Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Legotardo skrev (6 timer siden):

La meg gjette: Du er oppgitt over å ha kvinnfolkbesøk i huset fordi de bruker så mye dopapir?

Spoiler

344ADE93-68A4-4953-9B96-2E532BE18F3D.jpeg

Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg over at Spotify ikke logger avspillinger på tvers av enheter. Jeg streamer via mobilen og to ulike pc'er. Hvis jeg snubler over noe kult på mobilen, og tenker å høre på det samme på pc'en litt senere, så må du ikke tro at den jeg hørte på mobilen vises under nylige avspillinger på pc'en. Hva var det den het igjen nå da ... finne frem mobilen ... ah, dét var det!

Jeg er jo logget inn med bruker, det burde ikke være så vanskelig.

Lenke til kommentar
Dart skrev (1 time siden):

Dette omgås ved å abonnere på en tjeneste som laster dem til en ekstern server. Etter nedlasting logger jeg på den med FileZilla og henter mine filer.

Det er vel såkalt seedbox du snakker om her.
Fildeling er blitt svære greier. Men sånn er det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Delvis skrev (11 minutter siden):

Det er vel såkalt seedbox du snakker om her.
Fildeling er blitt svære greier. Men sånn er det.

Her er det stadig delt, replikert og synket ca 30 filer. Det har ikke noe med underholdning å gjøre. Mer med hodepine 😬

Ny tråd om det, for å spore over til det og la dette tema i fred. 

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Legotardo skrev (15 timer siden):

Eller så står dassruller "feil vei" 😅😅

De som bryr seg om det må oppsøke kvalifisert hjelp. En jeg vet om ønsker sterkt at fiskepinnene skal vende samme vei, han har funnet ut at det er en "foran" og "bak" på de. 

Ellers er vel argumentet med rullen at fingrene ikke skal subbe borti veggen når det rives av papir. Ser jeg rullen er med enden inn, så snurrer jeg den en omdreining bakover så enden dras opp og over så jeg kan ta den. Det er vel de som satser på å slippe å vaske seg om de ikke tar på noe skittent, men det er ikke rett metode uansett retning på rullen. Vask de henda duh!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Barnevitser: 

Hva sa katten da den kom til Sahara?  Svar: – Sjekk den store doen!

Hva skjer om man stabler alle elbiler i Norge oppå hverandre? De underste blir flate!

– Hvilken vei skal vi gå nå da? Spurte den røde tomaten.
– Hvordan skal jeg vite det? svarte den grønne tomaten.
– Jo, det må jo du vite, sa den røde tomaten, for du er jo kart!

Lenke til kommentar

Må få ut litt frustrasjon for DHL irriterer meg grenseløst.

Venter på en pakke med dem der jeg betalte dyre dommer for Express, den brukte 2 dager fra USA til Norge der den var innom 3 andre land på veien men da den kommer til Norge bruker den 3 dager bare for å bli "satt på vent" å får beskjed om at den kommer om en uke, jeg betalte toll og den ligger nå ferdig på sorteringsanlegget å venter, hva var poenget med å betale for Express da?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...