Dubious Skrevet 11. januar 2022 Del Skrevet 11. januar 2022 Selv om det ikke er ulovlig, så kan butikken holde deg ansvarlig for skadene du påfører, selv uten plakat som sier at det er forbudt med pigger. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 11. januar 2022 Del Skrevet 11. januar 2022 Nettopp. Man er ansvarlig for all skade man selv gjør, om man er klar over det eller ikke. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 11. januar 2022 Del Skrevet 11. januar 2022 +2 ute nå. Savner allerede de -15 som var midt på dagen i forrige uke. Men jeg savner ikke de -30 med snøstorm, da mine foreldre hadde hytte på "høyfjellet" (Høgevarde i Flå). Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 11. januar 2022 Del Skrevet 11. januar 2022 For første gang på rundt 10 år kom jeg gjennom på telefon for å kontakte fastlegen. Og jeg satt i 14 minutter på vent. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. januar 2022 Del Skrevet 11. januar 2022 Søppelmennesket Elon Musk 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 11. januar 2022 Del Skrevet 11. januar 2022 Dragen skrev (1 time siden): For første gang på rundt 10 år kom jeg gjennom på telefon for å kontakte fastlegen. Og jeg satt i 14 minutter på vent. Ingen online-tjeneste? Mange legekontor er fortsatt på 90-tallet. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 11. januar 2022 Del Skrevet 11. januar 2022 Det meldes om fare for flom. Mesteparten av dette kunne vært hindret med demninger, også hadde vi fått mer strøm. Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 11. januar 2022 Del Skrevet 11. januar 2022 Dubious skrev (7 timer siden): Ingen online-tjeneste? Mange legekontor er fortsatt på 90-tallet. På mitt legekontor kan man kontakte resepsjonen per mail, i tillegg til e-konsultasjon og tlf. Sjeldent problemer å nå frem på tlf, men hvis det er litt kø på tlf, får man valget mellom å vente eller at man kan legge på og bli oppringt på det nummeret man ringte fra slik at man kan gjøre andre ting i mellomtiden. Uansett går det som regel raskere på mail, pleier å få svar på mail minutter etter. Enten kontakter jeg resepsjonen spesifikt for ting som kun angår de på mail, eller så spør jeg de om de få fastlegen/en lege til å ringe meg om når han/den legen som er tilgjengelig, har anledning. Hvis man har anledning til å bytte legekontor så bør man vurdere det. Det er jo helt håpløst å forholde seg til et legekontor hvor det er dårlig tilhengelighet, vanskelig å nå frem, vanskelige folk i resepsjonen osv. Skjønner at det kan irritere. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 11. januar 2022 Del Skrevet 11. januar 2022 Jeg kan fint bruke Min Helse på Helse Norge for å evt bestille time. Eller rett og slett bare en e-konsultasjon. Men nå er det min primærkontakt i boligen som for det meste tar seg av slik kommunikasjon. Etter mitt ønske selvsagt. 🙂 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 12. januar 2022 Del Skrevet 12. januar 2022 4 hours ago, Dubious said: Det meldes om fare for flom. Mesteparten av dette kunne vært hindret med demninger, også hadde vi fått mer strøm. Hvor skal du bygge demminga når du ikke vet hvor flommen vil komme ? Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 12. januar 2022 Del Skrevet 12. januar 2022 geir__hk skrev (25 minutter siden): Hvor skal du bygge demminga når du ikke vet hvor flommen vil komme ? Rundt Bergen Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. januar 2022 Del Skrevet 12. januar 2022 geir__hk skrev (4 timer siden): Hvor skal du bygge demminga når du ikke vet hvor flommen vil komme ? I alle elver. Men de har nok statistikk på hvor flommene har vært, og det er der de vil komme igjen. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. januar 2022 Del Skrevet 12. januar 2022 (endret) Gen Z. Vemmes av hvor jævlige de er. Faen så talentløst. Hvis jeg fikk et Gen Z-aktig barn ville jeg disowna det tvert Endret 12. januar 2022 av djgudleif 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. januar 2022 Del Skrevet 12. januar 2022 "Pig" med Nicolas Cage kommer på kino i Norge 14. januar. Filmen har vært tilgjengelig for nedlasting siden juli 2021. Helt sikkert noen som kommer til å se den, uvitende folk som tror den er ny. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. januar 2022 Del Skrevet 12. januar 2022 Norge selger så mye strøm at det blir mange konkurser framover. Fortsetter dette så må vi importere 100% av maten vår. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. januar 2022 Del Skrevet 12. januar 2022 Dubious skrev (9 minutter siden): "Pig" med Nicolas Cage kommer på kino i Norge 14. januar. Filmen har vært tilgjengelig for nedlasting siden juli 2021. Helt sikkert noen som kommer til å se den, uvitende folk som tror den er ny. Sf studios Norge er noe herk. Lenke til kommentar
koots Skrevet 12. januar 2022 Del Skrevet 12. januar 2022 Dubious skrev (1 time siden): "Pig" med Nicolas Cage kommer på kino i Norge 14. januar. Filmen har vært tilgjengelig for nedlasting siden juli 2021. Helt sikkert noen som kommer til å se den, uvitende folk som tror den er ny. Det er som i gamle dager dette! Husker jeg så School of Rock på et fly, og da jeg kom hjem fra ferie så jeg reklame for "School of Rock, kommer snart på kino" Lenke til kommentar
Takk for meg Skrevet 12. januar 2022 Del Skrevet 12. januar 2022 Dubious skrev (4 timer siden): Helt sikkert noen som kommer til å se den, uvitende folk som tror den er ny. Å gå på kino betyr at man vil se en film slik. Om filmen er ny eller ikke har vel ingenting med saken å gjøre Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 12. januar 2022 Del Skrevet 12. januar 2022 (endret) Kino er dødt, Uten tilskudd hadde det vært stengt for lengst i Norge. Håper det blir lagt ned. Uten tilbud kan man heller ikke gå glipp av noe. På sist LotR-marathon var det under 10 mennesker i salen og ingen sa noe i pausene. Det var ingen eller få Covid-restriksjoner da. Kinoens dag var nitrist i fjor. Noen få unger i følge med voksen. Nesten ingen ungdom eller voksne på visninger for eldre målgruppe. Endret 12. januar 2022 av BadCat 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. januar 2022 Del Skrevet 12. januar 2022 Cinematieket er morsomt. De viser mye gamle klassikere på 70mm, osv. Får ikke den opplevelsen hjemme. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå