Puke Nukem Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 En Crescent ja, de er kule... Irriterer meg at jeg ikke får ut lagerytteringene av sachsen jeg holder på med, har fårr ut fire, bare to igjen nå...... Her er forresten noe bilder av motore og sykkel for de som er intresserte: OG til Runar: Sorry for offtopic! Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Irriterer meg at jeg har time og kjeder meg så jæææævlig Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Irriterer meg at jeg har time og kjeder meg så jæææævlig Følg med, så ender du ikke opp som en taper i samfunnet. Sånn, det burde være motivasjon nok. 6 Lenke til kommentar
itsjasonyall Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Irriterer meg at folk er så irriterte Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 En Crescent ja, de er kule... Irriterer meg at jeg ikke får ut lagerytteringene av sachsen jeg holder på med, har fårr ut fire, bare to igjen nå...... Her er forresten noe bilder av motore og sykkel for de som er intresserte: Den var temmelig rusten! Er du sikker på at du vil få noe liv i den uten å skifte ytterlig med deler? Og om du får liv i den så vet jeg ikke om den vil være så trofast. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Det irriterer meg at Gavekort ikke har tro på prosjektet mitt.... Ja, jeg vil få liv i den, det ser værre ut enn det er, selve innmaten i girkassen ser faktisk VELdig bra ut, tenker da på tannhjul og slikt, clutchen som dere ser på bildet må jeg nok skifte, men den har jeg liggende fra en donormotor som mangler stort sett alt bortsett fra clutchen. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Selvfølgelig har jeg tro på deg! Jeg har bare mindre tro på motoren. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Selvfølgelig har jeg tro på deg! Jeg har bare mindre tro på motoren. Hvilken motor? Jeg ser en haug med rust. 2 Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 En kompis ringte nettopp og spurte om jeg skulle være med å trene. Så jeg svarte; nei, sorry, er i hvileuka på RYP. Og han bare "Hahah...det funker ikke da" ÅRH! Faen meg den største nooben jeg har møtt! Tror han har så peiling på vektløfting og at han er så maskin kun fordi han er på grensen til å være undervektig og derfor veldig markert...ÅRH!!!! Tror han er så sterk også, men jeg trener jo med mer enn han maxer i benken Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Så du postet i treningstråden, så kan jo ta det der. Men hvileuke er viktig og nice. Bare veldig kjedelig, for hva skal man finne på den uken? Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 http://www.nrk.no/nyheter/1.7352725 Norge i et nøtteskall. 3 Lenke til kommentar
CFM Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Fikk tidenes nedtur på jobben i dag. Tittet på klokka og den var kvart på og de andre begynte også å rydde. Jeg gikk og vasket vekk olje og skit fra hendene og var klar til å ta med meg jakka for så å stemple meg ut, da jeg tittet på klokka en gang til og den viste 13:50. Og jeg slutter klokka 15:00. Endret 26. oktober 2010 av Audi TDI Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 En kompis ringte nettopp og spurte om jeg skulle være med å trene. Så jeg svarte; nei, sorry, er i hvileuka på RYP. Og han bare "Hahah...det funker ikke da" ÅRH! Faen meg den største nooben jeg har møtt! Tror han har så peiling på vektløfting og at han er så maskin kun fordi han er på grensen til å være undervektig og derfor veldig markert...ÅRH!!!! Tror han er så sterk også, men jeg trener jo med mer enn han maxer i benken Irriterer med folk som tror de vet bedre. (kompisen din) Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Så du postet i treningstråden, så kan jo ta det der. Men hvileuke er viktig og nice. Bare veldig kjedelig, for hva skal man finne på den uken? Intervaltrening Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Vel, som jeg skrev i loggen min har landeveissykkelen min dødd. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1194498&view=findpost&p=16328433 Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Vel, som jeg skrev i loggen min har landeveissykkelen min dødd. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1194498&view=findpost&p=16328433 La oss ikke gå for OT, men du kan jo ta det på tredemølla eller i skauen da? Sykkel er vel egentlig ikke så egnet for kondis uansett... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Er vel lov til å diskutere litt rundt tingene her? For irriterer meg veffal at sykkelen min blir dyr å fikse Tredemølle er kjedelig. Funker fett å kjøre intervaller på sykkel, faktisk. Men nå skal jeg selv trene RYP her. Dag 3, uke 5. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Disksujon er lov ja, er lizm derfor det ble laget en tråd 2. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 http://www.nrk.no/nyheter/1.7352725 Norge i et nøtteskall. RRRRRRRAGEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGASDFADSADASDASDASFADSGREgertgggggggggggggggggg Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 http://www.nrk.no/nyheter/1.7352725 Norge i et nøtteskall. Hva faen i helvete Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå