Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, det minte meg om da tysklæreren i åttende tok med tysk sjokolade siden det er så godt. Ingen som likte det :thumbs:

Det er ikke rart. Tysk sjokolade er seriøst ikke godt. Unntatt Kindersjokolade da. Men det blir man fort lei av. Ellers har man svensk sjokolade (Marabou), Daim, Twix, Snickers, etc. Er jo ikke det samme som firkløver og Freia melkesjokolade, men det får duge inntil videre.

Lenke til kommentar

Tysklæreren hadde vel forvekslet Tyskland med Sveits eller Belgia.

De landene er kjent for god sjokolade.

Godt gjort av en tysklærer :w00t:

Haha. Norge er også kjent for god sjokolade. Leste et sted Belgia og Sveits er de beste på konfekt, mens Norge har den beste "hverdagssjokoladen".

Haha, det minte meg om da tysklæreren i åttende tok med tysk sjokolade siden det er så godt. Ingen som likte det :thumbs:

Det er ikke rart. Tysk sjokolade er seriøst ikke godt. Unntatt Kindersjokolade da. Men det blir man fort lei av. Ellers har man svensk sjokolade (Marabou), Daim, Twix, Snickers, etc. Er jo ikke det samme som firkløver og Freia melkesjokolade, men det får duge inntil videre.

Daim er norsk.

@personen som sa atKinder er italiensk: dettestemmer ikke. Merket eies av Ferrero, som er italienske, men de kjøpte merket av en tysk produsent. Ferrero eier også Nutella og Tic Tac. Man finner mye mer Kindersjokolade i Tyskland.

---------------------

Nå som vi snakker om Tyskland; brusen der er helt forferdelig! Sprite er god, og Coca-Cola smaker som i Norge, men Fanta, Schwip Schwap og andre tyske merkerer grusomme. Sist jeg var der kjøpte jeg en Cola light med sitronsmak.håpet var å få en opplevelse som liknet på den jeg fikk av den utgåtte norske versonen. Det fikk jeg ikke. Grusom kunstig smak. Gikkrett inn og kjøpte en Pepsi Twist i stedet. Like ille. Den norske var god.

Det endte med enMountain Dew. 6€ svidd av for en brus var litt kjipt. Litt flaut også å komme inn til Frau Bittmann for tredje gang på halvannet minutt på den lille Aral-stasjonen...

Endret av Hanske
Lenke til kommentar

Daim er norsk.

De har det her likevel.

Lenke til kommentar

Sikkert halve klassen skal ta idrettsfag eller studiespesialisering. Så og si INGEN aner hva de skal etter VGS.

wtf?

Marabou og Freia sammarbeider vel?

EDIT:

Jepp, Kraft foods som står bak begge.

Men Marabou smaker litt karamell i forhold til freia

Endret av Zoro Sama
Lenke til kommentar

Sikkert halve klassen skal ta idrettsfag eller studiespesialisering. Så og si INGEN aner hva de skal etter VGS.

wtf?

Er ikke alle som har peiling på hva de vil jobbe med, så de velger linjen med flest muligheter til høyere utdanning, nemlig studiespesialisering.

Lenke til kommentar

wtf?

Marabou og Freia sammarbeider vel?

EDIT:

Jepp, Kraft foods som står bak begge.

Men Marabou smaker litt karamell i forhold til freia

Kanskje de skal bli horer og synes det er litt flaut å innrømme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...