Roger865 Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Irriterer at jeg ikke trives så godt på skolen, og at jeg har valgt en linje som ikke passet meg. Men jeg vil ikke slutte, i tilfelle jeg finner ut at jeg vil gå videre på dette etterhvert. Flere folk i klassa irriterer også. Frekke jævler som ikke eier en smule respekt for andre. "Mora di" høres hver dag. Folk snakker om hvor hardt de tok mora mi osv. Barnslige jævler! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Gikk TIP selv, men var ikke noe for meg. Folka i klassen var idioter også. 1 Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Quakecry: Valgte du noe annet i stedet? Tenker på å velge studiespesialisering selv, regner med at det blir litt mer utfordrende enn TIP, som er slapt og kjedelig. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 En av mine ytterst få svakheter er at jeg hører på dance og listepop. Det er omtrent det eneste jeg klarer å høre på Blir litt sånn at da man først skal ha en feil så skal det være en av verdens feileste feil. Den svakeste av alle svakheter. Words of truth! Jeg sier som de pedofile: Jeg vet at det er galt, men jeg kan ikke noe for det. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg driter i hvem programmet presenteres av! BARE VIS PROGRAMMET!!! 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 At HTC ikke setter ræva i gir og får ut Gingerbread med Sense til Desire HD, Desire, Desire Z, Desire Anything! Gi meg Gingerbread med Sense FFS! Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 At Prince of Persia: Sands of Time kontrollene skal være så fucka Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Folk som ikke kan lese og skrive en god søknad. Eller generelt SLIKEfolk Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Folk som ikke kan lese og skrive en god søknad. Eller generelt SLIKEfolk Give him a break! Han er 13-14 år. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Han er rundt 11, og han har overhodet ingenting på internett å gjøre om han ikke presterer å ta vare på ting han har betalt for, sikkert ikke med sine egne penger en gang. 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Alder er ikkje ei unnskyldning for idioti og generell dårlig oppførsel. 4 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Er ingen unnskyldning, men definitivt en årsak. Det er ingenting å irritere seg over mener jeg. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Ser dere virkelig fortsatt ikke at dere blir trollet? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Fsx er ikke et troll, han er en guttunge. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Har TV-en din noe av de koblingene her? Om ja, så betyr det at du kan koble PC-en din til TV-en. Ja, det er en scart innkobling. Vet du navnet på en kabel som passer, og vet du hva den koster? Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Dritdårlige reklamen med han som ikke trenger å trene fordi han går til jobben hver dag, bilen. Fy faen så dårlig, ingen håndverkere som jobber inni en bil. Måtte vært lastebil eller noe for at den skulle funka, herregud... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Om du ikke har VGA, DVI eller HDMI på TVen din, så er det stor sjangse for at TVen din er ræva. Er den ræva, så ser man heller på en datamaskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå