Mchansern Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Fin tapet da blomstergutten min. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Har sett langt verre enn det der... Ja, men du har ikke sett verre enn latskapen min. Takk Mchansern Blomstertapet er så fett Tror ikke tapeten har blitt skiftet ut på sånn 30 år Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Eh, Bob, det er slik det ser ut på gulvet mitt vanligvis... Ikke noe gærnt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Takk Mchansern Blomstertapet er så fett Jeg har kun hvite vegger her. Slik at det ser ut som et mentalsykehus. Det liker jeg godt. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Tenkte jeg skulle høre på litt høy og barsk musikk. Why? Cuz im gangsta. Bare å sette opp steroen igjen, det tar jo no time. Så møtte dette synet meg: FML. lol er visst pokemonkort på bildet Sånn ser golvet mitt ut. HELE golvet. Jeg må danse mellom VHS-spiller, loddebolt, laptop, limpistol, skalpell, oscilloscop, masse mobilladere og transformatorer, kun for å komme til døra. Og ang. tapetet: Da jeg rev vekk den gamle babyblå tapeten som var her, oppdaget jeg et langt verre syn under, og som må ha vært her før jeg flytta inn: Åttitalls animé-liknende småjenter i balljole og parasoll. Tenk deg hele veggen dekket med det!!! Jeg aner ikke hva slags Barbie- og ponnielskende jentunge som vokste opp her på åttitallet, men jeg tipper hun bor på et galehus nå. Endret 7. februar 2011 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Åttitalls animé-liknende småjenter i balljole og parasoll. I'm interested. Bilde? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg husker at jeg hørte på Dragostea Din Tei på en reiseradio da jeg rev vekk den babyblå tapeten og avdekket menneskehetens største skam. Det er så lenge siden at jeg ikke hadde kameramobil. Nå er veggene vaniljegule. Og elendig sparklet, så jeg kan se alle plateskjøtene. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg har orangsje vegger, og tapeten er skeiv og bølgete. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Eg har mørke, blå veggar. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Takk Mchansern Blomstertapet er så fett Jeg har kun hvite vegger her. Slik at det ser ut som et mentalsykehus. Det liker jeg godt. Kult, der hadde jeg sikkert passet fint inn. Og dere som har funkylicious gulv med masse ledning overalt...få dere dame til å rydde for dere! Selv lar jeg moren min ta seg av sånt ...egnetlig så suger det fordiatte det var hun som lagde rotet Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 få dere dame til å rydde for dere! Selv lar jeg moren min ta seg av sånt 1. Og hvor skal jeg legge kablene som faktisk er i bruk? henge de etter teip i taket? 2. "Få dere dame" -> "moren min tar seg av sånt". Genialt. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 2. "Få dere dame" -> "moren min tar seg av sånt". Genialt. Hva er det du prøver å si Slimda? At moren din ikke er dame? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 "Få dere dame" -> "få dere kjæreste". Så i den forstand, er moren min definitivt ikke "dame". Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hvis dere tror at alle damer kommer til å rydde opp etter dere tar dere feil! Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Hvis dere tror at alle damer kommer til å rydde opp etter dere tar dere feil! Det holder med én dame til å rydde. Du kan komme i morgen etter klokken fire. Og til middag ønsker jeg kjøttkaker. Endret 7. februar 2011 av Mannen med ljåen 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hvis dere tror at alle damer kommer til å rydde opp etter dere tar dere feil! Vi tror ikke. De som tror det, bor fortsatt hjemme hos mor. Hvis dere tror at alle damer kommer til å rydde opp etter dere tar dere feil! Det holder med én dame. Du kan komme i morgen etter klokken fire. Og til middag ønsker jeg kjøttkaker. *humre* Morosamt. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Mehe. Morroklumpene.. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 http://www.kjendis.no/2011/02/07/kjendis/blogging/blogg/internett/voe/15352085/ Hold nå kjeft, jentunge. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hvis dere tror at alle damer kommer til å rydde opp etter dere tar dere feil! Gleder meg til det blir sosialt akseptert å bestille små tjenere fra Asia som rydder. Aldri mer husarbeid Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hvis dere tror at alle damer kommer til å rydde opp etter dere tar dere feil! Trenger da ikke at alle damer kommer å rydder opp, holder med ei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå