Dubious Skrevet 12. januar 2022 Del Skrevet 12. januar 2022 https://www.nrk.no/norge/politikerne-splittet-om-egen-lonn-1.15806714 Inntektene fastsettes av Stortinget selv. De som betaler skatt burde være med å bestemme hvor mye de skal ha betalt. Hvorfor får ikke de som jobber i kommunene bestemme lønnen selv? Helt sikkert mange sykepleiere som vil ha høyere lønn. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 12. januar 2022 Del Skrevet 12. januar 2022 Hvordan skal de greie å få dyktige folk i politikken når lønnene er så lave? Det samme gjelder lærere. Det legger opp til korrupsjon, smøring og det som verre er. Lenke til kommentar
koots Skrevet 12. januar 2022 Del Skrevet 12. januar 2022 BadCat skrev (29 minutter siden): Hvordan skal de greie å få dyktige folk i politikken når lønnene er så lave? Det samme gjelder lærere. Det legger opp til korrupsjon, smøring og det som verre er. Skulle ønske jeg hadde lusne 987.997 kroner i lønn... 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 12. januar 2022 Del Skrevet 12. januar 2022 BadCat skrev (1 time siden): Kino er dødt, Uten tilskudd hadde det vært stengt for lengst i Norge. Håper det blir lagt ned. Uten tilbud kan man heller ikke gå glipp av noe. På sist LotR-marathon var det under 10 mennesker i salen og ingen sa noe i pausene. Det var ingen eller få Covid-restriksjoner da. Kinoens dag var nitrist i fjor. Noen få unger i følge med voksen. Nesten ingen ungdom eller voksne på visninger for eldre målgruppe. Kan vel ha noe med at filmene er 20 år gamle. Og de færreste gidder å se 9 timer med middelmådig film som ikke er ny engang. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. januar 2022 Del Skrevet 12. januar 2022 Må kjøpe Vertuo-kapsler hos Nespresso. Ingen andre som har disse kapslene. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 12. januar 2022 Del Skrevet 12. januar 2022 18 minutes ago, koots said: Skulle ønske jeg hadde lusne 987.997 kroner i lønn... Hvorfor ikke mer? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. januar 2022 Del Skrevet 12. januar 2022 69% lavere risiko for innleggelse med omikron. Den er altså bedre enn vaksinen da. Ok kjør på. Åpne samfunnet. hallo? 1 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 12. januar 2022 Del Skrevet 12. januar 2022 djgudleif skrev (3 minutter siden): 69% lavere risiko for innleggelse med omikron. Den er altså bedre enn vaksinen da. Ok kjør på. Åpne samfunnet. hallo? Selv om omikron sannsynligvis ikke angriper lungene i samme grad for eksempel delta og de andre koronatypene vil man helst unngå smitte med omikron så langt det lar seg gjøre pga risiko for long covid, blant annet. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. januar 2022 Del Skrevet 12. januar 2022 (endret) 1 hour ago, GiaMahan said: Selv om omikron sannsynligvis ikke angriper lungene i samme grad for eksempel delta og de andre koronatypene vil man helst unngå smitte med omikron så langt det lar seg gjøre pga risiko for long covid, blant annet. Uenig. Tar heller long covid og pub enn å råtne hjemme. Uansett har ikke risiko for ubehag noe hjemmel i smittevernsloven Endret 12. januar 2022 av djgudleif Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. januar 2022 Del Skrevet 12. januar 2022 Banken som har gitt beskjed om at kortet mitt er i fare eller noe og har sendt meg nytt kort. Det jeg har nå vill slutte og virke i morgen, og kan ikke handle for mer en 300 på nett. Det nye er enda ikke komt, og kommer sikkert aldri. Flott! Drittbank. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. januar 2022 Del Skrevet 12. januar 2022 Skogslik skrev (2 timer siden): Banken som har gitt beskjed om at kortet mitt er i fare eller noe og har sendt meg nytt kort. Det jeg har nå vill slutte og virke i morgen, og kan ikke handle for mer en 300 på nett. Det nye er enda ikke komt, og kommer sikkert aldri. Flott! Drittbank. Drittbank fordi banken beskytter deg og seg selv mot svindel? Pass bedre på kortene dine, og ha minst 2 kort du kan bruke. Skader heller ikke med kontanter i reserve. Jeg har alltid 500+ i skuffen hjemme. (+Coop konto + Trumf) 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. januar 2022 Del Skrevet 12. januar 2022 (endret) Sitat For å bruke IKEAs kjøkkenplanlegger må du bytte til en større skjerm eller komme og planlegge sammen med en av medarbeiderne våre på varehuset. Har en 55" skjerm.... hvor kravstore kan de være. edit: Fungerte med Edge, ikke med Chrome. Endret 12. januar 2022 av Dubious Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. januar 2022 Del Skrevet 12. januar 2022 (endret) Dubious skrev (24 minutter siden): Drittbank fordi banken beskytter deg og seg selv mot svindel? Pass bedre på kortene dine, og ha minst 2 kort du kan bruke. Skader heller ikke med kontanter i reserve. Jeg har alltid 500+ i skuffen hjemme. (+Coop konto + Trumf) Hadde dem bare ventet med og sperre det jeg har til jeg får det nye så.... Endret 12. januar 2022 av Skogslik Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. januar 2022 Del Skrevet 12. januar 2022 Skogslik skrev (7 minutter siden): Hadde dem bare ventet med og sperre det jeg har til jeg får det nye så.... Burde få velge det selv. Så om noen i mellomtiden tømmer kortet ditt så dekker du tapet? 1 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 12. januar 2022 Del Skrevet 12. januar 2022 Den jævla ambivalensen angående å takke ja eller nei til et jobbtilbud. Når man er så heldig at man får jobb etter en lengre sykemelding, men man ikke føler seg til stand til noen ting og mangler troen på seg selv 😕 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. januar 2022 Del Skrevet 12. januar 2022 Evner ikke å begrense meg selv. Kjøpte 4 biter laks, la først opp i 2 biter, da jeg tenkte det er nok, men så ble det så jeg stekte alle 4, og dermed ble alle 4 spist. 2 hadde vært nok, så jeg kunne hatt middag i 2 dager. På plussiden, så har jeg ikke kjøpt søtsaker denne uken, og det blir ikke mer mat i dag. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. januar 2022 Del Skrevet 12. januar 2022 Skogslik skrev (2 timer siden): Hadde dem bare ventet med og sperre det jeg har til jeg får det nye så.... Fikk sperret kortet av banken en gang, og det var når kjøpte litt bitcoin hos noen som holder til på Malta eller hvor det var. Ringte og de sa de ikke visste hva det var og om det var meg, men da jeg sa hvordan det var, åpnet de det igjen med en gang. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 12. januar 2022 Del Skrevet 12. januar 2022 (endret) Hos enkelte utstedere er det regionsperrer man kan logge inn og skru av. Løftet om 13 øre for el i dag ble ikke holdt. De greide ikke lavere enn 22 øre. Endret 12. januar 2022 av BadCat Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 12. januar 2022 Del Skrevet 12. januar 2022 GiaMahan skrev (2 timer siden): man ikke føler seg til stand til noen ting og mangler troen på seg selv Den stemmen skal du ikke høre på. Det kan sikkert være grunner til å velge å ikke ta en jobb, men ikke den grunnen. Det er ikke lov. Arbeidsgiver ville ikke tilbudt deg stillingen hvis de ikke hadde troa på deg. Hvis du vil ha den, så ta den! 🙂 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå