Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

WeirdFace skrev (17 timer siden):

Folk som aldri plukker opp all dritten som ligger igjen etter kjæledyrene deres. 

Spesielt i ski-sporet. Sånn at alle andre ski-gåere selvfølgelig får masse hundedritt under skiene deres, fordi andres kjæledyr har lagt igjen masse bæsjeklumper midt i løypa. 

Finner masse bæsj fra både hunder og katter i hagen. Det er trivelig når man skal ut og leke med 2-åringen. Hvorfor må så mange folk ha hunder som samtidig ikke orker med ansvaret som følger...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
WeirdFace skrev (På 2.3.2022 den 17.38):

Spesielt i ski-sporet. Sånn at alle andre ski-gåere selvfølgelig får masse hundedritt under skiene deres, fordi andres kjæledyr har lagt igjen masse bæsjeklumper midt i løypa. 

Er det festesmørning du bruker, da? Er jo rart om hundedritt fra skisporet faktisk setter seg fast.

Lenke til kommentar
Pliscin skrev (23 timer siden):

Det er trivelig når man skal ut og leke med 2-åringen. Hvorfor må så mange folk ha hunder som samtidig ikke orker med ansvaret som følger...

Ja, ufordragelige barn. Hvorfor må så mange folk ha barn som samtidig ikke orker med ansvaret som følger...

Å sånn går no dagan :)

Lenke til kommentar
D0vendyret skrev (11 minutter siden):

Ja, ufordragelige barn. Hvorfor må så mange folk ha barn som samtidig ikke orker med ansvaret som følger...

Å sånn går no dagan :)

Jeg tror du er inne på noe, kanskje vi burde ha båndtvang på barn, så kan hundene gå fritt i stedet😄

Lenke til kommentar
D0vendyret skrev (1 time siden):

At det kan virke som at mange russere ikke skjønner hvorfor media og internet blir begrenset. De tror fortsatt på Putins propaganda, selv når regimet ikke lar de tenke/vurdere selv

Kan vanskelig tenke meg at det er mange. Såpass åpent mediesamfunn de har hatt, vil jeg tro de fleste skjønner hva som foregår.

Lenke til kommentar

Vi trenger pass til minstemann, men det er jo klink umulig å finne ledig time til å få ordnet det! Ikke en ledig time på mange måneder, og da søker jeg på politistasjoner i 150 km radius herfra. Hva er greia egentlig?!

• Liker 1
Lenke til kommentar
:utakt skrev (13 timer siden):

Vi trenger pass til minstemann, men det er jo klink umulig å finne ledig time til å få ordnet det! Ikke en ledig time på mange måneder, og da søker jeg på politistasjoner i 150 km radius herfra. Hva er greia egentlig?!

Politiet legger ut nye ledige timer hver fredags formiddag, i hvertfall i Oslo :) Så seinest i går at de har et par ledige timer på Grønland allerede neste uke.

Endret av GiaMahan
  • Liker 1
Lenke til kommentar
:utakt skrev (15 timer siden):

Pass ordner man lenge før folk skal på ferie.
Samme hvert år, folk klager på passkøer på våren, når det har vært mange ledige timer på høst og vinter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
D0vendyret skrev (18 timer siden):

De tror fortsatt på Putins propaganda, selv når regimet ikke lar de tenke/vurdere selv

Selv i dag kjører taxisjåfører rundt med bilde av Josef Stalin på konsollet i bilen. Vår kjente Moskva-korrespondent fortalte at han spurte en eldre dame om hun ville hatt Stalin tilbake, selv om hun fikk vite at han var ansvarlig for flere titalls millioner døde. Hun svarte ja - da han styrte, da fikk hun i hvert fall pensjonen sin i riktig tid. Så verden er full av mennesker som har enkle behov og bare vil overleve.

Lenke til kommentar
Dubious skrev (2 timer siden):

Pass ordner man lenge før folk skal på ferie.
Samme hvert år, folk klager på passkøer på våren, når det har vært mange ledige timer på høst og vinter.

Jeg hadde egentlig aldri planer om å fornye pass/skaffe meg ID i og med at jeg ikke planlegger å reise, men etter at DNB sendte meg melding om at de setter meg i et annet kundeprogram, og jeg får nye bankkkort, uten bilde, måtte jeg bestille time til pass/ID nå på våren. Hadde satt pris på å vite det litt før, for da kunne jeg jo gjort dette på høsten.. Da jeg sjekket i desember var det ikke ledige timer før i mai, sånn utover de nye timene som legges ut hver fredag.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Et bevis på at staten (som jeg ser det), gjør alt for at folk skal kjøre elektriske biler

Setter opp avgifter kan de, men når prisen når 23 kroner, og det meste av tungtransport fremdeles går på diesel, og de ikke gjør noe

Det er faktisk noen som fremdeles kjører diesel og bensin i dette landet

Men miljø går jo foran alt

Lenke til kommentar
10 minutes ago, Mechablast said:

Det gjør desverre ikke det - miljø settes fremdeles til side til fordel for kortsiktige profitthensyn, både av den norske stat og av mesteparten av resten av verden.

Miljømessig går denne verden til helvete. Enhver som ikke er livredd etter de miljørapportene vi har sett i det siste, har rett og slett ikke skjønt hva dette handler om eller hvor alvorlig det er.

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
18 hours ago, Mechablast said:

Et bevis på at staten (som jeg ser det), gjør alt for at folk skal kjøre elektriske biler

Setter opp avgifter kan de, men når prisen når 23 kroner, og det meste av tungtransport fremdeles går på diesel, og de ikke gjør noe

Det er faktisk noen som fremdeles kjører diesel og bensin i dette landet

Faktisk ikke, det har blitt tre ganger så dyrt å ta kollektiv de siste 10 årene som det har blitt å kjøre bil. Tygg litt på den.

• Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...