Ajaco Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Tung pusting med nesa. http://www.youtube.com/watch?v=axhUZ73h4ys&feature=related Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) . Endret 14. juni 2017 av medlem-173043 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Fant ut at jeg har 314 (315 nå da... etter denne) poster i denne tråden. Kun 3 stk som har postet mer enn meg i denne tråden. Er jeg en lett irritabel person? Tror nesten det. Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Folg som bommer på og og å Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Gymnettet sprakk i gangen i dag, på veg til gym. Latter frå alle kantar. Brydde meg ikkje, hadde sikkert vore morosamt å sett på om det same skjedde med nokon andre. Men så kjem det ein som trur han er så jævla tøff og byrjar å kaste tinga mine ned i 1. etasje. Hadde ikkje læraren vore borti gangen hadde eg nok planta ein knyttneve fint i trynet på han. Jævlig unødvendig å gjere slikt. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Folg som bommer på og og å Haha, guilty! Jeg bommer p¨ ¨ tasten hele tiden. Pg det verste er n¨r det skjer med oh pgs¨. Edit: In b4 "HAN MENTE DEN GRAMATISKE FEILEN, DA!!1" Endret 3. februar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 HAN MENTE DEN GRAMATISKE FEILEN, DA!!1 Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Fant ut at jeg har 314 (315 nå da... etter denne) poster i denne tråden. Kun 3 stk som har postet mer enn meg i denne tråden. Er jeg en lett irritabel person? Tror nesten det. Jeg har bare 15 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) 16 nå. Eid. Edit: Du har faktisk 37. Endret 3. februar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Folg som bommer på og og å Folk som bommer på "folg" og "folk" Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Poteto.. potato.. Folg.. folk.. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Nok nå folgens... Endret 3. februar 2011 av Vowels Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 En av mine ytterst få svakheter er at jeg hører på dance og listepop. Det er omtrent det eneste jeg klarer å høre på Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 En av mine ytterst få svakheter er at jeg hører på dance og listepop. Det er omtrent det eneste jeg klarer å høre på Blir litt sånn at da man først skal ha en feil så skal det være en av verdens feileste feil. Den svakeste av alle svakheter. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 En av mine ytterst få svakheter er at jeg hører på dance og listepop. Det er omtrent det eneste jeg klarer å høre på Blir litt sånn at da man først skal ha en feil så skal det være en av verdens feileste feil. Den svakeste av alle svakheter. Dette er kanskje min eneste svakhet, og den er dessverre graverende. Skrur alltid av musikken på mobilen 150m før jeg ankommer jobb. Ingen vet om min hemmelighet! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 En av mine ytterst få svakheter er at jeg hører på dance og listepop. Det er omtrent det eneste jeg klarer å høre på Blir litt sånn at da man først skal ha en feil så skal det være en av verdens feileste feil. Den svakeste av alle svakheter. Words of truth! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 At jeg ikke klarer å bestemme meg om jeg skal på russekro eller sitte hjemme med lekser Lenke til kommentar
greiven Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Ting som irriterer? Ellen DeGeneres! Sprader rundt på det skrøpelige showet sitt, 50 år gammel, og later som om hun er 20! Lenke til kommentar
Kmo... Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Thailandtur på en måned... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Thailandtur på en måned... Stakkars deg! Virkelig! Jeg gråter for deg! Tenk litt på dem som aldri reiser utenfor Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå