Slimda Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Det er greit at du er FrP-fanboy, men prøv å se litt lenger en samelavvoen din. Så vidt jeg kan se, så gjelder dette innvandrere som ennå ikke har blitt intergrert skikkelig i landet. Med under minstelønn betyr det at det er enklere å ansette innvandrere til "lave" jobber, samt at de får seg en faktisk jobb. Da er det enklere for dem å intergrere seg i samfunnet, og lønna deres går opp. Hva er problemet? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Problemet er at vi skaper et klasseskille. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Det er greit at du er FrP-fanboy, men prøv å se litt lenger en samelavvoen din. Så vidt jeg kan se, så gjelder dette innvandrere som ennå ikke har blitt intergrert skikkelig i landet. Med under minstelønn betyr det at det er enklere å ansette innvandrere til "lave" jobber, samt at de får seg en faktisk jobb. Da er det enklere for dem å intergrere seg i samfunnet, og lønna deres går opp. Hva er problemet? Igjen, Sosial Dumping. Look it up. Det skaper et større klasseskille i Norge mellom Nordmenn og innvandrere. Innvandreren blir snart kjent som fyren som må jobbe for en slikk og ingenting, kun fordi han ikke er norsk. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg ser ikke problemet med lavere terskel for annsettelse av innvandrere. Virkelig ikke. Det betyr at det er enklere for dem å komme ut i arbeidslivet. Hva så om det er "bunnjobbene", de kommer seg ut på markedet og gjør en jobb. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hvorfor skal de måtte jobbe for mindre enn Nordmenn? De har da akkurat samme kostnader som oss, har de ikke? Noe som ofte betyr at de må jobbe mer, eller kanskje tilogmed to jobber... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Fordi, tro det eller ei, folk liker fortsatt ikke å ansette innvandrere, spesielt om de snakker veldig gebrokkent/ikke noe norsk. Om lavere lønn er med på å få flere ut i arbeid, intergrering og språklæring, er jeg for det 100%. Såklart, de bør jo komme inn på vanlig minstelønn om ikke mer etter de har jobbet der en stund og blitt "faste". Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Problemet er at vi skaper et klasseskille. Som om det ikke er her allerede. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Tror ikke dere forstår at Norge er et av verdens beste land og bo i, og har noe av det mest likestillte samfunnet med minimal fattigdom. Prøv å være et snev konservative! Bare prøv! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Sorry men jeg leste et sted at hvis man ikke er helvettes radikal når man er ung så er man hjerteløs, men om man er det når man er gammal så er man bare dum. Jeg er jo 4ever young og 17 again (som den filmen, selv om jeg ikke har sett den) så da må jeg jo være radikal. Lenke til kommentar
Kjartan E!de Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Skjønner veldig godt at folk kvier seg for å ansette folk som ikke kan norsk og handikappede, særlig hvis de skal ha samme lønna som folk det er lettere å kommunisere med og som ikke har noen skavanker som blir upraktisk. Kommunikasjon er alt. Forøvrig irriterer jeg meg grønn over at vannet på jobb er lunkent og smaker klor:) Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Forøvrig irriterer jeg meg grønn over at vannet på jobb er lunkent og smaker klor:) Jobber du som bassengvakt? Anbefales ikke å drikke vannet som befinner seg i den fordypningen i det store rommet Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Frp vil vurdere lavere lønn til innvandrere Idioti. Invandrare skall ha mindre i lön för att de inte skall tro sig vara välkommna. Mycket bra förslag av FrP och Dansk folkeparti. Haha, blir nesten litt morsomt å lese innleggene dine når alt som kommer ut av kjeften din er totalt bullshit! 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Problemet er at vi skaper et klasseskille. Som om det ikke er her allerede. Jeg antydet aldri at det ikke var et klasseskille. Poenget var at det ikke er noe poeng i å gjøre dette klasseskillet større enn det allerede er. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Ja, det har du for så vidt rett i. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Føler meg så deppa og psykisk dårlig i dag, og aner ikke hvorfor. Vil jobbe men vanskelig å fokusere. Aner ikke om jeg skal holde ut i 2,5 timer til eller egenmelde ut dagen. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Byggingeniør i et lite firma. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Er så lei av folk på facebook som skal på ferie, og kommentarene som følger. Person 1: "ÅÅÅ syden i morra daaa!" Person 2: "Så kooooslig, kan jeg ikke bli med daaaaa? (a)" Person 1: "jaaa snuppa, jeg kan ta deg med i baggen min : D : D : D" FAEN det er så OPPBRUKT OG GAMMELT OG IKKE MORSOMT I FUCKINGS HELE TATT, HOLD KJEFT JÆVLER Endret 7. februar 2011 av ikkespisgress Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Ja, det er for lengst gått ut på dato, det er jeg enig i. Samme som når man er i kassa på butikken, og kassereren ikke får scannet inn varen, så sier kunden "HEHE, får den gratis da." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå