Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sikkerhetsvarsler på ting som er latterlig åpenbare. F.eks ikke putt dyr i mikrobølgeovnen, ikke putt fingrene i motoriserte ting mens de er på, og ikke demonter elektroniske ting mens strømmen står på.

Som et kjent sitat sier, vi skulle bare fjernet disse varslene, og latt problemet med ekstrem dumhet løse seg selv. :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Forstår ikke at ungdommen gidder å bruke penger på en moped som de skal ha i noen få år. Spar heller til lappen og bil.

Helt enig.

Pluss at moped er grei læring til billappen. (Lærer hvordan trafikken fungerer osv.)

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3871457.ece

"Mer overraskende er det kanskje at du også har økt ulykkesrisiko om du har mopedlappen før du får førerkort for personbil."

Lenke til kommentar

Quoter Vertical^ med "Prioriteringer".

Jeg vil heller bruke de 10.000-20.000 (eller hvor enn mye man bruker) som man bruker på moped på en enda tryggere og finere bil. Jeg er muligens av den gjerrige typen, men jeg sløser ikke bort penger på ting man bruker i en kort periode når man heller kan vente på noe som man får bruk for resten av livet.

Lenke til kommentar

Du trenger ikke å ha din første bil så veldig lenge, men å gå fra lappen til bil, og fra bil til bil er bedre enn mopedlappen, moped, billappen, og bil til bil.

Det er den totale summen jeg snakker om. Jeg sitter her nå med alle konfirmasjonspengene mine fortsatt på konto og har snart råd til lappen og bil, kun fordi jeg ikke ville sløse dem bort på moped eller PC.

Lenke til kommentar

Jeg bestemte meg for at jeg ville ta mopedlappen bare fordi vi har en gammal kassemoped fra 70 tallet. Mye kulere når du kan si at du har fiksa motoren helt selv, og så er den mye mer stabil enn en vanlig moped. Og vi er ikke ferdig med motoren, men siden den er over enn hvis alder, kan den gå noe fortere enn det fatsgrensa er ellers uten å bryte loven :p

Forkjølelse irriterrer en god del...

Lenke til kommentar

Oh yes!

http://proxy.rubrikk.no/attachment/&itemid=29565707&position=1&modified=10/8/2009+9%3a16%3a23+AM&title=Monark_Crescent_1189_Varemoped

Random bilde jeg fant på nettet. Det heter vel heller Monark Crescent, men det er det navnet jeg har hørt hele livet :ermm:

Fiksa ikke du på en Sachs motor? Fikse ferdig den vi har? :grin:

------

Jeg er redd for Runar, så offtopic irriterer :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...