Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner ikke hva som er så problematisk med Avenged Sevenfold (jeg kaller det ikke A7X). Det er, i min mening, rett og slett bra musikk. Koselig å høre på, og med masse energi. Enda mer fantastisk er det nå da de har med seg en av de beste og mest allsidige trommisene innen rock og metal.

Helter blir å ta i, det skal sies.

da stikker jeg og tar på meg den brannsikre jakka mi, så kan dere flame så mye dere vil :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

14-åring pisket til døde fordi hun ble voldtatt

Altså, jeg får bare lyst til å skrike og gråte når jeg leser sånt. Når det egentlig kun er voldtektsmannen som skulle straffes, snur de hele systeme på hodet og lar det gå utover uskyldige også. Er egentlig de som fortjener å bli pisket og gjerne begravd levende dypt under jorda. Skulle gjerne ha tatt en sniper-runde på hele gjengen. Èn kule i panna burde holde.

Lenke til kommentar

Åh, brenn :D

(Jeg innser at jeg tok feil. Jeg tar ingen selvkritikk, dog)

Vel, det er en vesentlig forskjell på whisky og whiskey.

Selv om jeg er whiskyentusiast (skotsk, altså whisky), så må jeg innrømme at "vesentlig forskjell på whisky og whiskey" er omtrent det samme som "vesentlig forskjell på eplejuice fra Tine og fra [insert other juice brand here]"... Det er laga i et annet land, men det smaker fortsatt såpass likt at en ukyndig legmann ikke vil kjenne forskjell.

Jeg kan legge til at sånne som deg irriterer meg, så blir det ikke helt off-topic heller. ;)

Endret av Leo_Khenir
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...