Kjartan E!de Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Forøvrig irriterer jeg meg grønn over at vannet på jobb er lunkent og smaker klor:) Jobber du som bassengvakt? Anbefales ikke å drikke vannet som befinner seg i den fordypningen i det store rommet Det hadde vært flott, men jobber som ikt-lærling. Så jeg må ta med drikkevann hjemmefra:) Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Irriterer meg fryktelig over nynorsk. Fy faen. Brenn. Eller skal jeg si Irriterer meg frykteleg over nynorsk. Fy faen. Brenn. 2 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Irriterer meg over at vi har to målformer i Norge. Kan man ikke bare velge den ene av dem og slutte med å prakke på uskyldig ungdom to versjoner av det samme språket? 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Irriterer meg over at "uskyldig ungdom" er late og giddaslause og nekter å bruke tid på de to målformene, når de nå først er der, med unnskyldningen "men vi får jo aaaaaaaldri bruk for det". Hallo? Dikt er bedre på nynorsk. Forøvrig, så lenge det fins to målformer i Norge, er det et krav om at et minimum av statlige publikasjoner (jeg husker ikke prosenttallet) må være på sidemål, og alle brev til staten skal besvares med samme målform som det opprinnelige brevet. NRK har et krav til at et visst antall produksjoner skal være på nynorsk, og så videre. "Men hallooooo, JEG skal jo ikke jobbe i staten eller NRK?" Aldri si aldri. For 10 år siden, når jeg gikk på videregående, ville jeg vært elektriker på femte året per i dag. Istedet har jeg jobbet 5 år i kundeservice. Ting går ikke alltid som planlagt. 1 Lenke til kommentar
mikaelvr Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Dikt er bedre på nynorsk Nei, de er bedre på fransk. Alle lærer fransk! 2 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Bytt ut fransk med nynorsk som våres nye målform - alle fornøyd? Jesus, grin meg en elv. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Synes dikt funker best på Catalan, derfor burde alle lære det isteden. Det er jo også brukt av en større del av verdens befolkning enn nynorsk til og med muntlig så da vil det være nyttig til annet enn dikt også. 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jaggu greide ikke ALLE å overse hovedpoenget med kommentaren, og hang seg opp i noe HELT irrelevant istedet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Velkommen til internettdiskusjon 101. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Jeg har ingen problemer med at jeg må lære både nynorsk og bokmål så lenge vi har to målformer, jeg er irritert over det faktum at man ikke har klart å få til en målform her i landet. Endret 8. februar 2011 av KongKake Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Eller skal jeg si Irriterer meg frykteleg over nynorsk. Fy faen. Brenn. Feil. Irriteirar majg fryktøuleug auver nu-norwegisk. Fau fyen. Brannddir. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 ÅLOL MORSOMT HAHAHEAHHEAHEHAEIAHAIEIH Lenke til kommentar
mikaelvr Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Må jo nevnes at jeg faktisk fikk bedre standpunkt i nynorsk enn i bokmål, så skal vel ikke klage Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 ÅLOL MORSOMT HAHAHEAHHEAHEHAEIAHAIEIH Jepp. Enig! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Kan ikke gå inn på "Perfekt kropp"-tråden fordi den er "NSFW" og jeg er på jobb. Har lyst å se lekre damer jo Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Metallhelter til Koengen Metallhelter? Virkelig? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Irriterer meg fryktelig over nynorsk. Fy faen. Brenn. Kvifor det? Det er nynorsk som er norsk, ikkje bokmål. Det er fornorska dansk. Feil. Irriteirar majg fryktøuleug auver nu-norwegisk. Fau fyen. Brannddir. Feil. Det er ikke nynorsk. Det er sogndalsk-ish. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hvis Avenged Sevenfold (eller, som "superhardcorediekthxbye"-fansen liker å si, A7X <- forøvrig også særdeles irriterende) kan kalles metallhelter, så kaller jeg samtidig DDE for metallhelter. SÅ lite synes jeg de har med metall å gjøre. Emokids, er det de er. Angstcore er ikke metall 1 Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hvor lenge har disse vært sammen? En uke? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå