frohmage Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Kjøleskap skrev (4 timer siden): Vel, her får du det du etterspurte, riktignok i form av en dum Paradise Hotel-deltaker. Takk! Veldig fin, selv om den virker litt påtatt trollete. Nå koser jeg meg med å lese kommentarene på iNyheter under en sak om kuldebølgen. "Global oppvarming er avlyst". I år skal jeg bli flinkere til å se underholdningsverdien i sånne ting. 3 1 Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar frohmage skrev (9 minutter siden): Takk! Veldig fin, selv om den virker litt påtatt trollete. Nå koser jeg meg med å lese kommentarene på iNyheter under en sak om kuldebølgen. "Global oppvarming er avlyst". I år skal jeg bli flinkere til å se underholdningsverdien i sånne ting. Ja, det er god underholdning. Merkelig at det skal være så vanskelig for noe å skjønne forskjellen på vær og klima. 3 Lenke til kommentar
trikola Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar (endret) ^fmj skrev (4 timer siden): Ja, det er god underholdning. Merkelig at det skal være så vanskelig for noe å skjønne forskjellen på vær og klima. ... og forskjellen på "global" og Skandinavia. 700 km lenger sør har de oversvømmelser så det holder - tidlig i Januar. Endret 5. januar av trikola 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar ^fmj skrev (5 timer siden): Ja, det er god underholdning. Merkelig at det skal være så vanskelig for noe å skjønne forskjellen på vær og klima. Ja, forskjellen er ganske enkel. Klima er når det er varmere, våtere, tørrere eller mer vind enn normalt. Vær er når det er kaldere enn normalt. Utrolig at folk ikke har lært seg dette nå. 1 1 Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Kjøleskap skrev (11 timer siden): Vel, her får du det du etterspurte, riktignok i form av en dum Paradise Hotel-deltaker. Det må være flaut for folket fra nord at det dukker opp minst en som dette vært jævla år å skjemmer dem ut med kunnskapsmangelen sin. De har all min sympati. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Skal bli 741 øre for strømmen i dag mellom 17 og 18. Heldigvis så har vi strømstøtte. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Batteriet på mobilen. Sku hatt 2 identiske mobiler, sånn at den ene kunne stått på lading. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar (endret) 47 minutes ago, Dubious said: Batteriet på mobilen. Sku hatt 2 identiske mobiler, sånn at den ene kunne stått på lading. Jeg skaffet meg noen ladeplater og plasserte de på plasser hvor jeg ofte sitter (kontor, stuen) - nå legger jeg mobilen på dem når jeg sitter et sted en stund og tenker knapt nok på at en mobil trenger lades lenger. Fordrer jo at en har en mobil som støtter trådløs lading (og at en klarer å legge fra seg mobilen i blant da... ). Endret 5. januar av Zork 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Zork skrev (40 minutter siden): (og at en klarer å legge fra seg mobilen i blant da... ). Dette er problemet mitt i disse dager. Ser på filmer og serier samtidig som jeg spiller mobilspill. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar (endret) ^fmj skrev (19 timer siden): Muskelstrekk. Ah det suger. Fikk en i venstre legg for fire år siden, og den hjemsøker meg fortsatt når jeg løper, spiller håndball/fotball. Selv på tross av mer enn snittet Norwegian hamstring øvelser. Skikkelig dritt! (men jeg begynner å bli gammel - er vel på tide å ta hintene fra muskler og kropp…) Endret 5. januar av Retroman Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Kulde. Jeg liker snø men hadde vært fint om vi hadde maks -15 her til lands. 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Yakamaru skrev (1 time siden): Kulde. Jeg liker snø men hadde vært fint om vi hadde maks -15 her til lands. Selvmotsigelse? Du irriterer deg over kulde men vil ikke ha det varmere enn -15 °C? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Kulda fordi jeg har sluttet å snuse til nyttår og har ille lyst på Sigar.. En kort en hadde vært noe, men det har jeg ikke. Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar 31 minutes ago, Simen1 said: Selvmotsigelse? Du irriterer deg over kulde men vil ikke ha det varmere enn -15 °C? Blir jeg nødt til å ta fram teskjeen? Eller skal jeg si "minimum -15"? Norsk, gutten min. Norsk. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Du må nok si minimum -15 hvis det er det du mener. Da stemmer norsken din og motsigelsen forsvinner. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Kjøleskap skrev (12 timer siden): Ja, forskjellen er ganske enkel. Klima er når det er varmere, våtere, tørrere eller mer vind enn normalt. Vær er når det er kaldere enn normalt. Utrolig at folk ikke har lært seg dette nå. Skal ikke spore helt av her, men denne er såpass god at jeg tillater meg. 2 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Forsikringsutgiftene per måned har økt fra 79,- pr måned til 199,- pr måned. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. januar Del Skrevet 6. januar https://www.adressa.no/nyheter/trondheim/i/kEkm3A/hoerte-metall-lyder-mann-og-kvinne-tatt-paa-fersken-i-kjeller (PLUSS) Elvrum opplyser at paret er kjent av politiet fra før. De ble bortvist fra stedet og blir anmeldt for forholdet. Er det rart om det blir masse innbrudd, når de som bryter loven blir sluppet fri uten straff. Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 6. januar Del Skrevet 6. januar Fryser, og sitter allerede med flere lag klær og radiator på fullt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå