Slimda Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Det finnes faktisk *respektable* folk fra andre land som KAN bra norsk Nå var det vel heller ikke de det var snakk om. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Det heter Blutooth sånn som Blu-ray. Bare uten bindestrek. Lenke til kommentar
mikaelvr Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Kunder som er idioter! Lenke til kommentar
kans Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 skrev litt kjapt og er irritert, men var det virkelig noe og henge seg opp i ? Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Ivar aasen som sørget for at vi får nynorsk på skola 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Du som snakker sånn dia/sosiolekt som sier "skola" kan vel være glad for nynorsk da det er din underlegne snakke(og skrive)måte han hjalp ved å lovliggjøre a-endinger og annet drit. Endret 7. februar 2011 av Cowboy Bob Lenke til kommentar
Kea Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Det finnes faktisk *respektable* folk fra andre land som KAN bra norsk Nå var det vel heller ikke de det var snakk om. Det var måten du fremstilte innvandrere generelt på som irriterte meg. Redigerte innlegget mitt; klart det finnes dem som kommer til Norge bare for å snylte på staten, men man må da kunne skille mellom slike folk og folk som faktisk er villige til å gjøre en bra innsats. Endret 7. februar 2011 av Therawyn Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Selvsagt. Er helt enig. Jeg snakker dog bare om de som har problemer med å intergrere seg, samt har språkproblemer. Dette hadde da vært en ypperlig åpning for dem til å begynne på et nytt liv, selv om det er underbetalt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 En i jobben min er fra et slikt land. Hun kan perfekt engelsk, men ikke norsk. Hun trenger ikke norsk i jobben, og jeg trenger det heller ikke. Bør hun få mindre lønn enn meg? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg sier ikke at alle BØR få mindre lønn, jeg sier det er en hjelp for de som sliter med å komme seg inn i jobbmarkedet. Siden hun dama du snakker om tydeligvis har jobb, har det ikke vært et problem for henne. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Det heter Blutooth sånn som Blu-ray. Bare uten bindestrek. Endret 7. februar 2011 av svelemoe Lenke til kommentar
Kea Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Så irriterer det meg at jeg er sulten, men har ikke lyst på mat. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Tror ikke dere forstår at Norge er et av verdens beste land og bo i, og har noe av det mest likestillte samfunnet med minimal fattigdom. Prøv å være et snev konservative! Bare prøv! Norge er ikke verdens beste land å bo for de med under gjennomsnittsinntekt. Det er et av de av de verste av de vestlige landene. Er du så uheldig å måtte forholde deg til NAV for å overleve, så spiser du ikke hver dag. Ikke kan du velge bolig selv, fordi du må finne et sted som NAV er villige til å dekke husleia på. Har du egen bolig, selv med ingen utgifter med unntak avgifter, så må du selge denne. Har du bil, så må du selge den. Du har ikke lov til å ha eiendeler med verdi. Har du barn, så får ikke den ungen en normal oppvekst. Trenger du vinterjakke, så må du gå uker uten penger til mat. Får du en uventet regning (lege eller lignende), så må du betale den selv. Norge er verdens beste land å bo i hvis du er rik. Og ikke kom med "folk sulter i afrika." Selv om Norge begynner å ligne afrika, så bor vi ikke i afrika. Vi bor i Norge. Hva som skjer i afrika har ingenting å gjøre med oss. De kan fikse sine egne problemer. 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Norge er ikke verdens beste land å bo for de med under gjennomsnittsinntekt. Det er et av de av de verste av de vestlige landene. Er du så uheldig å måtte forholde deg til NAV for å overleve, så spiser du ikke hver dag. Ikke kan du velge bolig selv, fordi du må finne et sted som NAV er villige til å dekke husleia på. Har du egen bolig, selv med ingen utgifter med unntak avgifter, så må du selge denne. Har du bil, så må du selge den. Du har ikke lov til å ha eiendeler med verdi. Har du barn, så får ikke den ungen en normal oppvekst. Trenger du vinterjakke, så må du gå uker uten penger til mat. Får du en uventet regning (lege eller lignende), så må du betale den selv. Norge er verdens beste land å bo i hvis du er rik. Er det blitt så ille nå? Det der er faktisk ikke langt vekke fra forholdene i Tyskland. Endret 7. februar 2011 av Therawyn Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Norge er ikke verdens beste land å bo for de med under gjennomsnittsinntekt. Løsning: Ikke vær et samfunnsavskum. 5 Lenke til kommentar
greiven Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hater suck-ups! Folk som suger seg TOTALT inn på andre folk for å gjøre et godt inntrykk, eller for å fremme seg selv på en eller annen måte... Vær deg selv PS: uskyldig smisking er lov Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Hater suck-ups! Folk som suger seg TOTALT inn på andre folk for å gjøre et godt inntrykk, eller for å fremme seg selv på en eller annen måte... Vær deg selv PS: uskyldig smisking er lov PS. Å være seg selv er for mange synonymt med å være en rævslikker. Edit@Zoro Sama: Virkelig? Virkeliig? Du, som har avatar fra One Piece, nick fra One Piece... er du virkelig i en posisjon som tillater deg å klage på mainstream anime fanboys? Endret 7. februar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Norge er ikke verdens beste land å bo for de med under gjennomsnittsinntekt. Så hvilke land er de beste for de under gjennomsnittsinntekt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå