Leo_Khenir Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 "You will know that I am joking, by the fact that everything I say, will be followed by the word BAZINGA!" eller noe sånt, er det ikke? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Jeg er ihvertfall dødens seriøs om at jeg skal på skolen! Og det er ikke noe jeg vil. Endret 4. februar 2011 av Gavekort Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Bra at noen følger med, ihvertfall. Ironisk nok, så gjør denne tråden meg glad, lol. Burde vel egentlig poste dette i "Ting som er hyggelige og gjør deg glad", menmen. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 ...BAZINGA! JLKDJSALØJDSLØKDJ Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Skole? Hva er det? Ting som irriterer meg, back on track: Folk som går på skole og syter over det. Faen så jævlig lett dere har det (jeg sikter til de på barneskole, forøvrig). BAZINGA. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Vel! Om skole er lett eller ikke er helt opp til linjen eller studiet du går. Det gjør ingenting om noe er vanskelig, så lenge det er gøy. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Hey, så du ikke BAZINGA'en? Jeg savner faktisk studietiden. Mye bedre enn fast jobb. Det ideelle ville vært en kombinasjon av disse to (studietidens liv med arbeidstidens lønn) Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Ignorance is bliss! ZING! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Er dere ferdig med ZING/ZONG/BAZINGA snart? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Er dere ferdig med ZING/ZONG/BAZINGA snart? ZING! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Er dere ferdig med ZING/ZONG/BAZINGA snart? http://www.sadtrombone.com/ Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Jeg skulle egentlig ut i kveld, med det måtte omsider avlyses. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 http://www.sadtrombone.com/ Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Skulle skylde munnen min i krana, dessverre hadde den personen som brukte den før meg hatt på glovarmt vann så jeg brant meg som faen i hele kjeften, facck! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Det minte meg om da jeg skulle hoppe i dusjen og så var vannet på 7 grader istedenfor 41 som vanlig. Helvetes tullinger i familien min. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Det minte meg om da jeg skulle hoppe i dusjen og så var vannet på 7 grader istedenfor 41 som vanlig. Helvetes tullinger i familien min. Ver glad du ikkje har ein familie som fast pleier å ta vatnet på minimum i nokon sekundar når dei har dusja, uten å ta det tilbake til normal romtemperatur igjen. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Nokon har tukla med platespelaren min så stiftrykket er heilt på trynet. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 14 år gamle jenter i setet bak på bussen som kakler i vei for harde livet. Det samme kan sies om de middelaldrende, asiatiske damene i setet foran. Fuck all. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå