Gavekort Skrevet 13. mars 2022 Del Skrevet 13. mars 2022 Dubious skrev (20 minutter siden): Ja, vi må be EU om lov til å styre vårt eget land. Storbritannia må forholde seg til en rekke internasjonale avtaler de også. Tror jeg liker bedre å reise visumfritt i Schengen som nordmann enn å kunne beslaglegge et skip som brite. 2 Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 13. mars 2022 Del Skrevet 13. mars 2022 Er det ikke noe nytt at de snille arrangerer overtagelse av eiendeler? Tyskerne tok boligene til jødene, og i Norge konfiskerte de radioer, bygninger, hester og annet. Men det var naturlig fordi tyskerne var de slemme. Tror ikke det var tale om at NS-medlemmer skulle bli fratatt eiendelene sine etter krigen, enda så upopulære de var. Det var fengsel eller henrettelse som var rettslige alternativer. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 14. mars 2022 Del Skrevet 14. mars 2022 Folk som legger annonsene mine på "Favoritt" på Finn, men ikke sender melding. Send melding, da! Vi kan sikkert diskutere pris (men det gidder jeg ikke skrive i annonsen, for da blir jeg nedrent av idioter som byr 10% av prisen jeg har satt), jeg vil bli kvitt greiene. Skriv til meg daaaaaa!... 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 14. mars 2022 Del Skrevet 14. mars 2022 Spiderman No way Home har lansering på Blu-ray 9 mai i Norge. Kan laste den ned på Blu-ray fra nettet. Minst 200k som har lastet ned filmen så langt, fra EN torrent side. Det blir 40 millioner i tapt inntekt, kun fra denne siden, på 2 dager. At de aldri lærer. Jeg har kjøpt/bestilt den på 4k, så jeg skal ikke laste den ned, men det irriterer at man kan laste den ned måneder før lansering. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 16. mars 2022 Del Skrevet 16. mars 2022 :utakt skrev (På 14.3.2022 den 13.35): Folk som legger annonsene mine på "Favoritt" på Finn, men ikke sender melding. Send melding, da! Vi kan sikkert diskutere pris (men det gidder jeg ikke skrive i annonsen, for da blir jeg nedrent av idioter som byr 10% av prisen jeg har satt), jeg vil bli kvitt greiene. Skriv til meg daaaaaa!... Skjønner ikke helt det opplegget der. Ser ofte at det er 10-20 folk som har lagt til en annonse som favoritt, men neida, varen er ikke solgt, selv om den har ligget ute i flere uker og prisen er helt standard. Hvem er alle disse som legger til varer som favoritt, men som tydeligvis ikke har noen planer om å kjøpe dem? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. mars 2022 Del Skrevet 16. mars 2022 Kjøleskap skrev (9 timer siden): Skjønner ikke helt det opplegget der. Ser ofte at det er 10-20 folk som har lagt til en annonse som favoritt, men neida, varen er ikke solgt, selv om den har ligget ute i flere uker og prisen er helt standard. Hvem er alle disse som legger til varer som favoritt, men som tydeligvis ikke har noen planer om å kjøpe dem? Glemmer å ta det bort eller vet ikke hvordan, passer ikke å hente helt enda, vurderer andre alternativer, venter på prisnedgang, driver med videresalg fra finn men har ikke plass akkurat nå, tar vare på annonser med ting de liker, sammenligningsgrunnlag for pris fremover, tror finn fungerer som instragram? Mange grunner. Jeg tror mest på den første. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 16. mars 2022 Del Skrevet 16. mars 2022 (endret) Det er som å følge varer i Prisjakt eller ta like i en pule-app. Det betyr ikke at man går løpet ut. Det er mange datamaskiner fra 80- og 90-tallet jeg vil plukke deler fra hvis prisen blir riktig. At jeg vil kjøpe de som de er, nei takk. De er alt for slitt, kun delene er av interesse. Eller så selges det som pakker. Hva skal jeg med en jævla nåleprinteren du vil ha med for å få opp prisen? Det må da gå an å ha produkter i 30-40 år uten at det ser ut som at du har spilt skotthyll med det. Det jeg har fra den tiden er nesten som nytt, både esker og innhold. Endret 16. mars 2022 av BadCat Lenke til kommentar
Takk for meg Skrevet 16. mars 2022 Del Skrevet 16. mars 2022 At DNB nå får kjøpe Sbanken .... bahhhh, får prøve å finne en ny bank - F"#, jeg som var så fornøyd med Sbanken 2 Lenke til kommentar
shockorshot Skrevet 16. mars 2022 Del Skrevet 16. mars 2022 (endret) Folk som bare sitter og prater/spiser mat/gjør ingenting i den trange maks 3 personer - treningsgarderoben. Det er allerede elendig plass og jeg får så vidt plass til baggen min for å skifte, kan du ikke ta den praten med kompisene/maten/stirre ut i ingenting, utenfor? Endret 16. mars 2022 av shockorshot 1 Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 17. mars 2022 Del Skrevet 17. mars 2022 Folk som hele tiden skal finne de mest unødvendige ting som de kan klage over. For eksempel at de mener at ett TV-program er helt rævva. samtidig som de likevel tilbringer hele kvelden med å se på disse TV-programmene. Eller de får reklame i posten, over ting som de overhodet ikke har noen som helst "interesse" for. Men likevel skal de absolutt bla gjennom hele reklamene (opp til flere ganger, i løpet av noen få dager) bare for å klage og sutre over alle disse unødvendige tingene som det finnes reklamer for - pluss at de mener alle tingene koster alt for mye, er alt for stygge / ubrukelige / og så videre. Hva med å bare kaste alle reklamene da, hvis hele greia virkelig er så "forferdelige" å lese? 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. mars 2022 Del Skrevet 17. mars 2022 Klippe de hersens neglene. Skulle ønske vi ikke hadde negler. 3 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 17. mars 2022 Del Skrevet 17. mars 2022 Restskatt. Jeg fikk igjen nesten 4k i skatt i februar, og nå skal de ha 7k fra meg.. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. mars 2022 Del Skrevet 17. mars 2022 Dubious skrev (24 minutter siden): Restskatt. Jeg fikk igjen nesten 4k i skatt i februar, og nå skal de ha 7k fra meg.. Var der noe skattegreier i februar da? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 17. mars 2022 Del Skrevet 17. mars 2022 "Shorts" på Youtube. Korte klipp som ikke viser noe da de er klipp fra lengre videoer. De prøver å konkurrere med TikTok, og TikTok skal angivelig starte med lengre videoer for å konkurrere med Youtube. Jeg finner TikTok samlinger på Youtube. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 19. mars 2022 Del Skrevet 19. mars 2022 (endret) I dag har det vært en merkelig og irritabel dag. Det starter med at jeg har lyst å sparke litt fotball, og kjører rundt og ser om jeg finner en som er ledig, eller tom for snø. Kjører sikkert over 20 mil sammenlagt, er innom 6-7 forskjellige baner uten hell. Halve dagen er gått med til ingenting. Så er det å skru litt bil, finner merkelige ting, en brakett hengende løs, en bolt til motorfestet som er løs/ har sprengte gjenger. Mangler verktøy til å fikse. Finner heller ikke irriterende feil i ledningsnettet som gjør at lysene ikke funker. Står i kø for å fylle drivstoff, må innom flere bensinstasjoner for å finne en selvvask som funker. Soser rundt som en idiot. Tar meg en nydelig sykkeltur etterpå i solen. Dama kommer hjem og er fly forbanna/truer med at at dette ikke går lenger, siden jeg ikke har vasket alle gulvene i huset. Kommandoer funker ikke på meg, jeg vil ha gjensidig kommunikasjon. Datter vil ikke sove, og jeg må synge/lese/sove sammen i senga for å finne roen. Sitter etter endt dag meg en stabel oppvask, sur kjerring, dårlig stemning, en god øl og moro på TV. Sånn går no dagan. Neste. Endret 19. mars 2022 av Pliscin 1 1 Lenke til kommentar
Fettfrans Skrevet 21. mars 2022 Del Skrevet 21. mars 2022 At de ikke kan kjøre ut skattemeldingen til alle samtidig, og utbetale øyeblikkelig i det man leverer den. Gamle jalla IT-systemer Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 22. mars 2022 Del Skrevet 22. mars 2022 Tenner. Er ekstremt dårlig til å pusse tenner, og hadde time til å trekke tann, men ble syk av tanken, så timen ble avbestilt og nå føler jeg meg bedre, men det vil nok være kortvarig, da tannen må trekkes... Kuttet meg i fingeren i forrige uke, som nå har grodd. Hvorfor kan ikke tennene gjøre det samme... (altså fikse seg selv..) 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. mars 2022 Del Skrevet 22. mars 2022 (endret) Ja tannleger er ikke de enkleste folk å ha med å gjøre heller. xxxx Endret 22. mars 2022 av Delvis Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. mars 2022 Del Skrevet 22. mars 2022 Fettfrans skrev (På 3/21/2022 den 12.15): At de ikke kan kjøre ut skattemeldingen til alle samtidig, og utbetale øyeblikkelig i det man leverer den. Gamle jalla IT-systemer De kan, men da tryner serverene. De kan så klart bruke noen titalls milliarder på å dimensjonere det hele for å takle trykket de få timene det gjelder. Usikker på om det er fornuftig bruk av penger.. 3 Lenke til kommentar
anon_83104 Skrevet 22. mars 2022 Del Skrevet 22. mars 2022 Narsissister og ‘psykopater’. Verre mennesker finnes ikke. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå