Theo343 Skrevet 11. februar 2023 Del Skrevet 11. februar 2023 Just now, BuffyAnneSummers said: Did you stretch before that reach? What kind of nonsense? Du vet altså ikke hva dette er? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 11. februar 2023 Del Skrevet 11. februar 2023 At vi fortsatt bruker dame og herretoalett. Er det fullt på herretoalettet, så bruker jeg dametoalettet. Hvor skal de som ikke er damer eller herrer tisse? 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 11. februar 2023 Del Skrevet 11. februar 2023 Dubious skrev (4 minutter siden): At vi fortsatt bruker dame og herretoalett. Er det fullt på herretoalettet, så bruker jeg dametoalettet. Hvor skal de som ikke er damer eller herrer tisse? Da får man gå på intetkjønn-doen Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 11. februar 2023 Del Skrevet 11. februar 2023 Retroman skrev (45 minutter siden): Da får man gå på intetkjønn-doen Som er dame-doen. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. februar 2023 Del Skrevet 11. februar 2023 I en tid med kjønnsnøytrale toalett er det merkelig å oppleve homofobe, transfobe og fobi mot det motsatte kjønn - på offentlige toaletter med individuelt låsbare båser. Holdninger man skulle tro hørte til fortiden, taliban og russiske utenriksministere. Er det virkelig så inhumant å vaske hendene sine i samme rom som det motsatte kjønn gjør det samme? Tenker de fobiske det er like problematisk med håndvask på kjøkkenet? Og hvem sitt safe place er egentlig kjøkkenet og fellesrommet der man vasker hendene? Eller skal jeg tolke "safe place" som hver enkelt bås? I så fall så hadde jeg også blitt bekymret om en fremmed hadde prøvd å trenge seg inn i samme toalettbås som meg - uansett kjønn og legning. Det sagt så har menn alt å tape på å bevege seg inn på et kjønnsøytralt rom for håndvask - der der finnes en kvinne. Kvinnen kan potensielt lage en scene og mannen vil bli hengt ut som et svin i evig gapestokk uten å kunne forsvare seg. Me2 har blitt en grov hersketeknikk som ikke trenger å brukes med rette eller bevisføres. 3 1 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 11. februar 2023 Del Skrevet 11. februar 2023 Irriterer meg over skrivefeilene mine, jeg ser jo de ikke før etter at jeg poster et innlegg 3 2 Lenke til kommentar
Frank Olsen Skrevet 11. februar 2023 Del Skrevet 11. februar 2023 At jeg aldri vinner mer enn 100 kroner i Lotto 🙂 2 Lenke til kommentar
Woff Skrevet 11. februar 2023 Del Skrevet 11. februar 2023 Gaea skrev (23 minutter siden): Irriterer meg over skrivefeilene mine, jeg ser jo de ikke før etter at jeg poster et innlegg Da har du en meget god mulighet til å få bukt med problemet ditt, nemlig å gå inn og rette i ettertid. Det LÆRER du av! Lykke til! 2 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. februar 2023 Del Skrevet 11. februar 2023 Gaea skrev (28 minutter siden): Irriterer meg over skrivefeilene mine, jeg ser jo de ikke før etter at jeg poster et innlegg just them 2 1 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. februar 2023 Del Skrevet 11. februar 2023 Mest irriterende med den stygge linja som da kommer under, når du retter feilen, selv om det bare er sekunder etterpå. Foreslo en gang å legge inn en liten grace-periode på noen få minutter, der man kan rette slike feil uten at den linja dukker opp. Hvertfall hvis der ikke er kommet ny post i tråden etter din. 1 1 Lenke til kommentar
Woff Skrevet 11. februar 2023 Del Skrevet 11. februar 2023 Delvis skrev (7 minutter siden): Mest irriterende med den stygge linja som da kommer under Det er vel kun et bevis på at du BRYR deg? Å IKKE rette en feil er jo mye dummere, det er jo et bevis på at du kanskje ikke er flink nok? 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 12. februar 2023 Del Skrevet 12. februar 2023 (endret) Prisen for diesel var under 17 kr i dag. Vanlige folk kommer til å kjøre alt for mye bil kommende uke. Endret 12. februar 2023 av BadCat Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. februar 2023 Del Skrevet 12. februar 2023 Maset om hva visse kongelige holder på med. Who cares 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 13. februar 2023 Del Skrevet 13. februar 2023 BadCat skrev (10 timer siden): Prisen for diesel var under 17 kr i dag. Vanlige folk kommer til å kjøre alt for mye bil kommende uke. Hvorfor tror du det? Jeg kjører jo ikke noe mer bare fordi jeg fikk fylle litt billigere enn vanlig. 3 Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 13. februar 2023 Del Skrevet 13. februar 2023 (endret) BadCat skrev (12 timer siden): Prisen for diesel var under 17 kr i dag. Vanlige folk kommer til å kjøre alt for mye bil kommende uke. Ikke sett i nærhet den prisen her på Østlandet. Så er nok en lokal "krig".. MDG har jo lagt opp til økt bruk av bil fremfor kollektivt. Så det er uansett ønsket politikk. Noe som jeg reagerer på, byen er fylt opp med mer biler enn noen gang. Endret 13. februar 2023 av plankeby 2 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 13. februar 2023 Del Skrevet 13. februar 2023 Betalte 18,67 kr for literen på lørdag. Ikke den verste prisen jeg har sett. Litt lenger bort i gata, skulle CK ha over 24 kr literen. Lenke til kommentar
shockorshot Skrevet 13. februar 2023 Del Skrevet 13. februar 2023 Irriterer meg enormt å må sinnsykt på do, men da man endelig kommer fram og setter seg på klosettet er trangen borte. Ja jeg sitter der nå. 1 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 13. februar 2023 Del Skrevet 13. februar 2023 Hvorfor har bensinstasjoner så store variasjoner på prisen på drivstoff? "Lokal konkurranse" sier de, men det er jo internt i kjeder også. Melka koster det samme uansett hvilken Kiwibutikk du handler hos. Hvorfor er drivstoff i en særstilling her? Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet 13. februar 2023 Del Skrevet 13. februar 2023 :utakt skrev (1 minutt siden): Hvorfor har bensinstasjoner så store variasjoner på prisen på drivstoff? "Lokal konkurranse" sier de, men det er jo internt i kjeder også. Melka koster det samme uansett hvilken Kiwibutikk du handler hos. Hvorfor er drivstoff i en særstilling her? Stoerre konkuranse. Kanskje det er for mangen av dem og mindre kommer det til aa bli. Maa heller satse paa ladestasjoner naa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå