Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk som er selvoptatte og egositiske nok til å synes det er helt greit å kjøre traktor i 40 km/t over lange strekninger uten å slippe andre forbi er irriterende nok i seg selv.

At politiet, når de får beskjed om disse og faktisk rykker ut for å gjøre noe, kun reagerer ved å be dem "slippe folk forbi iblant" og ellers legger ansvaret på bilistene bak og ber dem om å "puste med magen" er så ufattelig irriterende at det skal mer til enn magepust for å roe ned.

 

Endret av Zork
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jobbe kveld begynner å bli nokså ork kjenner jeg, selv om lønna er veldig bra med basislønn på 270kr/t. 

Faen meg ikke en eneste dag hvor jeg ikke må rydde opp etter andres rot. Om det ikke er rot med farlig gods og ADR-papirer så er det avdelingskasser som har alt det tunge(spesielt batterier) sittendes på EN side, og kan lett ende med å velte når den lastes på en semitrailer. Folk gidder ikke en gang ta plasten av paller heller og bruker ikke huet når det kommer til pakking av varer. 

Og nå i dag gikk folk på innlegg av varer når vi trenger vareplukk. :realmad:

Hva faen har folk fått i seg? Innlegg av varer er greit i seg selv, men vi har ikke nok folk utover kvelden og hadde blitt nødt til å holde på til minst kl 21 var det ikke for at vi fikk hjelp fra en anna avdeling rett nedi gata.

Virker veldig som om detta er en barnehage og jeg må være en middlemanager til tider. 

2 hours ago, Zork said:

Folk som er selvoptatte og egositiske nok til å synes det er helt greit å kjøre traktor i 40 km/t over lange strekninger uten å slippe andre forbi er irriterende nok i seg selv.

At politiet, når de får beskjed om disse og faktisk rykker ut for å gjøre noe, kun reagerer ved å be dem "slippe folk forbi iblant" og ellers legger ansvaret på bilistene bak og ber dem om å "puste med magen" er så ufattelig irriterende at det skal mer til enn magepust for å roe ned.

 

Kjenner te den. #RoadRage. :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...