BadCat Skrevet 19. oktober 2022 Del Skrevet 19. oktober 2022 (endret) Satan! Domeneshop er kompromittert og jeg har mange domener og epostkontoer der. Endret 19. oktober 2022 av BadCat Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. oktober 2022 Del Skrevet 19. oktober 2022 (endret) Dubious skrev (6 timer siden): Lurer på om det egentlig lønner seg å jobbe når en har uføretrygd.. Staten tok tilbake ~8k i skatt, og nå skal NAV ha tilbake ~12k Unngår det helst. Fordi en gang jeg hadde en inntekt helt på grensen ( 30 000), måtte jeg snakke med en fra NAV på tlf, og han provoserte meg. Typisk sånn ovenfra/ned holdning og innprentet meg gang etter gang på militant vis at "ALL inntekt må oppgis!". Jajaja, vet det. Misliker så sterkt å prate med NAV folk, at jeg unngår det mye av den grunn. Nei da er aksjehandel mer å foretrekke. Der kan du jobbe og tjene så mye du vil, uten at NAV har noenting med det. Fordi det stemmer ikke helt at all inntekt må oppgis til dem, ikke kapitalinntekt. Endret 19. oktober 2022 av Delvis Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 19. oktober 2022 Del Skrevet 19. oktober 2022 Man kan ikke slå systemet ved å delta i alle fall. 1 Lenke til kommentar
scuderia Skrevet 19. oktober 2022 Del Skrevet 19. oktober 2022 De nye korkene til Coca Cola.. faen meg ubrukelige greier. 3 Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 19. oktober 2022 Del Skrevet 19. oktober 2022 Delvis skrev (4 timer siden): Nei da er aksjehandel mer å foretrekke. Der kan du jobbe og tjene så mye du vil, uten at NAV har noenting med det. Fordi det stemmer ikke helt at all inntekt må oppgis til dem, ikke kapitalinntekt. Dette var jeg ikke klar over @Dubious Må holde seg under inntektsgrensa, eller ha en godt betalt jobb, så en slipper å ha med de å gjøre Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 19. oktober 2022 Del Skrevet 19. oktober 2022 scuderia skrev (19 minutter siden): De nye korkene til Coca Cola.. faen meg ubrukelige greier. Helt enig. Nesten umulig å skru på korken rett, må holde flaska over vasken for å kontrollere at dritten ikke lekker om flasken skal legges inn i kjøleskapet. 1 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 19. oktober 2022 Del Skrevet 19. oktober 2022 OtherHalf skrev (21 timer siden): Folk i kinosaler.... i går var det ei dame bak meg som tok av seg skoene og satte føttene mellom setet mitt og setet ved siden av, altså på mitt armlene. Jeg kjenner også at jeg holde på å klikke i vinkelsliper av folk som rasler noe så inn i h****** med godteposer. Og ikke minst folk som sitter og preker i kinosaler. Takk for meg, jeg innser at jeg har blitt en gretten gammal gubbe, kino ekke noe for meg lenger. Wtf! Æsj! (Om hun dama som satte føttene på armlenene dine). Synes ikke du er gretten og gammel, dette her er veldig legitimt å irritere seg over. geir__hk skrev (19 timer siden): Høye mennesker? Er fryktelig å krype opp i sofaer med dårlig sittestilling og føttene knapt i kontakt med gulvet fordi sofaryggen er alt for langt bak . . . Nei, det blir vel feil å ta mennesker for deres fysiske utmål, men møbler synes jeg kan kritiseres som fritt vilt. Enig i at det skulle vært mer justeringsmuligheter på møbler, sånn at alle kropper får gode sittestillinger. 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 19. oktober 2022 Del Skrevet 19. oktober 2022 Setet i stoler er ofte alt for kort til at jeg får plass. Får smerter av å sitte på tilfeldige møbler mer enn en halvtime. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. oktober 2022 Del Skrevet 19. oktober 2022 Skal på hytta i helgen og hadde tenkt å se en spesifikk film, men det selges jo ikke noen dvd'er noen sted for tiden. Kun over nett =/ Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 19. oktober 2022 Del Skrevet 19. oktober 2022 Troende, eller mer spesifikt Spoiler sterkt troende/religiøse gærninger som stadig kommer innom og poster masse bullshit om endetiden og at dommedag er på vei etc. etc. Blir så lei av dette stadige våset. 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 19. oktober 2022 Del Skrevet 19. oktober 2022 N-4K0 skrev (1 time siden): Troende, eller mer spesifikt Vis skjult innhold sterkt troende/religiøse gærninger som stadig kommer innom og poster masse bullshit om endetiden og at dommedag er på vei etc. etc. Blir så lei av dette stadige våset. Frykt for den globale situasjonen gjør folk til lette offer. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 19. oktober 2022 Del Skrevet 19. oktober 2022 BadCat skrev (11 timer siden): Satan! Domeneshop er kompromittert og jeg har mange domener og epostkontoer der. Glad nå for at jeg har dette hos Proisp. Dessverre skjer dette bare mer og mer dessverre.. Lenke til kommentar
Mag ne Skrevet 19. oktober 2022 Del Skrevet 19. oktober 2022 Når de som leser nyheter og ikke minst sport på tv driver med "manspreading", stående! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 19. oktober 2022 Del Skrevet 19. oktober 2022 (endret) Mag ne skrev (2 minutter siden): Når de som leser nyheter og ikke minst sport på tv driver med "manspreading", stående! GRRrr!! Jeg hater å sitte ved siden av andre mannfolk på bussen som gjør dette. Hater å komme borti andre folk. Husker det var en gang jeg nesten valt ut av setet mitt fordi en fyr absolutt skulle sitte slik. Endret 19. oktober 2022 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 19. oktober 2022 Del Skrevet 19. oktober 2022 Når folk tar for mye plass, så tar jeg enda mer plass tilbake. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 19. oktober 2022 Del Skrevet 19. oktober 2022 (endret) Kyniske og jævlige forsikringsselskap... Endret 19. oktober 2022 av Evil-Duck 1 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 19. oktober 2022 Del Skrevet 19. oktober 2022 (endret) Gaea skrev (23 minutter siden): Når folk tar for mye plass, så tar jeg enda mer plass tilbake. Hopper du litt til siden slik at det blir mer plass? Ønsker gjerne å lære teknikken på dette! Larzen_91 skrev (19 minutter siden): Balleklem. Er jo bare koselig det? Endret 19. oktober 2022 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 19. oktober 2022 Del Skrevet 19. oktober 2022 Evil-Duck skrev (34 minutter siden): Kyniske og jævlige forsikringsselskap... Føler så jævlig med deg. Satser på at dette ordner seg. 1 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 19. oktober 2022 Del Skrevet 19. oktober 2022 Omnia vincit amor skrev (16 minutter siden): Hopper du litt til siden slik at det blir mer plass? Ønsker gjerne å lære teknikken på dette! Er jo bare koselig det? Jeg presser fysisk ut mine egne bein og evt. albuene (altså ikke mot de som bruker stor plass fordi de er overvektige, de kan jo ikke for at de trenger plass) Ikke faen om jeg flytter meg vekk og gjør meg selv liten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå