Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Auto Asmodeus skrev (1 time siden):

Det er lettere og mer tilgjengelig å kjøpe en pose med coke enn å kjøpe en sixpack med øl.

Det er dessverre veldig liten forskjell på en prest og en politiker, de er alltid de siste til å endre synspunkt. De kommer til å fortsette med denne dødelige politikken helt til de ser mer vinn enn svinn.  

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
1 hour ago, Delvis said:

At Biden ikke trekker seg. For et irriterende stabeist.

Det heter en stabeis. Beklager å måtte rette på deg, men det irriterte meg, apropos tråden. Ikke ta det ille opp 🙂

Demente folk har ikke innsikt i at de er demente. Det er som den gamle bestefaren som ikke skjønner at han ikke kan kjøre bil lenger, fordi han ikke vet hvor han er. Derfor skjønner ikke Biden at han må gå. Han er så mentalt svekket at han ikke skjønner at han er mentalt svekket.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det eneste "gode" som kan komme ut av en ny periode med Trump er at med mindre han skulle klare å få innført et nytt amendment til grunnloven som opphever grensa på to perioder for en president - og det kreves vel 2/3 eller 3/4 flertall for å få gjennomslag for et nytt amendment - så er vi alle kvitt ham 20. januar 2029, hvis han ikke parkerer tøflene før den tid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
7 minutes ago, N-4K0 said:

Det eneste "gode" som kan komme ut av en ny periode med Trump er at med mindre han skulle klare å få innført et nytt amendment til grunnloven som opphever grensa på to perioder for en president - og det kreves vel 2/3 eller 3/4 flertall for å få gjennomslag for et nytt amendment - så er vi alle kvitt ham 20. januar 2029, hvis han ikke parkerer tøflene før den tid.

Problemet er at det kommer ikke til å stoppe med trump uansett. Han har sønner og andre familiemedlemmer som står i kø - og om ikke de når opp, så er det mange andre i det republikanske partiet som står klar. trump er kun et symptom - sykdommen i USA er ikke avhengig av trump.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar

Tilbake på jobb etter en liten ferie. Masse mailer å gå igjennom. Masse!
Og så har du han idioten som ber meg slå opp/fikse noe, helt ok, men istedetfor å copy/paste tekst og tall fra Excel (eller legge ved regneark) så tar han screenshot av faenskapet.

Hva faen feiler det slike folk??????? Nederst i bunken med to-do på deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ventetid på legekontor. Standarden er ca 45 min over tiden er min erfaring hos de fleste legene. Har du en time kl 13, kan du regne med å bli ropt inn ca kl 13.45.
Hvorfor de ikke kan justere det sånn at det stemmer bedre med det klokkeslettet du har fått, er det fordi legene er redd for dødtid?
At det skjer en og annen gang er greit, men når det er samme 90 % av gangene..
Har bestilt tidligste time av og til, og da kan det være litt kortere tid, men ikke mye kortere. Det tar seg god tid før den timen også.

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Delvis skrev (25 minutter siden):

Ventetid på legekontor. Standarden er ca 45 min over tiden er min erfaring hos de fleste legene. Har du en time kl 13, kan du regne med å bli ropt inn ca kl 13.45.
Hvorfor de ikke kan justere det sånn at det stemmer bedre med det klokkeslettet du har fått, er det fordi legene er redd for dødtid?
At det skjer en og annen gang er greit, men når det er samme 90 % av gangene..
Har bestilt tidligste time av og til, og da kan det være litt kortere tid, men ikke mye kortere. Det tar seg god tid før den timen også.

Har aldri måttet vente lengre enn 10 minutter.

Har ventet lengre hos tannlegen, men da sier de ifra, og gir meg mulighet for nye time. 

Dødtid er for å ta seg av hastetimer, og papirarbeid. 
Så det kan være at mange missbruker hastetimer der du bor. 

Lenke til kommentar

Emballasje. 

Emballasje som går i stykker under åpning.

Emballasje som sitter hardt. 

Emballasje som har rare løsninger. 

Emballasje du trenger saks for å åpne. 

Jeg lurer på om de som designer emballasje faktisk bruker sine egne produkter?! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
:utakt skrev (16 timer siden):

Jeg lurer på om de som designer emballasje faktisk bruker sine egne produkter?! 

Det burde vært en plikt at de som designer emballasjen må fjerne emballasjen fra 60 eksemplarer og sorterer søpla så nøye at det er mindre enn 1% restavfall. Sorteringen må godkjennes. Tidskrav 1 time. Tillatte redskaper er kun en enkel papirsaks. Feiler de i kravet må de designe emballasjen på nytt.

  • Innsiktsfullt 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Programvarekabler som denne kabelen for Android. Lurer på om de har sånn Windows kabel, Linux-kabel og PDF-leser-kabel også?

Det heter Mikro-USB kabel, og den er ikke alltid kompatibel med Android-utstyr og den er i mange tilfeller kompatibel med ting som ikke har Android. Makan til fordumming. Det blir litt som når noen leter spesifikt etter en ladekabel til Samsung-telefon (med USB-C) og leter febrilsk videre når de bare finner en USB-C ladekabel for Xiaomi...

Det er en grunn til at vi har fått standarder for plugger med eget navn for selve pluggen.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...