Dubious Skrevet 11. september 2022 Del Skrevet 11. september 2022 https://www.nrk.no/rogaland/ein-vindturbin-her-kan-sikre-straum-til-50-ore_kwh.-men-politikarar-og-naboar-seier-nei-1.16096163 Kva er verst: Dei høge straumprisane som er nå, eller å ha ein vindturbin i utsikta? Ein vindturbin, meiner dei fleste naboane hans. Folk kan slutte å klage på strømprisene når de ikke er villig til å se vindturbiner når de kan få strømmen til 50 øre. 2 Lenke til kommentar
koots Skrevet 12. september 2022 Del Skrevet 12. september 2022 Gaea skrev (På 10.9.2022 den 14.15): Irriterer meg over at det ikke er så lett å finne lange ullgensere og lange gensere i butikker. Alt er jo crop top og oversized -_- jeg vil jo da gjerne ha noe som kler kroppsfasongen min da Med fare for å reklamere litt, så digger jeg det jeg har av skjorter/gensere/t-skjorter fra MediumTall. Mvh 197 passelig slanke cm Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 12. september 2022 Del Skrevet 12. september 2022 koots skrev (1 time siden): Med fare for å reklamere litt, så digger jeg det jeg har av skjorter/gensere/t-skjorter fra MediumTall. Mvh 197 passelig slanke cm Tusen takk for tips ! 😁 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 12. september 2022 Del Skrevet 12. september 2022 At vi ikke har en "ting som er trist"-tråd. Ja, har klagd en del over denne jobben, og med god grunn, men man blir litt lei seg når man forbereder og leverer oppsigelse. Særlig når man har bare jobbet kort tid og fått bekjentskap med hyggelige folk. Resten av historen? Den finner du i en annen viss tråd. Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 12. september 2022 Del Skrevet 12. september 2022 Myst skrev (4 minutter siden): At vi ikke har en "ting som er trist"-tråd. Ja, har klagd en del over denne jobben, og med god grunn, men man blir litt lei seg når man forbereder og leverer oppsigelse. Særlig når man har bare jobbet kort tid og fått bekjentskap med hyggelige folk. Resten av historen? Den finner du i en annen viss tråd. Deppetråden er vel til det formålet Lenke til kommentar
Myst Skrevet 12. september 2022 Del Skrevet 12. september 2022 Ja, jeg vet, men situasjonen er ikke akkurat depressiv og til så grader. Er bare litt trist. Ja sikkert noen oppsigelser som gjør en depressiv, men ikke i mitt tilfelle. Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 12. september 2022 Del Skrevet 12. september 2022 Myst skrev (1 minutt siden): Ja, jeg vet, men situasjonen er ikke akkurat depressiv og til så grader. Er bare litt trist. Ja sikkert noen oppsigelser som gjør en depressiv, men ikke i mitt tilfelle. Skjønner, men det er rom for både litt triste tanker og veldig triste tanker i den tråden Trenger ikke å være depressivt Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. september 2022 Del Skrevet 12. september 2022 Myst skrev (38 minutter siden): At vi ikke har en "ting som er trist"-tråd. Tråden finnes. Opprettet den for noen år siden, men den ble lite brukt: https://www.diskusjon.no/topic/1562923-ting-som-gjør-deg-trist-og-lei-deg Lenke til kommentar
Myst Skrevet 12. september 2022 Del Skrevet 12. september 2022 Damn, snakk om å skyte seg selv i foten, når jeg selv også har svart i den. Nå er jeg irritert på meg selv. 😛 1 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 12. september 2022 Del Skrevet 12. september 2022 Myst skrev (4 minutter siden): Damn, snakk om å skyte seg selv i foten, når jeg selv også har svart i den. Nå er jeg irritert på meg selv. 😛 du var faktisk trist for det samme for 6 år siden til og med 😛 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 12. september 2022 Del Skrevet 12. september 2022 Norske milliardærer. Lenke til kommentar
MadSky Skrevet 12. september 2022 Del Skrevet 12. september 2022 Når man finner lange hår i ferdigmaten. Jobber de uten hårnett, eller putter de bare hele mennesker oppi kjøttkverna? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 12. september 2022 Del Skrevet 12. september 2022 Kjøleskap skrev (14 minutter siden): Norske milliardærer. Får håpe politikerne tetter loopholet som Røkke og Co bruker for å unngå skatt.. MadSky skrev (4 minutter siden): Når man finner lange hår i ferdigmaten. Jobber de uten hårnett, eller putter de bare hele mennesker oppi kjøttkverna? Mener du ferdigpizza og slikt som du steker selv eller mat du fikk ute? Om du fikk det ute ville jeg klagd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. september 2022 Del Skrevet 14. september 2022 Dubious skrev (På 20.8.2022 den 12.12): August er ikke ferdig ennå. Strømregningen ble 99kr for August. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Lk8eL7iw Skrevet 14. september 2022 Del Skrevet 14. september 2022 On 9/12/2022 at 10:30 PM, MadSky said: Når man finner lange hår i ferdigmaten. Jobber de uten hårnett, eller putter de bare hele mennesker oppi kjøttkverna? Jeg ble servert en kebab som virkelig var god, helt til jeg kom til bunnen, der lå det et langt svart hår. De brukte ikke hårnett Lenke til kommentar
Myst Skrevet 14. september 2022 Del Skrevet 14. september 2022 (endret) *slettet* Endret 15. september 2022 av Myst Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 14. september 2022 Del Skrevet 14. september 2022 At blæra mi to dager på rad har vekket meg kl 05:30, når jeg skal stå opp kl 06:30. Det tar på å bli gammel 🥲 Imorgen har jeg fri, kjenner jeg meg selv rett sover jeg sikkert lengre imorgen før jeg våkner. Og så må jeg sikkert tisse kl 05:30 når jeg skal på jobb igjen på fredag 😛 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. september 2022 Del Skrevet 14. september 2022 Tror kong Charles må begynne å skive i tråden her, blir tydligvis lett irritert . Tror jeg ler meg i hel Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 15. september 2022 Del Skrevet 15. september 2022 Når en skal gjøre noe, men idet man gjør det, så har man glemt hva en skulle gjøre. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 15. september 2022 Del Skrevet 15. september 2022 (endret) Gaea skrev (17 timer siden): At blæra mi to dager på rad har vekket meg kl 05:30, når jeg skal stå opp kl 06:30. Det tar på å bli gammel 🥲 Imorgen har jeg fri, kjenner jeg meg selv rett sover jeg sikkert lengre imorgen før jeg våkner. Og så må jeg sikkert tisse kl 05:30 når jeg skal på jobb igjen på fredag 😛 Endret 15. september 2022 av :utakt 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå