Dubious Skrevet 14. desember 2023 Del Skrevet 14. desember 2023 Panelovnen sluttet å fungere, så nå bruker jeg vifteovn. Det blir fort varmt nok, men like fort kaldt. Jeg har 2 målere, 1 nær meg, som fort blir 21 grader og en lengre unna som er på 17 grader. Jeg aner ikke hvor den andre måleren er, men jeg vet den er i rommet.. Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 15. desember 2023 Del Skrevet 15. desember 2023 Har vært ganske vedvarende irritabel/gretten i noen uker nå, klarer ikke å riste det helt av meg. Har lite tålmodighet med folk. Det er slitsomt også for meg å gå rundt å bli så lett sur, vil jo bare være chill og glad. Føles ikke som jeg er helt meg selv i blant Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. desember 2023 Del Skrevet 15. desember 2023 Snart jul vet du. Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 15. desember 2023 Del Skrevet 15. desember 2023 Slettet-D7I5Gr2 skrev (47 minutter siden): Snart jul vet du. Haha, antyder du at jeg lider av julestress? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. desember 2023 Del Skrevet 15. desember 2023 I would never 😏 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. desember 2023 Del Skrevet 16. desember 2023 Når det var -15 ute så kostet strømmen 200 øre, nå som det er plussgrader ute, så koster strømmen 20 øre. (Uten strømstøtte.) 2 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 16. desember 2023 Del Skrevet 16. desember 2023 Veien stengt pga trafikkulykker grunnet glatt føre, køkjøring. 4 timer i kø. Plutselig kommer det byfolk å kjører forbi køen på venstre side. Disse folka er viktige å må jo få komme frem før alle andre.. (Vet det er byfolk, dårlig vær så de rømmer hjem fra hyttepalassene sine i hopetall. We are important!) 1 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 16. desember 2023 Del Skrevet 16. desember 2023 Menssmerter. Har tatt smertestillende, men har fortsatt vondt. 3 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. desember 2023 Del Skrevet 16. desember 2023 Endelig helg og nevneverdig fall i strømprisen på dagtid (rød linje) - noe som gir incentiv til å kjøre i gang strømkrevende ting i huset, som vasking, baking etc. Tidligere i uka har prisen vært tilnærmet flat så da har det ikke vært noe å spare på å time strømkrevende ting. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. desember 2023 Del Skrevet 16. desember 2023 Varmer opp hele leiligheten nå, og skal kjøre noen vaskemaskiner framover, fordi selv med strømstøtte så har prisen vært rundt 1 krone tidligere i uken. og nå er den under 20 øre. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 16. desember 2023 Del Skrevet 16. desember 2023 :utakt skrev (7 minutter siden): Telia Ditto. 1 Lenke til kommentar
Deechon Skrevet 17. desember 2023 Del Skrevet 17. desember 2023 Kom hjem fra syden i går og irriterer meg over at taxfree kvoten er så latterlig lav. At man ikke engang kan kombinere snus-kvote med røyk-kvote er tullete. Det er jo kun en ukes forbruk for de fleste... 2 Lenke til kommentar
shockorshot Skrevet 17. desember 2023 Del Skrevet 17. desember 2023 Jeg irriterer meg over at vi har Taxfree. 4 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 17. desember 2023 Del Skrevet 17. desember 2023 Sitat Enkelte karrer til seg alt de kan av gratistilbud i juletiden, uten at de egentlig trenger det, mener leder i veldedig organisasjon. Sitat – De gavene vi gir til jul er ganske rause. Det er snakk om mat til to tre-tusen, og gaver ved siden av. – Da blir man skuffet når man ser de samme personene skrive på Facebook at de ikke har fått hjelp noe sted, samtidig som de ber andre privatpersoner om å vipse penger, legger hun til. https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/mener-folk-utnytter-hjelp-til-jul-odelegger-for-andre/16298772/ Hva skal man si. Noen folk eier tydeligvis ikke skam. Jeg har sett litt på disse hjelpegruppene på Facebook, men får en dårlig følelse av hele greia og har koblet fra. Så kan man jo lure på om det har noe for seg å gi til organisasjoner i stedet. De er tydeligvis utsatt for luringer de også. Mimir Kristjansson sa det kanskje best. "For de fleste går det skeis når velferdsstaten erstattes av Spleis". 1 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 17. desember 2023 Del Skrevet 17. desember 2023 Jobber for tiden med erstatningskrav (relatert til den anmeldte saken) og det er mye så mye arbeid med det, så mye å gå igjennom for å sjekke at jeg har fått med meg alle utgiftene jeg har hatt, samt må ta stilling til tapt inntekt, noe jeg egentlig ikke prøver å tenke på 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 18. desember 2023 Del Skrevet 18. desember 2023 Sammenslåingen av Nord- og Sør-Trøndelag. Fordi når de nå skriver E6 stengt i Trøndelag, og jeg klikker på artikkelen, så er veien stengt en plass som ikke berører meg i det hele tatt. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. desember 2023 Del Skrevet 18. desember 2023 :utakt skrev (På 16.12.2023 den 4:04 PM): Telia Bare litt nysgjerrig: Hvordan irriterer Telia? Har Telia kabel tv/internett. Det gikk jo over til det for Get kunder da, har hatt samme kabel siden 90 tallet. Syns faktisk det fungerer helt greit, uten at jeg sett på prisene da. Kommer hvertfall ikke til å bytte til Altibox, for de hører jeg mer tull om. Folk i familie har Altibox, og jeg har ved den anledning snakket med kundeservice der, og det var irriternde kan jeg si, fy pokkerten altså . Men Telia har jeg stort sett bare positive opplevelser med de senere åra. De het en gang UPC(tror jeg det var), og det var dritt. Men det er lenge siden. Om dere snakker om mobil fra Telia, så har jeg ikke peil. Har aldri hatt det. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 18. desember 2023 Del Skrevet 18. desember 2023 Delvis skrev (11 minutter siden): Bare litt nysgjerrig: Hvordan irriterer Telia? Har Telia kabel tv/internett. Det gikk jo over til det for Get kunder da, har hatt samme kabel siden 90 tallet. Syns faktisk det fungerer helt greit, uten at jeg sett på prisene da. Kommer hvertfall ikke til å bytte til Altibox, for de hører jeg mer tull om. Folk i familie har Altibox, og jeg har ved den anledning snakket med kundeservice der, og det var irriternde kan jeg si, fy pokkerten altså . Men Telia har jeg stort sett bare positive opplevelser med de senere åra. De het en gang UPC(tror jeg det var), og det var dritt. Men det er lenge siden. Om dere snakker om mobil fra Telia, så har jeg ikke peil. Har aldri hatt det. TV og internett datt ut noen timer på lørdag. Prøvde å få kontakt med kundeservice, men det var 45 minutter svartid. De hadde sikkert ikke fått gjort noe uansett. Det var bare å smøre seg med tålmodighet. Lenke til kommentar
Mag ne Skrevet 18. desember 2023 Del Skrevet 18. desember 2023 Blinkende julelys. Her må det være mulig med en reaksjon, for eksempel på linje med annen uønsket adferd, som piggdekkbruk, du må kjøpe et oblat til 1400 kr for en sesong🤪 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå