Har vært mest fornøyd med dem. Tastaturene med lys har tendes å jukse, blinker av og på i hytt og vær. Nyere Unify usb kan fryse pc'er som ikke er like nye eller nyere. En ble sendt inn før jeg visste at det var den lille dingsen som laget trøbbel.  Hørte ikke at de som repartere den visste det heller. De skiftet ny harddisk, men etterpå var problemene der enda. Bare tilfeldighet gjorde at jeg oppdaget hva det var. Der er minst to forskjellige, det går an å se små forskjeller på prikkesmå detaljer. Vet ikke om trådløse tastaturer fra andre merker funker med unify?

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

Folk som blander tall og prosenter i statistikk, som gjør de ubrukelige.

F.eks hele 50 000 vaksinerte ble syke, men bare 3% uvaksinerte ble syke, antagelig helt bevist når det brukes men fantastisk irriterende da tallene er totalt ubrukelige slik de står.

Og selvfølgelig vil de fleste tro på at 50 000 er ett høyere tall enn 3%

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
7 hours ago, Dubious said:

Bedre enn alle de andre merkene.

Har prøvd andre merker og ender opp med Logitech, så nå kjøper jeg bare Logitech. 

Jeg tror ikke noe på at du bruker hundretusner av kroner og tusenvis av timer på å få oversikt over hva som er på markedet og at det koker ned til synsing.

Her har du siste nytt fra "heltene" dine. Ikke bare er det middels kvalitet på produktene, nå vil de ha månedsleie også.
https://www.tek.no/nyheter/nyhet/i/3MpRov/siste-fra-teknobransjen-musleie

Folk deler ikke entusiasmen din på Reddit heller.
image.png.210fae07459d962480e625caa045f266.png

Lenke til kommentar
BadCat skrev (Akkurat nå):

Jeg tror ikke noe på at du bruker hundretusner av kroner og tusenvis av timer på å få oversikt over hva som er på markedet og at det koker ned til synsing.

Det er ikke så mange produsenter på markedet som lager mus som er egnet for spilling. 

Kan fjerne alle billigmerkene. 

Lenke til kommentar

Hvis det er en trøst så er ASUS verre enn Logitech. "Armoury Crate" må være den dårligste og minst stabile programvaren på markedet.
Tastaturene er digg å skrive på men programvaren er mer enn elendig og tastehettene smuldrer opp. Jeg har aldri opplevd trådløsenheter som mister kontakten oftere enn disse, både musene og tastaturene. Da snakker vi mus til tusenlappen og tastatur til 2k og oppover.

Fint skal det være med aluminiumchassi og stødige taster med lite wobble. Skjebnen er at det ligger og støver ned i skrotboden. Verdiløst skrot.
image.png.1923e29ff51de7c259d72119c60f8d8a.png

Høytpriset mannskit.

Musa endte også sine dager der den hører hjemme, i elretur. Den burde aldri ha vært utviklert og produsert.
image.png.469eb5bf8a7fdbe2fa9a14b2c8eba1ba.png

 

De selger mannskiten fremdeles og det koster nesten 1200 kr for skiten. Egnet for gaming, står det. Nei det er faktisk ikke egnet til noe som helst. Det lurer jeg på om noen av produktene til ASUS er etter det har kommet i dagens lys hvordan de håndterer RMA.
https://www.prisjakt.no/product.php?p=7353123
 

 

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Noe som irriterte med Logitech, var når tastaurene fikk innbygde batterier som må skrus opp for å få de løs. Før var det et enkelt deksel så man kunne ta ut batteriene raskt. Det er første bud hvis man feks søler væske på tastatur: Få ut batteriet hurtigst mulig. Den er lagt død nå. Med hensikt?

Dette er mest hvorfor jeg fortsatte med Logitech. Fra Tek.no artikkelen:

Sitat

"For eksempel kan du med MX-serien bruke samme mus på tvers av ulike enheter og skjermer - det er det Logitechs programvare som tillater."

  Bare de som har sånt altså?

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Fotballsupportere er skamdumme. "Vi vil juble rasktt, riktig dømming er ikke så farlig." "VAR dreper øyeblikket."

Verdens overforbruksdag. De klør seg i hodet over hvorfor forbruket har økt siden 70-tallet med 3,6 milliarder mennesker og nå med over 8 milliarder. Samtidig er det en økonomi og et næringsliv som krever kontinuerlig vekst. Vekst betyr dobling av forbruk av ressurser etter X år. 3% vekst gir dobling etter 23,4 år. Disse folkene er like dumme som kneippbrød og langt fra like nyttige.

Det vestlige samfunnet krever vekst og milliarder av mennesker i andre deler av verden holder på å komme etter i levestandard. Hvis ikke disse fanatikerne har tenkt å avlive 6-7 milliarder mennesker, får de holde kjeften sin lukket om overforbruk.

Endret av BadCat
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...