Pilot_ Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Hahhahahhah, superkidzen tar kaka... Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Vorspiel. Når alle begynner å skal spille SIN sang som er SÅÅÅÅ mye bedre og man skal avbryte halvveis inn i sangene, som som regel er crap støy. Jeg vil ikke engang kalle det musikk. Ikke nok med det så er det en som absolutt skal vise frem fotball videoer. FOTBALL for faen!?!? Spar meg! Herregud jeg kjenner meg så sykt igjen! Alltid skal folk endre musikken blir så sint, ekstra ille når noen setter på sånn skikkelig rolig greier når man skal bli "pumpet". Er en kompis av meg som ALLTID skal bestemme musikken. Spesielt stygt når de i tillegg logger ut av dine spotify konto for å bruke sin egen. Gah. For å ikke snakke om folk som pisser over hele dassen. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 At Google og Youtube-kontoen er linket sammen. Hvis jeg logger av Google-accounten blir også Youtube-accounten logget av. Forbaska tull. Lenke til kommentar
Amant Nena Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 it's learning. det fungerer ikke, ting vi leverer kommer ikke fram, lærerne legger ut info som ikke vises hos oss, og vi får anmerkning for ikke å følge med. takk takk... Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 It's learning er kanskje tidenes verste internetside. Er nødt til å bruke den selv. Dårligere design skal man lete greit lenge etter. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Noen tilberinger alt for mye tid i denne tråden... Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Noen tilberinger alt for mye tid i denne tråden... Begynn å grin. 2 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 it's learning. det fungerer ikke, ting vi leverer kommer ikke fram, lærerne legger ut info som ikke vises hos oss, og vi får anmerkning for ikke å følge med. takk takk... Lol enten har du helt inkompetente lærere eller så overdriver du. It's learning er en av de bedre skole plattformene. Husker når jeg hadde Fronter, det var helvete det. Jeg er likevel enig med at Skolearena greia er helt fucka, vi fikk blant annet alt fraværet vårt satt opp i timer isteden for dager..ugh. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 At skolen bruker penger på Smartboards når de hele tiden klager over at skolen har lite penger Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 At nettet ble helt fucket plutselig. Hvis det er leieboerne så skal jeg faen meg flå dem. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Nettet suger så jævlig atm argh!! Hvis leieboerne laster ned ellerno skal jeg faen meg flå dem levende. Artig, fikk feilmelding på forrige posten og så kom den visst frem allikevel. Brukte 3 min på å få postet på nytt Yippi-kayey. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Nettet suger så jævlig atm argh!! Hvis leieboerne laster ned ellerno skal jeg faen meg flå dem levende. Ja, man kan lage mange stilige ting av menneskehud. F.eks sofatrekk eller lampeskjerm? Endret 4. februar 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Jeg selv hadde foretrukket en skinnjakke. Gidder du lage skinnjakke til meg, Cowboy Bob? Har lyst på en. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Sorry, driver ikke med underklassearbeid. Etter å ha studert speedtest (nettet var 2mbs men upload var 0.01) så har jeg komt frem til at noen har brutt uskrevne regler og LASTET NED TORRENTS FØR KLOKKEN 2 AM. Jepp, når nettet skal brukes til å blaste folk i trynet med shotgun og snakke drit til dem, skråle "u mad" på mikrofon til random russere og lignende så har noen fucket opp nettet. Kunne like godt ha bodd i Somalia hvis nettet skal være så dårlig. Gleeeder meg til høsten når jeg får råd til å fløtte ut og kan ha mitt eget nett uten studenter og andre tullebukker som fucker opp. Skal faen meg bo på fuckings Knarvik eller et annet sted der fiber er billig, trenger faen ikke å bo i sentrum når den fuckings kinoen ikke sender mer enn 2-3 gode filmer på et år uanz. (RE4 3D, The expendables og HP7 var de 3 gode fra 2010). Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 At folk som legger ut annonser på finn, ikke svarer på henvendelser. Særlig når annonsen er 1 dag gammel.. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Plutselig er mange av de kanalene jeg liker på Riks-TV blitt for svake til at jeg kan ta dem inn, men noen virker fremdeles. Det er snø over alt, så jeg kvier meg for å sette opp stige og klatre opp på husveggen. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Snø? Har du analog TV? Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Tror han tenker på at det er snø på bakken/ hustaket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå