Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Høres ut som snikskryting, og jeg er absolutt for at man skal være stolt over seg selv og glad i seg selv (fuck janteloven), men jeg har ikke noe til overs for snikskryting. Skal man skryte av seg selv, er det bedre å gjøre det åpenbart. Jeg liker bedre personer som rett ut sier "jeg fikk kompliment om at jeg så vakker ut naturlig og jeg er smigret"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
4 minutes ago, GiaMahan said:

Høres ut som snikskryting, og jeg er absolutt for at man skal være stolt over seg selv og glad i seg selv (fuck janteloven), men jeg har ikke noe til overs for snikskryting. Skal man skryte av seg selv, er det bedre å gjøre det åpenbart. Jeg liker bedre personer som rett ut sier "jeg fikk kompliment om at jeg så vakker ut naturlig og jeg er smigret"

Helt enig. Jeg er allergisk mot snikskryting som virker å ha blitt en voksende trend. Man har sett dette mye i sosiale media ved at man stager og filmer en god handling for å få likes og subscribers.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
8 minutes ago, Larzen_91 said:

Janteloven må styrkes ja. 

Det er nok en misforståelse at det har noe med janteloven å gjøre. Hubrus/hubris må ikke forveksles med selvrespekt og selvtillit. Hykleri og skinnhellighet blir også nevnt.

Denne forklarer det hele godt og dekkende. 
https://no.wikipedia.org/wiki/Godhetsposering 

Når slike tilfeller jeg nevner ikke brukes for å fremme seg selv men for å inspirere andre til å gjøre det samme så har jeg en annen holdning til det.

Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar

At pensjoner og trygder ikke følger den generelle prisstigningene

At vi har verdens mest naive og dumsnille innvandringspolitikk, Danmark så må man ha jobbet i 10 år for å få statsborgerskap.

At kapasiteten i helsevesenet ikke følger befolkningsveksten og har ikke gjort det på 20 år 

At norsk politikere ikke evner å tenke langsiktig og er blottet for konsekvenstenkning.

• Liker 3
Lenke til kommentar

^^Ja, man skulle tro en tjeneste kunne og burde forbedres til det bedre, ikke forverres til det verste. Daglig fjerner jeg 10-20 uinterressante og irrelevante videoer. Var litt bedre før da algoritmen viste relaterte videoer til de jeg ser på, men irriterende det kommer opp ting jeg ikke er interessert i hele tatt.  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Dubious skrev (På 1.3.2022 den 9.30):

Nespresso tilbud.
Kjøp kapsler for 2 000,- og få med en kopp til verdi 150,-

Alltid slike "tilbud" hos de, aldri noe som er verdt det.
Aldri tilbud på kapsler. 

?

Jeg får stadig vekk kapsler i tilbud. 

Typisk kjøp 200 kapsler få 30 ekstra, kjøp 300 få 50 ekstra e.l.

Sjekket mailen, og siste gang jeg fikk et sånt tilbud var 25.jan. Da var det 330+40-tilbud.

(Edit: Kan det ha noe med kundenivået å gjøre? Har Amabassador)

Endret av KalleKanin
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Folk som aldri plukker opp all dritten som ligger igjen etter kjæledyrene deres. 

Spesielt i ski-sporet. Sånn at alle andre ski-gåere selvfølgelig får masse hundedritt under skiene deres, fordi andres kjæledyr har lagt igjen masse bæsjeklumper midt i løypa. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
KalleKanin skrev (5 timer siden):

?

Jeg får stadig vekk kapsler i tilbud. 

Typisk kjøp 200 kapsler få 30 ekstra, kjøp 300 få 50 ekstra e.l.

Sjekket mailen, og siste gang jeg fikk et sånt tilbud var 25.jan. Da var det 330+40-tilbud.

(Edit: Kan det ha noe med kundenivået å gjøre? Har Amabassador)

Det er ikke tilbud på kapsler.

Du får med noen når du kjøper mye.
Jeg får det samme innimellom, og som du skriver, du kjøper masse kapsler, så enten drikker du flere kopper om dagen, eller dere er en familie som all drikker da Ambassador er "høyt oppe", som er uoppnåelig for meg. 

Lenke til kommentar
4 hours ago, KalleKanin said:

At en to ganger promilledømt skal lede sendinger for motorsport...

"Da programleder Daniel Høglund (35) ble tatt for promillekjøring for andre gang, sa han at lovbruddet gjorde at han aldri kunne lede en formel-1-sending. Et halvt år senere skal han lede motorsportsatsingen til Viaplay"

https://www.tv2.no/a/14613534/

Han bør holde seg til håndball o.l.

Hvorfor er det dumt?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...