Dubious Skrevet 26. oktober 2022 Del Skrevet 26. oktober 2022 Gleden med større søppeldunk ble kortvarig, hvor jeg fikk kastet ut alt av søppel, men nå skal de tømme En gang per måned. Før var det 2 tømmedager per måned, så nå må jeg finne hyttekontainere i kommunen. Forøvrig gratis å levere på dynga, så at jeg kaster i hyttekontainere skal ikke ha noe å si. Lengre å kjøre til dynga, og må gjennom en bom. Lenke til kommentar
Deechon Skrevet 26. oktober 2022 Del Skrevet 26. oktober 2022 Når jeg ser gang og terrengsykkeloverganger i skogen som er ødelagt på midten (med vilje) da blir jeg ganske irritert. Dette ser jeg HVER UKE, og disse overgangene som er ødelagt er dypt inn i skogen. Med andre ord er det andre turfolk som har ødelagt med vilje. Det er så slemt gjort. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. oktober 2022 Del Skrevet 26. oktober 2022 Vinmonopolet er 100 år, og de har ikke noe på tilbud... Burde jo ha fått til 20% på hele butikken.. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. oktober 2022 Del Skrevet 26. oktober 2022 (endret) Kjøpte en "bukse", og prøvde både xl og 2xl. Kjøpte xl, og fikk prøvd den skikkelig i stua... i morgen skal jeg se om jeg får byttet til 2xl.. Jeg glemte å gå ned på huk og kne, og den var i trangeste laget. edit: 2xl passer perfekt, så blir det å vaske den, og håpe den fortsatt passer... Endret 27. oktober 2022 av Dubious 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. oktober 2022 Del Skrevet 26. oktober 2022 Når du skal prøve noe i et prøverom, og ekspeditøren begynner å mase "hvordan det går" utenfor før du er ferdig. Har opplevd det noen få ganger. Det irriterte meg. 1 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 26. oktober 2022 Del Skrevet 26. oktober 2022 (endret) Samme her. Blir stressa av sånt. Opplever det ikke så ofte, heldigvis. Jeg vil helst være i fred når jeg handler og prøver klær, jeg tar heller kontakt hvis jeg har spørsmål. Liker ikke pågående selgere Endret 26. oktober 2022 av Gaea 1 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 27. oktober 2022 Del Skrevet 27. oktober 2022 Når man har en bil med lavt sete og sidestøtte, slik at man får testiklene i klem hver gang man skal vri seg for å komme ut av bilen. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 27. oktober 2022 Del Skrevet 27. oktober 2022 Litt tinnitus, usikker om det er pga ørevoks eller høy musikk. Øret er litt lukket etter soving. Ikke plagsomt da, skal skylle øra for voks hos legen til uka. Forrige gang jeg gjorde det for ca 2 år siden ble tinnitus helt borte. Så verdt å sjekke dette. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 27. oktober 2022 Del Skrevet 27. oktober 2022 Jeg bruker alltid lastebilen når jeg skal kjøre ting, og får spørsmål om jeg heller kan ta den lille bilen når jeg ikke skal hente så mye. I dag tok jeg den lille bilen, og fikk spørsmål om jeg heller skulle ta den store bilen... Noen er aldri fornøyd. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. oktober 2022 Del Skrevet 27. oktober 2022 On 10/25/2022 at 12:33 AM, Delvis said: Har hørt( eller lest) at ris kan hjelpe mot depresjoner. spanking mot depresjon? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. oktober 2022 Del Skrevet 27. oktober 2022 Theo343 (takk for meg) skrev (2 minutter siden): spanking mot depresjon? Ris som man spiser Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. oktober 2022 Del Skrevet 27. oktober 2022 Just now, Delvis said: Ris som man spiser Forsøk på en dårlig spøk i en litt melankolsk tråd. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 27. oktober 2022 Del Skrevet 27. oktober 2022 (endret) Dubious skrev (22 timer siden): edit: 2xl passer perfekt, så blir det å vaske den, og håpe den fortsatt passer... Jeans? De krymper litt i vask men går ut igjen etter litt bruk. Skjer hver gang de vaskes i maskinen. Delvis skrev (21 timer siden): Når du skal prøve noe i et prøverom, og ekspeditøren begynner å mase "hvordan det går" utenfor før du er ferdig. Jack & Jones i Tromsø. Var inne i prøverommet og prøvde en jeans, selgeren kom stadig forbi og heiv klær opp på forhenget han mente var dritfete og jeg måtte prøve. Endret 27. oktober 2022 av Sydvest Lenke til kommentar
Fantomtegningen Skrevet 28. oktober 2022 Del Skrevet 28. oktober 2022 Folk som skriver dårlig anmeldelse, type 1/2 stjerner av 5, på et produkt der dem selv skriver at produktet er supert, men betjeningen sugde balle. Altså forhold deg til varen du anmelder, pliz.... 2 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 28. oktober 2022 Del Skrevet 28. oktober 2022 Samme med folk som bruker produktet til andre ting enn det er beregnet til. "Drillen funket bra på å skru, men umulig å pigge opp baderomsgulvet med" 1 av 5 3 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 28. oktober 2022 Del Skrevet 28. oktober 2022 aklla skrev (8 minutter siden): Samme med folk som bruker produktet til andre ting enn det er beregnet til. "Drillen funket bra på å skru, men umulig å pigge opp baderomsgulvet med" 1 av 5 Kommer helt an på hva de sier at drillen kan gjøre. Alle våre "driller" har borr, slag, og slag uten borr. Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 28. oktober 2022 Del Skrevet 28. oktober 2022 Victimblaming. Tror ikke enkelte folk forstår hvor uheldig det der er før de blir utsatt for vold eller voldtekt selv, eller opplever hvor urettferdig det føles om det skjer noen de er glad i. Som om ikke voldtekten eller volden var nok, så blir man ansvarliggjort for hva et annen person har gjort mot deg. 3 Lenke til kommentar
spetter Skrevet 28. oktober 2022 Del Skrevet 28. oktober 2022 Anoying når dette skjer. Regner selvsagt ute, men kan ikke tro at Telia har overbooket netter så sinnsykt heller Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. oktober 2022 Del Skrevet 29. oktober 2022 Sikkert blitt sagt før, men treskeier i go morgen-yoghurt fungerer ikke. Vil ikke ha tresmak i kjeften kl 8 om morgenen. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 29. oktober 2022 Del Skrevet 29. oktober 2022 19 hours ago, Gaea said: Victimblaming. Tror ikke enkelte folk forstår hvor uheldig det der er før de blir utsatt for vold eller voldtekt selv, eller opplever hvor urettferdig det føles om det skjer noen de er glad i. Som om ikke voldtekten eller volden var nok, så blir man ansvarliggjort for hva et annen person har gjort mot deg. Helt enig. Samt gjelder dette også i mange former for trakassering. Man tenker "men det er jo din egen skyld så da kan vi trakassere". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå