Gavekort Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 At jeg hører på en kommunistsang som er fengende. Må bare ignorere teksten. Er ingenting galt med kommunismen. Ideologien er grei. 4 Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) . Endret 14. juni 2017 av medlem-173043 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Ideologien ja, hadde den funket hadde jeg vært kommunist selv, men når folk ikke ser hva det bringer med seg. Ja.... Det er ikke kommunismen, men folket, som bringer med seg feil ting. 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg er da fult klar over at man kan gå påbygg siste året, og få generell studiekompetanse. Broren min hadde allmenn på både VG2 og VG3 mens han gikk elektro. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Ideologien ja, hadde den funket hadde jeg vært kommunist selv, men når folk ikke ser hva det bringer med seg. Ja.... Du har verkeleg gått gjennom over 10 år med skule utan å skjønne at ideologien kommunisme er veldig forskjellig frå "kommunistane" i sovjet og kina? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg er da fult klar over at man kan gå påbygg siste året, og få generell studiekompetanse. Broren min hadde allmenn på både VG2 og VG3 mens han gikk elektro. Hadde allmenn? Wut? Enten går du allmenn, eller så går du elektro. 3. året kan du bytte til påbygg. Bytter du til påbygg, kan man ikke lenger si at man går elektro. Da går man påbygg. En linje om gangen. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg lar meg irritere over ord delings feil. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hadde allmenn? Wut? Enten går du allmenn, eller så går du elektro. 3. året kan du bytte til påbygg. Bytter du til påbygg, kan man ikke lenger si at man går elektro. Da går man påbygg. En linje om gangen. Han gjorde hvertfall det, selv om du sier at man bare kan det og det. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Tror nok du har misforstått broren din. Eller så er jeg bare mindre opplyst. Mye mulig det også, men jeg har aldri hørt om noen som går to linjer samtidig. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Er faktisk noe jeg ikke husker navnet på, noen steder i landet Hvor man kan ta både yrkesfaglig og studiekompetanse. Endret 7. februar 2011 av TheNarsissist Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Det skal vel gå. Så vidt eg veit, tar Gavekort studiespes. i tillegg til VG3 romteknologi. Endret 7. februar 2011 av svelemoe Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Stilig. Har faktisk aldri hørt om dette. Ingen rådgivere har heller fortalt meg om muligheten - enda så mange sånne "rådgivningstimer" vi hadde på ungdomsskolen, og så mange timer jeg har vært hos rådgiver mens jeg går på VGS. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) . Endret 14. juni 2017 av medlem-173043 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Stilig. Har faktisk aldri hørt om dette. Ingen rådgivere har heller fortalt meg om muligheten - enda så mange sånne "rådgivningstimer" vi hadde på ungdomsskolen, og så mange timer jeg har vært hos rådgiver mens jeg går på VGS. Jeg tror ikke det er helt vanlig da. Romteknologi er vel ikke så vanlig. Og det er 6 år siden broren min gikk ut av VGS. Han tar siste master året på nytt, siden det var noen karaktergreier han ikke var fornøyd med. Er ikke sikker på hva han studerer da. Bare vet at det er noe innen data Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 "noe innen data". Det er vel det samme som å si at "han studerer noe med bøker". 2 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Går grafisk design som "noe innen data" fordi jeg bruker en datamskin som verktøy? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Går grafisk design som "noe innen data" fordi jeg bruker en datamskin som verktøy? Nei, det er noe innen tegning Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Tegning? Verste jeg har hørt. Er drit dårlig til å tegne, men kan da fortsatt drive med grafisk design. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg vil ikke se på grafisk design som noe innen data. Siden man fint kan designe noe uten en maskin. Brodern får ikke gjort noe uten en PC. Veit nesten bare at han driver å studerer noe innen IT... Han har også lagt ett spill sammen med noen andrehan studerte sammen med, i forbindelse med et prosjekt http://frigg.hiof.no/spill_v093/index.php?page=Hjem Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Det skal vel gå. Så vidt eg veit, tar Gavekort studiespes. i tillegg til VG3 romteknologi. Jeg har (snart) studiekompetanse ja, samt tar en tittel som kun kan fås gjennom yrkesfag. En får ikke til ideologien i kommunisme i den virkelige verden. Så siden ideologien ikke fungerer, så kan du ikke høre på sangen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå