Laserbeam Skrevet 29. januar Del Skrevet 29. januar Å være skikkelig forkjøla er meget irriterende. Varte over 1 uke og er 99% frisk idag ^^ 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar Det er så rotete at jeg ikke vet hvilke ende jeg skal begynne, så jeg utsetter å rydde. Det blir med andre ord ikke noe ryddigere. 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar (endret) Dubious skrev (3 timer siden): Det er så rotete at jeg ikke vet hvilke ende jeg skal begynne, så jeg utsetter å rydde. Det blir med andre ord ikke noe ryddigere. Inviterer noen over på middagsbesøk eller noe. Her i huset betyr slike ting at vi går i ryddemodus på full styrke. Støvsuger til og med under sofaen da. Endret 30. januar av Retroman Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar Retroman skrev (14 minutter siden): Inviterer noen over på middagsbesøk eller noe. Her i huset betyr slike ting at vi går i ryddemodus på full styrke. Støvsuger til og med under sofaen da. Jeg har ikke hatt besøk på 20 år, og har null interesse av å invitere noen. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar (endret) Dubious skrev (24 minutter siden): Jeg har ikke hatt besøk på 20 år, og har null interesse av å invitere noen. Jo du hadde besøk for ca 10 år siden. Det skrev du hvertfall da. Edit: muligens jeg roter litt her at det var en annen. En svær fyr iallefall. Endret 30. januar av Delvis Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar (endret) @Dubious Jeg stikker innom en tur på søndag kl 16 for å se hvordan du har det @Delvis og @Retroman Blir dere med? Endret 30. januar av Simen1 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 31. januar Del Skrevet 31. januar Simen1 skrev (7 timer siden): @Dubious Jeg stikker innom en tur på søndag kl 16 for å se hvordan du har det @Delvis og @Retroman Blir dere med? Lykke til. Ytterdøren er låst, og det er et inngangsparti mellom ytterdøren og innerdøren. Jeg har ikke ringeklokke. Lenke til kommentar
Fantomtegningen Skrevet 31. januar Del Skrevet 31. januar Kommer innom jeg også, så balkongdøren var åpen sist jeg var innom. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 31. januar Del Skrevet 31. januar Dubious skrev (11 timer siden): Lykke til. Ytterdøren er låst, og det er et inngangsparti mellom ytterdøren og innerdøren. Jeg har ikke ringeklokke. Bare lat som - føl litt på presset. Det er bare godt ment og du må gjerne spille med og se om det virker. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 31. januar Del Skrevet 31. januar Dubious skrev (På 30.1.2024 den 6:11 PM): Jeg har ikke hatt besøk på 20 år, og har null interesse av å invitere noen. Da har du en anledning mindre til å rydde. Vinn og tap med samme sinn 🤷♂️ Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 31. januar Del Skrevet 31. januar Folk som vrenger på gamle uttrykk så de ikke rimer lenger. "Uten mat og drikke, duger ikke helten" 1 Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar Pakker som egentlig er små nok til å få plass i postkassen, sammen med den andre posten. Men likevel sender de pakker til den nærmeste post-i-butikken... 1 Lenke til kommentar
Fantomtegningen Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar Innpakningen til CR batterier, typisk Clah Ohlson og Jula. Den forbaska dobbel hardplasten kunne dem godt ha kvittet seg med, må jo til med avbitertang for å få opp skvipet. Lenke til kommentar
Woff Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar Fantomtegningen skrev (33 minutter siden): må jo til med avbitertang for å få opp skvipet Eller en vinkelsliper? 🙂 Enig i at dette er noe skikkelig dritt ja! Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar Og så kan man kose seg med at de skarpe kantene skjærer hull på søppelposen sånn at det renner søppeljuice ut og overalt. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar WeirdFace skrev (2 timer siden): Pakker som egentlig er små nok til å få plass i postkassen, sammen med den andre posten. Men likevel sender de pakker til den nærmeste post-i-butikken... Syns det blir en bagatell i forhold til det motsatte de gjør av og til: Tar med store pakker som ikke går oppi postkassen, og bare setter dem utfor døra. Ja det hender også de legger de oppå postkassen, eller med bare litt av den nedi mens resten stikker opp. Uten å vite om mottakeren er hjemme engang. Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar Retroman skrev (39 minutter siden): Og så kan man kose seg med at de skarpe kantene skjærer hull på søppelposen sånn at det renner søppeljuice ut og overalt. Lager plast søppeljuice ? 2 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar Retroman skrev (1 time siden): Og så kan man kose seg med at de skarpe kantene skjærer hull på søppelposen sånn at det renner søppeljuice ut og overalt. Plasten skal i plast... 1 Lenke til kommentar
spetter Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar (endret) Kjøkkenpapir skal i matavfall. Ser flere gjøre feil Endret 4. februar av spetter Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar spetter skrev (21 minutter siden): Kjøkkenpapir skal i matavfall. Ser flere so gjøre feil Det vil ta tid før folk får snudd om. Hadde hjulpet mye om de hadde giddet gi noe opplæring istedet for å bare dumpe dunkene utenfor huset, her sorter.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå