Fantomtegningen Skrevet 8. august 2022 Del Skrevet 8. august 2022 Har slik ASUS mesh wifi hjemme der av en eller annen grunn mener nettverket at hovedsoverommet er en "ånei, her var det vanskelig å koble seg til gitt"-sone. en ruter nesten rett over på loftet og en i kjelleren under. Hvis jeg stiller meg helt inntil vegg mot soverom i stua, skjer det samme. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. august 2022 Del Skrevet 8. august 2022 Vondt i fingrene, fordi jeg har holdt på så mye med musa i det siste 🙄 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 8. august 2022 Del Skrevet 8. august 2022 Folk som forter seg å klype tak i hånda di når de håndhilser, så du ender opp med at de bare klyper tak i fingrene dine isteden for et skikkelig håndtrykk. 2 Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 9. august 2022 Del Skrevet 9. august 2022 Delvis skrev (12 timer siden): Vondt i fingrene, fordi jeg har holdt på så mye med musa i det siste 🙄 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. august 2022 Del Skrevet 9. august 2022 Sparkesykler på fortauet. Få de ut i veien! 4 Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 9. august 2022 Del Skrevet 9. august 2022 Skurupu skrev (29 minutter siden): Sparkesykler på fortauet. Få de ut i veien! Skyld på de som pusha detta her uten en eneste gang tenke på at det kanskje er greit og ha infrastruktur til det. Hovedsakelig frp og han derre bård hoksrud raringen. 10 år etter fremdeles ingen fremgang på det området, jepp irriterende. 1 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 9. august 2022 Del Skrevet 9. august 2022 Delvis skrev (16 timer siden): Vondt i fingrene, fordi jeg har holdt på så mye med musa i det siste 🙄 😏 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 9. august 2022 Del Skrevet 9. august 2022 Er så satans irritert. Hun jeg bor sammen med har en helt ufyselig stefar. Hun hadde bursdag for flere måneder siden, han dukket da opp uanmeldt på døren med bursdagsgave etter at jeg hadde lagt meg, ringte på flere ganger, fortsatte å ringe flere timer. Hun jeg bor sammen med var ute på byen og orket ikke å svare han på telefonen. Nå jobber hun i et sommervikariat et annet sted i landet så hun er en del borte. Men, så får jeg melding fra henne om jeg kan være hjemme enten idag eller onsdag sånn at han får levert en bursdagsgave til henne. Hun vet godt at jeg misliker han, at jeg ønsker null kontakt, men allikevel spør hun meg om dette. Synes det er temmelig frekt. Når hun er hjemme skal jeg ikke legge meg oppi at hun har besøk av ham, men jeg synes det er så sykt spesiell oppførsel, både fra henne og han. For å ikke snakke om toalett som aldri blir fiksa, mugg på badet, at hun tar mobilen min ut av hendene mine mens hennes egen ligger rett ved siden av. Ja, jeg bor i samme leilighet som jeg egentlig sa opp ifjor desember. Jeg kommer meg aldri ut Lenke til kommentar
Fantomtegningen Skrevet 9. august 2022 Del Skrevet 9. august 2022 44 minutes ago, Gaea said: Er så satans irritert. Hun jeg bor sammen med har en helt ufyselig stefar. Hun hadde bursdag for flere måneder siden, han dukket da opp uanmeldt på døren med bursdagsgave etter at jeg hadde lagt meg, ringte på flere ganger, fortsatte å ringe flere timer. Hun jeg bor sammen med var ute på byen og orket ikke å svare han på telefonen. Nå jobber hun i et sommervikariat et annet sted i landet så hun er en del borte. Men, så får jeg melding fra henne om jeg kan være hjemme enten idag eller onsdag sånn at han får levert en bursdagsgave til henne. Hun vet godt at jeg misliker han, at jeg ønsker null kontakt, men allikevel spør hun meg om dette. Synes det er temmelig frekt. Når hun er hjemme skal jeg ikke legge meg oppi at hun har besøk av ham, men jeg synes det er så sykt spesiell oppførsel, både fra henne og han. For å ikke snakke om toalett som aldri blir fiksa, mugg på badet, at hun tar mobilen min ut av hendene mine mens hennes egen ligger rett ved siden av. Ja, jeg bor i samme leilighet som jeg egentlig sa opp ifjor desember. Jeg kommer meg aldri ut Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 9. august 2022 Del Skrevet 9. august 2022 Fantomtegningen skrev (14 minutter siden): Hahah 😂 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 9. august 2022 Del Skrevet 9. august 2022 (endret) Gaea skrev (1 time siden): Er så satans irritert. Hun jeg bor sammen med har en helt ufyselig stefar. Hun hadde bursdag for flere måneder siden, han dukket da opp uanmeldt på døren med bursdagsgave etter at jeg hadde lagt meg, ringte på flere ganger, fortsatte å ringe flere timer. Hun jeg bor sammen med var ute på byen og orket ikke å svare han på telefonen. Nå jobber hun i et sommervikariat et annet sted i landet så hun er en del borte. Men, så får jeg melding fra henne om jeg kan være hjemme enten idag eller onsdag sånn at han får levert en bursdagsgave til henne. Hun vet godt at jeg misliker han, at jeg ønsker null kontakt, men allikevel spør hun meg om dette. Synes det er temmelig frekt. Når hun er hjemme skal jeg ikke legge meg oppi at hun har besøk av ham, men jeg synes det er så sykt spesiell oppførsel, både fra henne og han. For å ikke snakke om toalett som aldri blir fiksa, mugg på badet, at hun tar mobilen min ut av hendene mine mens hennes egen ligger rett ved siden av. Ja, jeg bor i samme leilighet som jeg egentlig sa opp ifjor desember. Jeg kommer meg aldri ut Håper du finner en bedre leilighet på sikt.. Råd til deg: få deg en leilighet kun for deg selv.. Men det er vel enklere sagt enn gjort i dagens leiemarked.. Synes det er spesielt det du nevner om at hun ønsker at du skal ta imot en jævla gave.. Han kan da komme når hun er der? What? Endret 9. august 2022 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 9. august 2022 Del Skrevet 9. august 2022 (endret) Omnia vincit amor skrev (1 time siden): Synes det er spesielt det du nevner om at hun ønsker at du skal ta imot en jævla gave.. Han kan da komme når hun er der? What? Ja, han har jo allerede levert bursdagsgave i juni.. synes dette kunne ventet til oktober, når hun er hjemme igjen.. Tusen hjertelig takk for at du tilbudte deg, på short notice, å ringe meg rundt tidspunktet han kommer sånn at jeg får en unnskyldning til å slippe å prate med han. 😂 jeg ignorerte han totalt forrige gang han var på besøk her..sa ikke hei engang når han sa hei, bare lukket døren til soverommet og sa ingenting. han ble fryktelig fornærmet. Så jeg kjenner meg så lite keen på å prate med han 😛 Omnia vincit amor skrev (1 time siden): Håper du finner en bedre leilighet på sikt.. Råd til deg: få deg en leilighet kun for deg selv.. Men det er vel enklere sagt enn gjort i dagens leiemarked Og ja, det er planen..men det blir heldigvis lettere på sikt for meg nå som jeg har fått jobb Endret 9. august 2022 av Gaea Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 9. august 2022 Del Skrevet 9. august 2022 Da har han vært innom. Kom selvfølgelig forsinket. Og bursdagsgaven var selvfølgelig et svært brett med øl, til ei som har et problematisk forhold til alkohol..hennes biologiske far var også alkoholiker og døde pga dette. Dette var visstnok såpass viktig at han bare måtte levere det nå, og ikke i oktober.. Takk til @Sydvest for å hjelpe meg så kort varsel 😅 Jævla kuken (stefaren altså) fortsatte å prate til meg selv om jeg pratet med Sydvest og stefaren bare gikk inn på leiligheten. Blir så paff av slik oppførsel. Det irriterer meg også, når folk gjør så sære, frekke ting ut av det blå og jeg blir stående perpleks og ikke får gjort noe konstruktivt. Og det irriterer meg så sykt mye når jeg føler at jeg bare må takle ting fordi jeg ikke har noe annet valg. Kan liksom ikke sette meg på bakbeina og få et dårlig forhold til en jeg evt må bruke som leiereferanse i fremtiden 😐 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 9. august 2022 Del Skrevet 9. august 2022 (endret) Be ham ryke og reise. hold_deg_unna.mp3 Endret 9. august 2022 av BadCat 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 9. august 2022 Del Skrevet 9. august 2022 (endret) BadCat skrev (5 minutter siden): Be ham ryke og reise. hold_deg_unna.mp3 43 kB · 2 Nedlastninger Så for meg en nordlending skrike "hold deg unna din hestkuk!" Endret 9. august 2022 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 9. august 2022 Del Skrevet 9. august 2022 (endret) Jeg har sykt lyst til å be han ryke og reise og si akkurat det som nevnes i lydfilen. Føler meg litt som denne slangen her, hvis man skulle gjette på at den er skikkelig fed up, men samtidig prøver å beherske seg. Slipper ut raget her i irritasjonstråden + powerwalks. Nå føler jeg meg mer zen. Endret 9. august 2022 av Gaea Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. august 2022 Del Skrevet 9. august 2022 Våkner og er klar for en ny dag, men det er jo mørkt ute... Har sovet knappe 2 timer. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. august 2022 Del Skrevet 9. august 2022 #shorts på Youtube, noe de kun har gjort for å bli som TikTok. 2 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 10. august 2022 Del Skrevet 10. august 2022 3 hours ago, Dubious said: #shorts på Youtube, noe de kun har gjort for å bli som TikTok. Finn en extension som tar det bort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå