Slimda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 A7X spiller faktisk i en metallsjanger, men ville ikke akkurat kalt de for "helter". Er et jævlig misbruk av ordet "helter". Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Angstcore er like mye en metallsjanger som Jack Daniels er whisky. (For the record: JD er på papiret en whisky, men smaker jo som kjent balle. Altså sier jeg at selv om A7X på papiret spiller metall, så er det fortsatt helt forjævlig å høre på) Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Det er en sjanger innen metal, men noe dyktig (min mening, A7X fanboys) er de ikke. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Ja de spiller metall. Ja de suger heftige køller. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (For the record: JD er på papiret en whisky, men smaker jo som kjent balle.) Nei, det er en whiskey. Ganske stor forskjell der. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg skjønner ikke hva som er så problematisk med Avenged Sevenfold (jeg kaller det ikke A7X). Det er, i min mening, rett og slett bra musikk. Koselig å høre på, og med masse energi. Enda mer fantastisk er det nå da de har med seg en av de beste og mest allsidige trommisene innen rock og metal. Helter blir å ta i, det skal sies. da stikker jeg og tar på meg den brannsikre jakka mi, så kan dere flame så mye dere vil 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Det er altid kos å bli flamet, jeg skal stå på sidelinjen og se på for en gangs skyld. :!: Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 [sett inn vits ang. Gypsys kjønn her] Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 It's getting old. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (For the record: JD er på papiret en whisky, men smaker jo som kjent balle.) Nei, det er en whiskey. Ganske stor forskjell der. Åh, brenn (Jeg innser at jeg tok feil. Jeg tar ingen selvkritikk, dog) Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Det irriterer meg grenseløst at det fremdeles finnes fjortisser som stikker på treningsstudio for å ha det gøy med manualene andre folk skulle helst ha brukt til det de var laget for!!! BRENN! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Har aldri hørt på A7X (jepp, kaller dem det. why? cuz im gangsta) før nå jeg Heftig at BT hadde en så phet tittel da, nå kan jeg trolle Facern heftig med det. Uh, mens jeg skrev det der har jeg komt cirka 2 min uti nyeste platen dems. Dette var jo faen meg drittkjedelig. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Den digre drittbanner greia på sia av hardware.no. VIL DERE BLI BEDRE SÅ FJERN DEN FAENS DIGRE REKLAME DRITTEN PÅ SIDEN AV SIDA. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 It's getting old. Nei. Åh, brenn (Jeg innser at jeg tok feil. Jeg tar ingen selvkritikk, dog) Vel, det er en vesentlig forskjell på whisky og whiskey. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Vunnet nm i drittsekk i det siste eller? 6 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 14-åring pisket til døde fordi hun ble voldtatt Altså, jeg får bare lyst til å skrike og gråte når jeg leser sånt. Når det egentlig kun er voldtektsmannen som skulle straffes, snur de hele systeme på hodet og lar det gå utover uskyldige også. Er egentlig de som fortjener å bli pisket og gjerne begravd levende dypt under jorda. Skulle gjerne ha tatt en sniper-runde på hele gjengen. Èn kule i panna burde holde. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Mista bussen -.- Jeg hender jeg feilplasserer nøklene mine. Da hjelper det å gå tilbake til steder jeg har vært tidligere på dagen. Prøvd det? 2 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Åh, brenn (Jeg innser at jeg tok feil. Jeg tar ingen selvkritikk, dog) Vel, det er en vesentlig forskjell på whisky og whiskey. Selv om jeg er whiskyentusiast (skotsk, altså whisky), så må jeg innrømme at "vesentlig forskjell på whisky og whiskey" er omtrent det samme som "vesentlig forskjell på eplejuice fra Tine og fra [insert other juice brand here]"... Det er laga i et annet land, men det smaker fortsatt såpass likt at en ukyndig legmann ikke vil kjenne forskjell. Jeg kan legge til at sånne som deg irriterer meg, så blir det ikke helt off-topic heller. Endret 9. februar 2011 av Leo_Khenir 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå