Mchansern Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Touché Dette hipster-ordet her irriterer. Det er greit at dere synes at fransk er kult, men værsåsnill, selv om Hollywood-jævlene sier det, behøver dere ikke å kopiere alt de sier. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Er det slemt av meg å le når jeg ser slike bilder? Nei. Du er ikke alene om det.. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Touché Dette hipster-ordet her irriterer. Det er greit at dere synes at fransk er kult, men værsåsnill, selv om Hollywood-jævlene sier det, behøver dere ikke å kopiere alt de sier. Visste du at utrykket "Touché!" stammer fra fekting? Det er begrepet som blir brukt om man treffer motstanderen i hjertet under en fekteduell. 1 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Er det slemt av meg å le når jeg ser slike bilder? Ja, det er ikke morsomt i det hele tatt. South Park scenen derrimot, den var morsom den! :!: Lenke til kommentar
CFM Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Selvforskyldte elektriske feil på bilen... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hey, fant du igjen bussen din eller? 2 Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Fy faen det irriterer meg at denne tråden og den store treningstråden bare RASER fremover!!! UMULIG å følge med lengre! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Touché Dette hipster-ordet her irriterer. Det er greit at dere synes at fransk er kult, men værsåsnill, selv om Hollywood-jævlene sier det, behøver dere ikke å kopiere alt de sier. Visste du at utrykket "Touché!" stammer fra fekting? Det er begrepet som blir brukt om man treffer motstanderen i hjertet under en fekteduell. Ja. Jeg kan fransk. Men det høres ekstremt malplassert ut og teit når amerikanere og nordmenn veiver om seg med "Tousje!" hver jævla gang en eller annen primat sier noe som kan minne om en oppegående setning. Endret 9. februar 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Selvforskyldte elektriske feil på bilen... Det er derfor man kjøper gamle biler; Det mest avanserte av det elektriske er cdspilleren Lenke til kommentar
CFM Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hehe den fungerer i det minste da... Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Joa, akkurat det er jo en fordel Lenke til kommentar
CFM Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Men når vindusviskerne, vindusspylinga, blinklysa, tåkelysa foran og bak, varme i speilene og kupevifta (kun selve vifta, styringa funker) ikke fungerer, da gidder jeg ikke begynne å feilsøke selv engang. Det får koste hva det vil. Jeg gjorde en helt ubeskrivelig idiotisk feil og nå får jeg bare betale følgende... Selv om det forhåpentligvis kun er et kombirelè eller noe sånt. Endret 9. februar 2011 av CFM Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hvis jeg ikke tar helt feil så får du kjøpt en kabel med program som du putter i pcen (fra bilen selfølgelig) åsså feilsøker den automatisk.. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Hjelper ikke det når en kamerat har mistet den... Dessuten tar vel den for det meste kun for seg styreenhetene...? Endret 9. februar 2011 av CFM Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Nei da så Hadde ihvertfall en sånn på en bmw 318i. Der søkte den gjennom alt som var å søke i. Gjorde ting veldig enkelt og greit Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Det irriterer meg at bilen min nekter å starte, befinner seg 50 mil unna meg og at jeg enda ikke har startet på lappen. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Retards som lager "tutorials" på YouTube der de ikke snakker. Jævla idioter, la jobben gå til de som faktisk bryr seg nok om det de driver med til å forklare hva fanden de gjør. Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Når pirattaxien din presterer å krasje i en taxi når du med ren viljestyrke alene sitter å prøver å unngå å spy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå