Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, de hadde vært rimelig tette om de hadde gått med på dine vilkår å spør du meg.

Det er jeg enig. De burde skaffe det selv - men mener det er for dyrt. Derfor jeg tilbød å dekke alle utgiftene ved å ha en bankterminal, mot at jeg fikk en prosentsats.

 

Så i steden for å betale til de som driver med dette her, skal de betale til deg.

 

What's the difference?

Lenke til kommentar

Vel, de hadde vært rimelig tette om de hadde gått med på dine vilkår å spør du meg.

Det er jeg enig. De burde skaffe det selv - men mener det er for dyrt. Derfor jeg tilbød å dekke alle utgiftene ved å ha en bankterminal, mot at jeg fikk en prosentsats.

 

Så i steden for å betale til de som driver med dette her, skal de betale til deg.

 

What's the difference?

Du misforstår. Grunnen til at de ikke ønsker å ha bankterminal, er fordi de mener salget ikke ville gått opp. De velger derfor å ikke skaffe dette, fordi det er en utgift.

 

Derfor tilbød jeg de å dekke alle kostnader ved å ha bankterminal, mot at jeg fikk en prosentsats av det økte overskuddet de får etter å ha bankterminal.

 

Altså, de KAN ikke tjene mindre enn de gjør idag. De kan ikke tape på det. Hvis overskuddet ikke går opp, er det jeg (som har betalt for terminalen) som går i underskudd. Ikke de.

Lenke til kommentar

Selv om jeg er whiskyentusiast (skotsk, altså whisky), så må jeg innrømme at "vesentlig forskjell på whisky og whiskey" er omtrent det samme som "vesentlig forskjell på eplejuice fra Tine og fra [insert other juice brand here]"... Det er laga i et annet land, men det smaker fortsatt såpass likt at en ukyndig legmann ikke vil kjenne forskjell.

Der tar du feil igjen. Whisky og whiskey brygges ikke på samme råvarer, og har derfor en ganske så annerledes smak - noe en hvilkensomhelst ekte whiskyentusiast ville vite. Så skal du ta en jucie sammenligning må du nok kjøre eple og appelsin.

 

edit:

Får prøve å holde meg OT jeg også. Folk som tar feil, blir rettet på av folk som åpenbart vet mer om temaet, men fortsatt står på sitt bare for å gjøre det irriterer meg. Langt bedre å si "Åja, det var jeg ikke klar over. Da lærte jeg noe nytt i dag også" enn å være sta og dumme seg ut.

Endret av BTK Nyhus
Lenke til kommentar

Det skal jeg love deg at det har :)

 

Jeg strekker sjeldent ut etter trening siden jeg ikke føler meg noe anderledes de gangene jeg ikke gjør det enn de gangene jeg faktisk gjør det. Da kan jeg like gjerne bruke de minuttene det tar å strekke ut på noe annet enn å strekke ut.

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Strekking har forsåvidt ingen gunstig effekt etter trening.

 

Hvorfor ikke? Etter trening er man varm i hele kroppen, man kan derfor tøye maks og da blir man fort mykere.

Å være myk er positivt.

Om det skulle være sånn at det ikke hjelper på stølhet dagen etterpå, så har man hvertfall fått noe ut av det.

Derfor: gunstig.

 

 

Over til dagens facebook-irritasjon:

Blir invitert til så mange stygge events.

 

You have removed this event

You have removed this event

You have removed this event

You have removed this event

You have removed this event

 

FOREVER A NONCONFORMIST.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...