Gjest medlem-1432 Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Har prøvd å se på pc, og det er dritt.. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Slutt å være på forum da? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg mente selvfølgelig å se film. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Fsx er ikke et troll, han er en guttunge. Same shit, different names! 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Har TV-en din noe av de koblingene her? Om ja, så betyr det at du kan koble PC-en din til TV-en. Ja, det er en scart innkobling. Vet du navnet på en kabel som passer, og vet du hva den koster? SVIDEO til SCART-adapter. Hvis skjermkortet har SVIDEO-OUT da. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 16 nå. Eid. Edit: Du har faktisk 37. Hvordan ser du det? :O Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Spotify hakker, nå når jeg følte for litt god musikk på sengen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 16 nå. Eid. Edit: Du har faktisk 37. Hvordan ser du det? :O Du har mest. Grattis med å være forumets mest irritable person! :!: Lenke til kommentar
Populært innlegg Dragen Skrevet 3. februar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 3. februar 2011 At det er et totalforbud mot marijuana. Hvorfor kan ikke jeg få resept på et naturlig stoff som ikke kommer til å ta livet av meg hvis jeg tar for mye? Jeg har insomnia. Jeg bruker 3-4 timer på å sovne. Hvis jeg vil, så kan jeg få resept på et syntetisk stoff som lammer så og si alle musklene mine, inkl. de som styrer lungene. Tar jeg for mye, så vil jeg slutte å puste og dermed dø. Røyker/spiser jeg THC, så vil de områdene i hjernen min som styrer søvn bli lurt til å la meg sovne, uten fare for at musklene mine takker for seg. Eller hva med som går på chemo? Kreftpasienter for eksempel. En velkjent bieffekt av chemo, er kvalme. THC har en dokumentert effekt mot kvalme i chemo-pasienter. Men får de lov til å bruke THC? Nei. De må ta syntetiske stoffer som har enda flere negative bieffekter. Jeg har lov til å helle i meg gift. Denne giften selges over disk til de som er over 18. Ja, alkohol er gift. En ganske dødelig gift også. Men dette har vi lov til å drikke. Ikke noe galt i det. Faktisk, så blir man sett rart på når man sier at man ikke drikker. Eller hva med tobakk? Man blir jo nesten slått ned hvis man tar seg en røyk mens man venter på bussen i disse dager. Også kan man jo lungekreft! Og testikkelkreft! Og stortåkreft! Huff og huff. Men å ta seg .3 gram marijuana, DET er ulovlig det. Marijuana i seg selv har ikke noen kreftfremkallende stoffer. Ikke tar du livet av levra eller nyrene ved å ta seg en joint heller. Kreftfaren blir jo selvfølgelig høyere ved å røyke splif (blandet med tobakk), men røyker du ikke tobakk til vanlig så er det farligere å gå en tur langs veien. Ikke slår jeg ned folk når jeg er rusa heller. Vil heller sove, jeg. Men jeg skal i fengsel. Og bøtelegges. Jeg er jo fanden selv når jeg tar meg en splif. 14 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Fy faen Dragen. You deserve a plus. Jeg er helt enig, marijuana er idiotisk at er ulovlig. Ulovlig pga. papirindustri og løgner. Synd du må i fengsel, her har du faktisk min sympati. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 16 nå. Eid. Edit: Du har faktisk 37. Hvordan ser du det? :O Du har mest. Grattis med å være forumets mest irritable person! :!: Nei, det må da være Pokey. Jeg bare poster i rett tråd Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 PEBKAC er hovedgrunnen til at Windows-maskiner feiler. Så sant så sant! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Oi dæven, du har flere poster her enn meg jo. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg er på 5 plass over dem som har postet mest her.. Det kan egentlige ikke være så bra. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Halvparten er sikkert teite diskusjoner med Khaymeera fremfor ting du irriterer deg over, så det er ikke så farlig. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Hahahaha, Cowboy Bob! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Fy faen Dragen. You deserve a plus. Jeg er helt enig, marijuana er idiotisk at er ulovlig. Ulovlig pga. papirindustri og løgner. Synd du må i fengsel, her har du faktisk min sympati. Ordla meg litt feil der, jeg skal ikke i fengsel. Men skulle man blitt tatt for å ta en splif, så vil "The Man" at man skal i fengsel. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Ja til legalisering! Ikke fordi jeg er en druggis, men fordi man lever i fortiden! Gleder meg til gjenværende generasjon forsvinner. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Debattforum som krever for mye (i mine øyne) informasjon om meg. La meg beholde anonymiteten om jeg ønsker uten å måtte ut med navn, fødselsdato, telefonnummer, postnummer og all den dritten der. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Fin post, Dragen. Minecraft irriterer meg noe sykt. Møkkaspill som alt for mange spiller. Om du først skal spille.... så spill noe bra iallefall, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå