Mchansern Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Edit@Zoro Sama: Virkelig? Virkeliig? Du, som har avatar fra One Piece, nick fra One Piece... er du virkelig i en posisjon som tillater deg å klage på mainstream anime fanboys? Animè er bare sært. Husker forrige gang jeg var i Tokyo. Folk gikk i parkene utkledd som anime-karakterer. Only in Japan. 7 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Anime kan være bra. Er som regel veldig mye sært, men noe anime er bra. Det betyr ikke nødvendigvis at jeg kler med ut som animefigurer. Akkurat som jeg ikke kler meg ut som Harry Potter. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Edit@Zoro Sama: Virkelig? Virkeliig? Du, som har avatar fra One Piece, nick fra One Piece... er du virkelig i en posisjon som tillater deg å klage på mainstream anime fanboys? Jeg er ingen fanboy selv, så jeg tillater meg det. Jeg går ikke rundt og snakker om anime hele tiden, snakker egentlig veldig sjeldent om det. Gjorde det i dag, men det var for å spørre hvilken episode en i klassen var på, men gangen før det var vel i november desember en gang. Jeg er bare lei folk i klassen, én går rundt og lager disse greiene med henda, sier noe sånt som "heikendojoninjadufjutsu" og tar og utfører en eller annen "move". Og en annen gjør nesten ikke noe annet enn å se på Naruto for tia.... Endret 7. februar 2011 av Zoro Sama Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Edit@Zoro Sama: Virkelig? Virkeliig? Du, som har avatar fra One Piece, nick fra One Piece... er du virkelig i en posisjon som tillater deg å klage på mainstream anime fanboys? Animè er bare sært. Husker forrige gang jeg var i Tokyo. Folk gikk i parkene utkledd som anime-karakterer. Only in Japan. Mye sært i Tokyo ja, også blir man påtvunget blekksprut. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Edit@Zoro Sama: Virkelig? Virkeliig? Du, som har avatar fra One Piece, nick fra One Piece... er du virkelig i en posisjon som tillater deg å klage på mainstream anime fanboys? Jeg er ingen fanboy selv, så jeg tillater meg det. Jeg går ikke rundt og snakker om anime hele tiden, snakker egentlig veldig sjeldent om det. Jeg er bare leifolk i klassen, én går rundt og lager disse greiene med henda, sier noe sånt som "heikendojoninjadufjutsu" og tar og utfører en eller annen "move". Og en annen gjør nesten ikke noe ennet enn å se på Naruto for tia.... Hvor gammel er du og klassekameratene dine? Lol. Edit: For å ikke gå helt off topic... irriterer meg at noen har ninjaet inn et innlegg to ganger på 10 minutter nå. Skjedde nå, og med innlegget mitt på forrige side. Er så jævli stress å quote folk hele tiden. DRIT I Å NINJAPOST MENS JEG SKRIVER Endret 7. februar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Edit@Zoro Sama: Virkelig? Virkeliig? Du, som har avatar fra One Piece, nick fra One Piece... er du virkelig i en posisjon som tillater deg å klage på mainstream anime fanboys? Animè er bare sært. Husker forrige gang jeg var i Tokyo. Folk gikk i parkene utkledd som anime-karakterer. Only in Japan. Mye sært i Tokyo ja, også blir man påtvunget blekksprut. Blekksprut smaker godt da. Finnes verre ting. I Afrika drakk jeg kublod blandet med ugjæret øl. Denne blandingen holdt ca. kroppstemperatur. I Afrika spiste jeg også små larver som bodde inne i trær. Jeg kunne ramset opp en lenger liste av ting men av hensyn til forumbrukernes matlyst velger jeg å avstå. Samt at jeg har dårlig tid. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg er ingen fanboy selv, så jeg tillater meg det. Jeg går ikke rundt og snakker om anime hele tiden, snakker egentlig veldig sjeldent om det. Jeg er bare leifolk i klassen, én går rundt og lager disse greiene med henda, sier noe sånt som "heikendojoninjadufjutsu" og tar og utfører en eller annen "move". Og en annen gjør nesten ikke noe ennet enn å se på Naruto for tia.... Hahahhahhahah, sånne er så laaaaaaaaaaaatterlige. Har ett par i klassen selv. Tre stykker som sitter å prater engelsk mens de snakker om anime og en som tegner, tegner og atter tegner anime hele tiden. Eller naturo, samme faen Lenke til kommentar
greiven Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hater suck-ups! Folk som suger seg TOTALT inn på andre folk for å gjøre et godt inntrykk, eller for å fremme seg selv på en eller annen måte... Vær deg selv PS: uskyldig smisking er lov PS. Å være seg selv er for mange synonymt med å være en rævslikker. Joda, kanskje. Men jeg liker å tro at det er håp for menneskeheten Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 De er begge 15 år... Og begge to driver å kaller folk emo hele tiden. Jeg er emo fordi jeg hører på glitterting, som tydlighvis er et emoband. Han som slenger rundt med emo greiene sine mest driver og hører på Blink 182 og Escape The Fate selv da. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Jeg er ingen fanboy selv, så jeg tillater meg det. Jeg går ikke rundt og snakker om anime hele tiden, snakker egentlig veldig sjeldent om det. Jeg er bare leifolk i klassen, én går rundt og lager disse greiene med henda, sier noe sånt som "heikendojoninjadufjutsu" og tar og utfører en eller annen "move". Og en annen gjør nesten ikke noe ennet enn å se på Naruto for tia.... Hahahhahhahah, sånne er så laaaaaaaaaaaatterlige. Har ett par i klassen selv. Tre stykker som sitter å prater engelsk mens de snakker om anime og en som tegner, tegner og atter tegner anime hele tiden. Eller naturo, samme faen Sup Mad paintskills. Nå ble jeg ninjaposta igjen. FAEN DA. Edit@Zoro Sama: Virkelig? Virkeliig? Du, som har avatar fra One Piece, nick fra One Piece... er du virkelig i en posisjon som tillater deg å klage på mainstream anime fanboys? Animè er bare sært. Husker forrige gang jeg var i Tokyo. Folk gikk i parkene utkledd som anime-karakterer. Only in Japan. Mye sært i Tokyo ja, også blir man påtvunget blekksprut. Blekksprut smaker godt da. Finnes verre ting. I Afrika drakk jeg kublod blandet med ugjæret øl. Denne blandingen holdt ca. kroppstemperatur. I Afrika spiste jeg også små larver som bodde inne i trær. Jeg kunne ramset opp en lenger liste av ting men av hensyn til forumbrukernes matlyst velger jeg å avstå. Samt at jeg har dårlig tid. I Oppned-Egypt drakk jeg isbjørn poter innbakt i mummibandasje. Mens jeg stod på hodet under vann. Endret 7. februar 2011 av Ajaco 2 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Painskills også? Det hørtes brutalt ut. Lenke til kommentar
Hank Moody Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Folk i alderen 15-16 år som ikke respekterer og tror at folk som søker yrkesfag er umodne slasker uten plan for framtiden overhodet. Sikkert ikke verdens største sak, men i og med at jeg er inni søkeprossesen når hører jeg støtt og stadig folk som rakker ned på yrkesfag. For ordens skyld skal jeg gå studiespesialiserende, men folk som ikke respekterer andres valg provoserer meg! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Lol@elektro, bygg og mekken. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hva er å bli ninjaposta? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 http://www.pressfire.no/nyheter/PC/3045/Oralsex-i-Dragon-Age-II Meanwhile, at PEGI & ESRB: "Lol, headshot! 16+" "OMFG IMPLIED SEX, 18++++!!!!!!" Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Lol@elektro, bygg og mekken. Lol@deg som ikke vet at man kan få studiespesialisering med yrkesfag, men ikke fagbrev med studiespesialisering. Jeg gikk elektro, og jeg begynner på ingeniør-utdanningen min neste år. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 http://www.pressfire.no/nyheter/PC/3045/Oralsex-i-Dragon-Age-II Meanwhile, at PEGI & ESRB: "Lol, headshot! 16+" "OMFG IMPLIED SEX, 18++++!!!!!!" Sexredde amerikanarar er jo bare kos, da. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Hva er å bli ninjaposta? I min personlig ordbok vil det si at noen poster mens du skriver et innlegg. Slik at ditt innlegg blir dyttet lenger ned, og en quote er derfor på sin plass. Jeg er vanligvis veldig lat, og bruker bare "Hurtigsvar"-boksen. Det er derfor jævli irriterende når et innlegg sniker seg inn før mitt. Lol@elektro, bygg og mekken. Lol@deg som ikke vet at man kan få studiespesialisering med yrkesfag, men ikke fagbrev med studiespesialisering. Jeg gikk elektro, og jeg begynner på ingeniør-utdanningen min neste år. Jeg er da fult klar over at man kan gå påbygg siste året, og få generell studiekompetanse. Endret 7. februar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) . Endret 14. juni 2017 av medlem-173043 Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 At jeg snart får lønn og jeg vet at alt vil forsvinne i regninger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå