koots Skrevet 24. august 2022 Del Skrevet 24. august 2022 TMB skrev (1 minutt siden): Jeg savner Lidl. Hva var åsaken igjen til at de kuttet ut så fort her i Norge? Folk er livredde for ukjente merkevarer, samt de eksisterende kartellene dagligvarekjedene gjorde sitt for å presse de ut. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. august 2022 Del Skrevet 24. august 2022 (endret) Veldig få kvinner som handlet på Lidl. Husker noen på jobben satt og snakket om, at Lidl nei de skulle aldri gå på en sånn drittbutikk liksom. Endret 24. august 2022 av Delvis Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. august 2022 Del Skrevet 24. august 2022 Lidl satset på feil plasser. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 24. august 2022 Del Skrevet 24. august 2022 Var aldri på Lidl i Norge, men har besøkt butikken i andre land og det var for det meste store butikker med godt utvalg. Det er mer enn man kan si om mange butikker her til lands. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 24. august 2022 Del Skrevet 24. august 2022 (endret) TMB skrev (3 timer siden): Jeg savner Lidl. Hva var åsaken igjen til at de kuttet ut så fort her i Norge? Svertekampanjer, hardt å bølle seg inn på matvaremarkedet i Norge. Klassiker, nå er det jo noen svenske varianter på Coop, får se hvor lenge det varer. Hvem vil vel ha «margarin-is»? Endret 24. august 2022 av ^fmj Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 24. august 2022 Del Skrevet 24. august 2022 Jeg kjøpte GTA V i fjor sommer (er litt treg!), men glemte å sjekke størrelsen på spillet før jeg betalte ... i fjor hadde jeg latterlig treg nettlinje, så jeg gadd ikke bruke en måned på å laste det ned. Nå er linjen bedre og jeg skulle endelig gi det et forsøk, men når det er litt over 100 GB å laste ned fikk jeg et nytt problem - disken har ikke plass! Jeg kan jo sikkert slette masse annet og egentlig bare ha Windows og GTA på maskinen, men ... litt upraktisk det også, da! Da har jeg lært den leksa, hvertfall. Sjekk størrelse før du kjøper noe! Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. august 2022 Del Skrevet 24. august 2022 100GB er ingenting. Enten har du masse rot, eller liten disk, og da har du 3 alternativ, rydde, kjøpe ny, eller "kaste" spillet. 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 24. august 2022 Del Skrevet 24. august 2022 Har et par andre spill jeg eventuelt kan avinstallere, så vil det løse seg. Men jeg spiller jo de også nå og da, teit å måtte laste ned og installere ting støtt og stadig. Problemet er nok "liten disk", ja. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. august 2022 Del Skrevet 24. august 2022 Når en får kuponger som ikke kan brukes på kampanje-produkter, så jeg kan spare 200 kroner på kampanjen, eller 199 kroner med kupongen.. Da ble det ikke noe kjøp. Kommer flere tilbud. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 25. august 2022 Del Skrevet 25. august 2022 At clickbait og kjendis-nytt genererer mer klikk enn spennende og faktiske nyheter. Store og varige oppslag om brudd og skandaler, men at verden gjennomgår et tørke og avdekker dinosaurspor, krigsskip fra verdenskriger og "mini-stonehenge" er bare bortgjemt i en liten videosnutt. Skulle se den på nytt men finner ikke igjen (Dagbladet). Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 25. august 2022 Del Skrevet 25. august 2022 Jeg har egentlig ingenting imot at tabloider skriver om kjendiser, men når 90% av sakene handler om disse influensafolkene og de ubetydelige livene deres så blir man lei. De som faktisk bryr seg får jo vite alt dette ved å lese bloggene deres uansett. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 25. august 2022 Del Skrevet 25. august 2022 Nå graver de fiber i nabolaget igjen. Først så kom kommunen å gravde for nye lyktestolper, så kom Telenor å la fiber, og nå er det noen andre som graver for å legge fiber. De kunne samarbeidet og spart masse penger, og vi kunne spart oss masse bråk. 1 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 25. august 2022 Del Skrevet 25. august 2022 @Dubious Derfor jeg er for regulering av svakstrømnettet i samme typ som strømnettet. Alt for mye cowboyvirksomhet. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 25. august 2022 Del Skrevet 25. august 2022 Når en har kjøpt ny radio til bilen, kommer hjem og ser på det som ble kjøpt, og finner ut at den som hjalp meg ikke har puttet nedi kabel til antennen, selv om jeg sa flere ganger at jeg trengte dette. Ikke noen stor krise da det er for varmt å installere ny radio, og skal til byen igjen på lørdag. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. august 2022 Del Skrevet 26. august 2022 "Hackere". Både Lastpass og Plex har sendt ut varsel om at de har hatt innbrudd. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 26. august 2022 Del Skrevet 26. august 2022 Fluer. Bor på en gammel gård. Mye sprekker i tak og vegger. Utrolig hvor mange fluer som klarer å snike seg inn. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. august 2022 Del Skrevet 26. august 2022 Noen ganger er det en fordel å lese bruksanvisningen... Prøvde alt mulig, untatt å lese bruksanvisningen nøye, og løsningen stod med liten skrift. Knotet med ny spiller til bilen i flere timer, men nå har jeg ihvertfall DAB+. Mangler ryggekamera og rattknapper, men jeg vet hva som er problemet der (Mangler deler..) Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 26. august 2022 Del Skrevet 26. august 2022 Katter! Hvorfor kan det ikke være båndtvang? Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 27. august 2022 Del Skrevet 27. august 2022 ^fmj skrev (9 timer siden): Katter! Hvorfor kan det ikke være båndtvang? Først og fremst pga av smågnagerne, der det er mennesker er det smågnagere, rotter og mus, vi har kun et forsvar mot dem og det er katter, vi har også bikkjer som er brukbare til jobben, men de krever handlere, så har vi ikke katter til og ta jobben så drukner vi i smågnagere, sykdom blir et problem, men det er sult som vil ta knekken på oss, når denne enorme massen med gnagere nå uten katter til å holde gnagerne under kontroll, de vil med tid og stunder være umulig og unngå de vil havne i maskinene og forpeste alt av mat. Fuglene ? Vel på en australsk øy tenkte de det samme, kattene tar en utrydningstruet fugl, så de utryddet kattene, rottene tok over og spiste eggene til fuggern og den ble utryddet langt hurtigere enn forventet. Det er vi mennesker som er problemet, katten er den eneste gode løsningen vi har. Det er ikke vi mennesker som temmet katten vettu, det er katten som tilpasset seg oss mennesker, det har vært en enorm suksess for dem, men også for oss. 2 Lenke til kommentar
Iterion Skrevet 27. august 2022 Del Skrevet 27. august 2022 ^fmj skrev (9 timer siden): Katter! Hvorfor kan det ikke være båndtvang? 😂 Og hvorfor skal det være båndtvang på katter mener du? Så de ikke skal få jakte fritt? Hunder hører til i bånd, ikke katter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå