Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 9. oktober 2022 Del Skrevet 9. oktober 2022 Kjøleskap skrev (5 timer siden): Alt det der er ubetydelig all den tid det finnes folk som sier "misforstå meg rett". Det og! Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 9. oktober 2022 Del Skrevet 9. oktober 2022 Jeg får ikke opp barnesikringen på på betennelsesdempende medisin pga nakkeprolapsen, da jeg har mistet kraften i hendene og armene 😐 (jeg strever med å skjære brød og bruke ostehøvel også) FML 2 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. oktober 2022 Del Skrevet 9. oktober 2022 (endret) At de dyrbare søndags kveld timene går så altfor fort når man trer inn i tidsmaskinen "OldRecordsPlayer". Endret 9. oktober 2022 av Theo343 (takk for meg) 1 Lenke til kommentar
l0mf0mgl0mbl0og Skrevet 10. oktober 2022 Del Skrevet 10. oktober 2022 On 10/8/2022 at 9:33 PM, Delvis said: Ser flere er enig, men jeg kan ikke huske å ha hørt noen si de ordene der sånn. Hvordan i hvilken sammenheng? Eksempel på en setning med de ordene? Ble bare litt nysgjerrig F.eks. hvis noen annonserer at det er en konsert eller julemarked, så kommenterer folk det under (de som sier det skal på det) Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 10. oktober 2022 Del Skrevet 10. oktober 2022 Kjøleskap skrev (På 9.10.2022 den 11.13): Alt det der er ubetydelig all den tid det finnes folk som sier "misforstå meg rett". Folk som sier "all den tid". Helt jævlig pompøst og unødvendig innfløkt. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. oktober 2022 Del Skrevet 10. oktober 2022 (endret) Må også ta med den evindelige "vettu" som mange slenger på slutten. Det skal vi gjøre i morgen det "vettu" Blir billigere det "vettu" Har ikke tid til det "vettu" .. I noen tilfeller opplever jeg den der nokså provoserende Endret 10. oktober 2022 av Delvis Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 10. oktober 2022 Del Skrevet 10. oktober 2022 KarvaBlad skrev (1 time siden): Folk som sier "all den tid". Helt jævlig pompøst og unødvendig innfløkt. Skarru ha bank eller? 1 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 10. oktober 2022 Del Skrevet 10. oktober 2022 Latskap og prokrastinasjon er en dårlig kombinasjon. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 10. oktober 2022 Del Skrevet 10. oktober 2022 Minst 100 forskjellige sorter med lyst øl på butikken, men maks 5 sorter porter/stout. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. oktober 2022 Del Skrevet 11. oktober 2022 Kunne godt tenkt meg svenske-øll i norske butikker, altså øll på 3,5 %. Ofte syns jeg det holder lenge til leskedrink når du ser på fotball og sånt. Kjenner det sånn passe, men blir ikke for susen av det. Har vært 1 variant såvidt jeg vet, Hansa 365 ( 3,65 % alc). Men den finnes visst ikke lenger. Lenke til kommentar
koots Skrevet 11. oktober 2022 Del Skrevet 11. oktober 2022 Hvorfor ikke bare lettøl? Som bonus kan du kjøpe det i hele butikkens åpningstid, inkl søndager. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. oktober 2022 Del Skrevet 11. oktober 2022 koots skrev (10 minutter siden): Hvorfor ikke bare lettøl? Som bonus kan du kjøpe det i hele butikkens åpningstid, inkl søndager. Det virker litt for lite igjen. Har en metode jeg bruker en del da, med å blande 50/50 pils lite/lettøll. Da blir det ca 3,50 %. Men det ville vært enklere å kjøpe den ferdig. Lenke til kommentar
RookieNO Skrevet 11. oktober 2022 Del Skrevet 11. oktober 2022 Folk som skriver øl med to l'er... 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 11. oktober 2022 Del Skrevet 11. oktober 2022 Delvis skrev (6 timer siden): Kunne godt tenkt meg svenske-øll i norske butikker, altså øll på 3,5 %. Ofte syns jeg det holder lenge til leskedrink når du ser på fotball og sånt. Kjenner det sånn passe, men blir ikke for susen av det. Har vært 1 variant såvidt jeg vet, Hansa 365 ( 3,65 % alc). Men den finnes visst ikke lenger. Da kan du jo lkkegodt kjøpe lettøl? Synes det smaker så og si det samme. RookieNO skrev (1 time siden): Folk som skriver øl med to l'er... Er det et problem? Så lenge du forstår hva som skrives ser jeg ingen grunn til å henge seg opp i skrivefeil. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 11. oktober 2022 Del Skrevet 11. oktober 2022 Jeg drikker øl for smaken. Kun når jeg er på polet at jeg ser på hvor mye % det er, og står det mellom 2 sorter, så blir det ofte den med høyest %. Du kan kjøpe så mye 2,5% i Sverige som du vil, ihvertfall opp til beløpsgrensen, da det ikke er kvoter på alt under 2,5%. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 11. oktober 2022 Del Skrevet 11. oktober 2022 Er ofte jeg er for treg og kommer til butikken etter 18:00 / 20:00 og da kjøper jeg spm regel en lettøl eller ingefærøl (uten alkohol). Smaker selv liten forskjell på den som er lett og vanlig til hansa som jeg som regel kjøper. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 11. oktober 2022 Del Skrevet 11. oktober 2022 Lettøl i ølglass smaker helt greit. Lettøl fra boks eller i vanlig glass er ikke bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 11. oktober 2022 Del Skrevet 11. oktober 2022 Dubious skrev (2 minutter siden): Lettøl i ølglass smaker helt greit. Lettøl fra boks eller i vanlig glass er ikke bra. Hehe, jeg merker som sagt ikke noe forskjell og jeg drikker alltid den på boks, tror det er 0,5 liter. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. oktober 2022 Del Skrevet 11. oktober 2022 Omnia vincit amor skrev (2 timer siden): Da kan du jo lkkegodt kjøpe lettøl? Det er en forskjell på 2,5 og 3,5 %. Og 3,5 passer mye bedre syns jeg da. Dubious skrev (1 time siden): Du kan kjøpe så mye 2,5% i Sverige som du vil Trodde ikke 3,5 % kom inn under kvotene heller, gjør de det altså? Da har jeg vært langt over mange ganger i såfall. Fyller opp dyngevis med 3,5 % øll når jeg er der. Har enda tilgode å komme i grensekontroll da. Har vært over grensen rundt 20 ganger tror jeg ( aldri Svinesund, har vært andre steder. Mest ved Charlottenberg) Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 11. oktober 2022 Del Skrevet 11. oktober 2022 Delvis skrev (7 minutter siden): Trodde ikke 3,5 % kom inn under kvotene heller, gjør de det altså? Da har jeg vært langt over mange ganger i såfall. Grensen er på 2,5%. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå