WeirdFace Skrevet 13. februar 2022 Del Skrevet 13. februar 2022 plent umulig å lese noe som helst på nettsidene til TV 2 for tiden. det går utelukkende i "farmen" eller andre søppel-programmer. Eller så skriver dem om sport, sport, sport, sport, sport. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 14. februar 2022 Del Skrevet 14. februar 2022 Farmen Kjendis er en kjempeinntekt for dem, og OL er OL. Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 14. februar 2022 Del Skrevet 14. februar 2022 Spam mails fra linkedin 🤬 Lenke til kommentar
Takk for meg Skrevet 14. februar 2022 Del Skrevet 14. februar 2022 En avtale er en avtale - karma Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 14. februar 2022 Del Skrevet 14. februar 2022 Duriello skrev (8 timer siden): Spam mails fra linkedin 🤬 Enig. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 15. februar 2022 Del Skrevet 15. februar 2022 Spam mail fra Norton. Skulle nok heller fått betalt for å gå over til dem😂 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 15. februar 2022 Del Skrevet 15. februar 2022 Demonstrasjoner mot høye strømpriser. Det gjør ikke noe med årsakene. Det er omtrent like dumt som å streike for høyere lønn i stedet for å ta grep for å bli bedre eller mer verdt i jobben. Hvis man er tom for mat må man bake et brød, ikke gå ut i skogen for å rope "Jeg er sulten!". 2 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 15. februar 2022 Del Skrevet 15. februar 2022 (endret) Strømmen er dyr fordi staten har gjort den dyr og nekter å gjøre noe med det. Man kan sammenligne det med tobakk. Tobakk vil ikke bli forbudt i Norge før avgiftsinntektene så lave at staten ikke lenger har noen spesiell nytte av de. Alternativet til demonstrasjon er revolusjon. Det hjelper ikke å bli bedre eller mer verdt i jobben hvis arbeidsgiver ikke vil betale mer i lønn. Det er flust over overkvalifiserte helsepersonell og lærere i dette landet, men det hjelper fint lite på lønnsslippen. Streik er et nødvendig alternativ. Det andre er at de ansatte finner seg andre karrierer, noe vi allerede ser i dag. Endret 15. februar 2022 av Dragen 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 15. februar 2022 Del Skrevet 15. februar 2022 En luring av en nabo har fått tak i noe sur, fæl ved og fyrer intenst. Det lukter så jævlig at vi må skalke lukene her og sove med vinduet lukket. Jeg hater å sove med lukket vindu. Det er så vidt én minusgrad. Er det nødvendig å fyre i det hele tatt? Gah. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 15. februar 2022 Del Skrevet 15. februar 2022 Han fyrer med våt ved, mest sannsynlig nyhogd tre. Gled deg til pipebrannen. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 15. februar 2022 Del Skrevet 15. februar 2022 1 hour ago, Dragen said: Gled deg til pipebrannen. Tenker du på lukta eller skadefryd ? Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 15. februar 2022 Del Skrevet 15. februar 2022 "Vintersport betyr ingenting fordi det er så få land som deltar!!!!" Hold kjeft. Vi er fortsatt best blant de som deltar og det må det være lov å glede seg over. 2 Lenke til kommentar
Takk for meg Skrevet 16. februar 2022 Del Skrevet 16. februar 2022 Adressa.no - "Aggressiv mann på matbutikk fikk pålegg" Så det er bare å være litt 'på', så får man maten. 4 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 16. februar 2022 Del Skrevet 16. februar 2022 (endret) *slettet* *Ordnet seg likevel* Endret 16. februar 2022 av Myst Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. februar 2022 Del Skrevet 16. februar 2022 Nye leiligheten min er alt for varm. Tipper naboene skrur alt på maksimum. Jeg har alt skrudd av, men er fortsatt så varmt at jeg må ha vinduene åpne. Det er Februar... Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. februar 2022 Del Skrevet 16. februar 2022 Skurupu skrev (3 minutter siden): Nye leiligheten min er alt for varm. Tipper naboene skrur alt på maksimum. Jeg har alt skrudd av, men er fortsatt så varmt at jeg må ha vinduene åpne. Det er Februar... Men da sparer du masse strøm. Ville ikke irritert meg over det. Januar og februar er de verste månedene, mye snø og kulde. 2 Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 16. februar 2022 Del Skrevet 16. februar 2022 Dragen skrev (På 15.2.2022 den 19.22): Strømmen er dyr fordi staten har gjort den dyr og nekter å gjøre noe med det. Man kan sammenligne det med tobakk. Man kan jo det, men det blir omtrent som å sammenligne drikkevann med øl. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. februar 2022 Del Skrevet 17. februar 2022 Folk som krever at du skal tiltale dem med fornavn. Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 17. februar 2022 Del Skrevet 17. februar 2022 At folk skriver krasse meldinger til folk som velger å fortsette å bruke munnbind, samt folk som kjefter på andre i full offentlighet for at personer bruker munnbind. Jeg har ikke opplevd dette personlig. Men jeg hører stadig om flere som opplever utagering fra andre på grunn av dette, og synes det er fryktelig synd. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå