Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Touché

Dette hipster-ordet her irriterer. Det er greit at dere synes at fransk er kult, men værsåsnill, selv om Hollywood-jævlene sier det, behøver dere ikke å kopiere alt de sier.

Visste du at utrykket "Touché!" stammer fra fekting? Det er begrepet som blir brukt om man treffer motstanderen i hjertet under en fekteduell.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Touché

Dette hipster-ordet her irriterer. Det er greit at dere synes at fransk er kult, men værsåsnill, selv om Hollywood-jævlene sier det, behøver dere ikke å kopiere alt de sier.

Visste du at utrykket "Touché!" stammer fra fekting? Det er begrepet som blir brukt om man treffer motstanderen i hjertet under en fekteduell.

Ja. Jeg kan fransk.

Men det høres ekstremt malplassert ut og teit når amerikanere og nordmenn veiver om seg med "Tousje!" hver jævla gang en eller annen primat sier noe som kan minne om en oppegående setning.

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

Men når vindusviskerne, vindusspylinga, blinklysa, tåkelysa foran og bak, varme i speilene og kupevifta (kun selve vifta, styringa funker) ikke fungerer, da gidder jeg ikke begynne å feilsøke selv engang. Det får koste hva det vil.

Jeg gjorde en helt ubeskrivelig idiotisk feil og nå får jeg bare betale følgende... Selv om det forhåpentligvis kun er et kombirelè eller noe sånt.:wallbash:

Endret av CFM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...