1c3t34 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 At jeg både har den sannsynligvis største historieprøven i tiende OG musikkfremføring på fredag. FML Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 At det er mandag i morgen... Men kun 3 dager i denne uken heldigvis Lenke til kommentar
1c3t34 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 At det er mandag i morgen... Men kun 3 dager i denne uken heldigvis Det hadde vi forrige uke Du er fortsatt en heldiggris da. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Spotify kaller The Prodigy for Prodigy så nå ser det ut som om jeg hører på en eller annen neger på last.fm Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Takket være Spotify hører jeg aldri på The Prodigy lengre. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Har sagt det før og sier det igjen: Folk som siterer seg selv på slutten av hvert av sine egne innlegg. Forbaska tullinger. Selvfølgelig kommer noen til å være så originale at de gjør nettopp dette i de neste kommende innlegg. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Kva? Det skjønte eg ikkje. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) ATWindsor er et perfekt eksempel på dette. "Siterer" var litt feil sagt. Mente typisk dette: - "brukernavn" eller Mvh "brukernavn" Endret 6. februar 2011 av Mr. Graves Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Ja, det er teit med folk som gjør. Kanskje jeg og skulle gjøre det bare for å være teit. Cobbis Bobbis Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Har sagt det før og sier det igjen: Folk som siterer seg selv på slutten av hvert av sine egne innlegg. Forbaska tullinger. Selvfølgelig kommer noen til å være så originale at de gjør nettopp dette i de neste kommende innlegg. Skjønner ikke hva du mener.Skjønner ikke hva du mener. ATWindsor er et perfekt eksempel på dette. "Siterer" var litt feil sagt. Mente typisk dette: - "brukernavn" eller Mvh "brukernavn" Ja, dette er jo i utgangspunktet hva signaturfeltet skal brukes til. At ingen får til det, er nok grunnen til at enkelte gjør det på den måten Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Synes også det er litt merkelig at flere gjør det. Jeg hadde ikke orket å skrive "mvh Quakecry" eller "-Quakecry" for hvert innlegg. En ser jo på nicket at det er jeg som skriver. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Jeg gjør det noen ganger. Ole Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Frp vil vurdere lavere lønn til innvandrere Idioti. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Hvorfor? Sosial dumping kalles det. Look it up. 2 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Hvorfor? Sosial dumping kalles det. Look it up. Nettopp. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Frp vil vurdere lavere lønn til innvandrere Idioti. Frp Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Hvorfor? Sosial dumping kalles det. Look it up. Og problemet er? Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Frp vil vurdere lavere lønn til innvandrere Idioti. Invandrare skall ha mindre i lön för att de inte skall tro sig vara välkommna. Mycket bra förslag av FrP och Dansk folkeparti. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hvorfor? Sosial dumping kalles det. Look it up. Og problemet er? Det er greit at du er FrP-fanboy, men prøv å se litt lenger en samelavvoen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå