cowboy bob Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Haha, det minte meg om da tysklæreren i åttende tok med tysk sjokolade siden det er så godt. Ingen som likte det Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 kan spille FIFA da Ja.. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) Tysklæreren hadde vel forvekslet Tyskland med Sveits eller Belgia. De landene er kjent for god sjokolade. Godt gjort av en tysklærer Endret 12. februar 2011 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Kea Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Haha, det minte meg om da tysklæreren i åttende tok med tysk sjokolade siden det er så godt. Ingen som likte det Det er ikke rart. Tysk sjokolade er seriøst ikke godt. Unntatt Kindersjokolade da. Men det blir man fort lei av. Ellers har man svensk sjokolade (Marabou), Daim, Twix, Snickers, etc. Er jo ikke det samme som firkløver og Freia melkesjokolade, men det får duge inntil videre. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Hvad faen gjør du i Tyskland??? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Driter på utedo. hva tror du? 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) Sjekket nettopp Wikipedia. Kinderegg er italiensk. Therawyn: Du vet at Marabou = Freia = Kraft Foods? Endret 12. februar 2011 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) . Endret 14. juni 2017 av medlem-173043 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Du vet at Marabou = Freia = Kraft Foods? Absolutt ikke samme smak. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Tysklæreren hadde vel forvekslet Tyskland med Sveits eller Belgia. De landene er kjent for god sjokolade. Godt gjort av en tysklærer Hun var tysk da, så hun likte vel tysk sjokolade selv. Tror sjokoladen var fra LÜBECK, den tyske byen 90% av tysktimene handlet om. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Du vet at Marabou = Freia = Kraft Foods? Absolutt ikke samme smak. Det kan jeg bekrefte. Marabou er godt, men smaker helt ulikt Freia melkesjokolade. Hadde jeg hatt valget hadde jeg selvfølgelig valgt Freia. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) Tysklæreren hadde vel forvekslet Tyskland med Sveits eller Belgia. De landene er kjent for god sjokolade. Godt gjort av en tysklærer Haha. Norge er også kjent for god sjokolade. Leste et sted Belgia og Sveits er de beste på konfekt, mens Norge har den beste "hverdagssjokoladen". Haha, det minte meg om da tysklæreren i åttende tok med tysk sjokolade siden det er så godt. Ingen som likte det Det er ikke rart. Tysk sjokolade er seriøst ikke godt. Unntatt Kindersjokolade da. Men det blir man fort lei av. Ellers har man svensk sjokolade (Marabou), Daim, Twix, Snickers, etc. Er jo ikke det samme som firkløver og Freia melkesjokolade, men det får duge inntil videre. Daim er norsk. @personen som sa atKinder er italiensk: dettestemmer ikke. Merket eies av Ferrero, som er italienske, men de kjøpte merket av en tysk produsent. Ferrero eier også Nutella og Tic Tac. Man finner mye mer Kindersjokolade i Tyskland. --------------------- Nå som vi snakker om Tyskland; brusen der er helt forferdelig! Sprite er god, og Coca-Cola smaker som i Norge, men Fanta, Schwip Schwap og andre tyske merkerer grusomme. Sist jeg var der kjøpte jeg en Cola light med sitronsmak.håpet var å få en opplevelse som liknet på den jeg fikk av den utgåtte norske versonen. Det fikk jeg ikke. Grusom kunstig smak. Gikkrett inn og kjøpte en Pepsi Twist i stedet. Like ille. Den norske var god. Det endte med enMountain Dew. 6€ svidd av for en brus var litt kjipt. Litt flaut også å komme inn til Frau Bittmann for tredje gang på halvannet minutt på den lille Aral-stasjonen... Endret 12. februar 2011 av Hanske Lenke til kommentar
greiven Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) Tanken på at nok en helg går med til skolearbeid, fra morgen til kveld... Men må man, så må man Endret 12. februar 2011 av greiven Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Therawyn: Du vet at Marabou = Freia = Kraft Foods? Skulle akkurat til å nevne det. Det er veldig vanskelig å ikke få med seg. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 whateva. Freia er bare hype uanz Lenke til kommentar
Kea Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Det er ikke rart. Tysk sjokolade er seriøst ikke godt. Unntatt Kindersjokolade da. Men det blir man fort lei av. Ellers har man svensk sjokolade (Marabou), Daim, Twix, Snickers, etc. Er jo ikke det samme som firkløver og Freia melkesjokolade, men det får duge inntil videre. Daim er norsk. De har det her likevel. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) Sikkert halve klassen skal ta idrettsfag eller studiespesialisering. Så og si INGEN aner hva de skal etter VGS. wtf? Marabou og Freia sammarbeider vel? EDIT: Jepp, Kraft foods som står bak begge. Men Marabou smaker litt karamell i forhold til freia Endret 12. februar 2011 av Zoro Sama Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Sikkert halve klassen skal ta idrettsfag eller studiespesialisering. Så og si INGEN aner hva de skal etter VGS. wtf? Er ikke alle som har peiling på hva de vil jobbe med, så de velger linjen med flest muligheter til høyere utdanning, nemlig studiespesialisering. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Sikkert halve klassen skal ta idrettsfag eller studiespesialisering. Så og si INGEN aner hva de skal etter VGS. wtf? Marabou og Freia sammarbeider vel? EDIT: Jepp, Kraft foods som står bak begge. Men Marabou smaker litt karamell i forhold til freia Kanskje de skal bli horer og synes det er litt flaut å innrømme. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Jeg tar elektro, og da har jeg en stund til på meg til å velge om jeg vil ta studiespesialisering, fagbrev eller begge deler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå