dysfunctional Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Folk som ringer meg på tidspunkt det er ganske åpenbart at jeg ikke kan prate (f.eks klassekamereter som er sjuke, riner midt i timen) og blir sure om jeg sier jeg ikke har tid. Fikk en ganske alvorlig sms, ang. en i familien, som var ganske hardt skadet. Veninne ringer og jeg forklarer kjapt og sier jeg ikke kan prater, og hu blir drit sur. W-T-F? Lol, signed. Hadde sex i stad, og kompisen min ringte og spørte om hvorfor pengene hans ikke hadde blitt overført enda. (Ja, jeg svarte). Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Folk som ringer meg på tidspunkt det er ganske åpenbart at jeg ikke kan prate Lol, signed. Hadde sex i stad, og kompisen min ringte og spørte om hvorfor pengene hans ikke hadde blitt overført enda. (Ja, jeg svarte). Ja? Hvordan kunne han vite at du lå å koste deg akkurat da? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Folk som ringer meg på tidspunkt det er ganske åpenbart at jeg ikke kan prate Lol, signed. Hadde sex i stad, og kompisen min ringte og spørte om hvorfor pengene hans ikke hadde blitt overført enda. (Ja, jeg svarte). Om du hadde lest hele posten hadde ikke det vært noe sak. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 At jeg presterer å bli syk dagen før/dagen vi har prøve. Nå tror alle at jeg skulker pga prøva -_- Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Åh, det så sykt lame. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Zoro Sama, I feel your pain...har hatt de same problemet. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) Spiller vel ingen rolle at folk tror du skipper prøven? Du vet jo selv at du er syk, så ser ikke problemet. Du må sette deg selv mer i sentrum kjære Zoro e:NEI, jeg vil ikke spille PetVille eller like den dustete pagen din Endret 11. februar 2011 av Vowels 2 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 http://www.dagbladet.no/2011/02/11/nyheter/utenriks/savnet/tvillinger/15396138/ Faen meg så jævla feigt. Drepe to uskyldige unger for å så ta selvmord. Om det er et helvete etter man dør så regner jeg med han har en VIP plass der. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Spiller vel ingen rolle at folk tror du skipper prøven? Du vet jo selv at du er syk, så ser ikke problemet. Du må sette deg selv mer i sentrum kjære Zoro. Folk kommer til å spørre om jeg skulka for å utsette prøva, og folk kommer til å si til andre folk at jeg skulka for å utsette prøva. Det som er irriterende, og det som er problemet. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) . Endret 14. juni 2017 av medlem-173043 1 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Spiller vel ingen rolle at folk tror du skipper prøven? Du vet jo selv at du er syk, så ser ikke problemet. Du må sette deg selv mer i sentrum kjære Zoro. Folk kommer til å spørre om jeg skulka for å utsette prøva, og folk kommer til å si til andre folk at jeg skulka for å utsette prøva. Det som er irriterende, og det som er problemet. 1 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 "Minecraft was unable to start because it failed to find an accelerated OpenGL mode" Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 At jeg ALDRI kan få sjangsen til å få snakket med hun jeg har i kikkerten... hun er aldri alene, å at hun går ett klassetrinn under gjør det ikke enklere. Helvete Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 At jeg ALDRI kan få sjangsen til å få snakket med hun jeg har i kikkerten... hun er aldri alene, å at hun går ett klassetrinn under gjør det ikke enklere. Helvete Desto vanskeligere hvis hun hadde gått et klassetrinn opp... Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 At jeg ALDRI kan få sjangsen til å få snakket med hun jeg har i kikkerten... hun er aldri alene, å at hun går ett klassetrinn under gjør det ikke enklere. Helvete Desto vanskeligere hvis hun hadde gått et klassetrinn opp... Et lite lyspunkt Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Så gå til henne da. Kan ikke akkurat være noe skummelt når hun er yngre uansett... Og Zoro: vær hjemme og møt opp i prøvetimen. Funker fett for meg. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Ikke når jeg må gå i snø og slaps mens det snør eller regner 25 minutter hver vei Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Nu har vi en snöstorm igen. Måsta vara HAARP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå