Need44speed Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Sulten, har ikke spist noe idag. Annet enn litt godteri Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 http://www.dagbladet.no/2011/02/05/nyheter/skiloyper/innenriks/15299626/ Ein skal vere bra idiot for å prøve å stikke ned folk som er på tur. Det kan faktisk ende med at nokon døyr, om ein er uheldig. Skal ein verkeleg prøve å drepe folk fordi ein ikkje likar at dei går i løyper folk trur dei eiger? Jævla ego-macho-sportsfaenskaps jævlar som skal risikere liv fordi dei skal vise seg fram og drive med "sport". Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Bæsj og barn faktisk! Lenke til kommentar
Myst Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Hvis det er den jeg tror det er (som jeg også bruker) så prøv .me istedenfor .net Nope, funka ikke det heller, fikk "Forbidden". Heldigvis har jeg en annen pålitelig som sjelden har sviktet, fikk ordnet med den. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Hvorfor må norske reklamer være så multikulturelle? Det finnes ikke så blandede familier som enkelte reklamer skal ha det til. Urealistisk. Litt trangsynt eller? Det er bare så obvious at de driver på sånn: "Hm, vi trenger noen få norske, en fra Asia, ei fra Afrika, noen folk fra muslimske land, og en perfekt blanding av kjønn. I tillegg kan vi la mannen stå å ta oppvasken, for å være på den sikre siden." Alt det der stresset bare fordi noen folk klikker i vinkel hvis det ikke var sånn. EDIT: Nå var jeg litt hyklersk siden jeg ikke er "fornøyd" selv. Men jeg gir egentlig totalt faen i dette her, er ikke irritert, bare falt meg inne å skrive det her. Endret 5. februar 2011 av ikkespisgress 4 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Hmmmm. Jeg innså plutselig at jeg ikke er særlig politisk korrekt selv... Jeg burde selvsagt vært en homofil, muslimsk kvinne... Å bare være hvit mann hele tiden er rasistisk!!! 3 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Eg forsikrar meg om å alltid vere muslimsk, homofil, kvinne og overvektig ute blant folk. 15 minutt med hijab, 15 minutt med sminke, 15 minutt med PMS og 15 minutt til på McDonalds. Etter det er eg ein kvit mann, til eg gidder å vere litt politisk korrekt igjen. 1 Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Når du skal laste ned en film, og en eller annen gjøk spoiler den i kommentarseksjonen (som man ser gjennom for å sjekke kvaliteten). F&¤n ta! Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Når du skal laste ned en film, og en eller annen gjøk spoiler den i kommentarseksjonen (som man ser gjennom for å sjekke kvaliteten). F&¤n ta! karma responds to piracy 2 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Når du skal laste ned en film, og en eller annen gjøk spoiler den i kommentarseksjonen (som man ser gjennom for å sjekke kvaliteten). F&¤n ta! Du kunne ha kjøpt filmen. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Hadde han kjøpt filmet, måtte han ha gått igjennom 30 minutter med "se også denne filmen"-reklame samt "Du ville ikke kopiert en bil" 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Mhm. Sluttet å kjøpe film da det var tvungen subtitles på Pitch Black. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Fattige jævler ass. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Skulle ut på en nattklubb tidligere med noen venner. Ble til at vi dro på en annen enn planlagt. Denne klubben var stappfull, ingen sitteplasser, og var full av generelt avskyelige og fulle folk. Ugh. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) *feil tråd* Endret 6. februar 2011 av Dermuszdel Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Hadde han kjøpt filmet, måtte han ha gått igjennom 30 minutter med "se også denne filmen"-reklame samt "Du ville ikke kopiert en bil" Det har ikke skjedd med meg på leeeeeenge. Mhm. Sluttet å kjøpe film da det var tvungen subtitles på Pitch Black. Å huffa meg, for en forferdelig opplevelse det må være. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 At fordi noen ikke var interessert i venninna mi beskylder hun meg for å cock-blocke henne. Faen ass. Lenke til kommentar
liquorice Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) . Endret 2. juli 2013 av liquorice Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Hva med en veganbaconcheeseburger? Lenke til kommentar
liquorice Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) . Endret 2. juli 2013 av liquorice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå